Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
A1rh- píše:berta21 píše:Zdravím, tak jsem si taky požádal o Mall kreditní kartu,
jen ze zvědavosti - jaký hlavní přínos po ořezání bonusů RBb má ta karta pro tebe mít? Úvodní 2000?
Lafayette16 píše:Lafayette16 píše:Klasika od banky inspirované klienty:
Žádost o kreditku - schválena, při doručení kurýrem zjištěn poškozený občanský průkaz, čili kurýr nemůže předat kartu. OK, ptám se co dělat.
Kartu vrátí bance, ta žádost zruší, kartu zničí a mám si podat novou žádost po vystavení nové občanky.
Jdu do RB, ptám se na postup - "karta na Vás počká, nechte si udělat novou občanku a pak se pro ni stavte"
Volám pro jistotu na infolinku, zjišťuji, která z vzájemně se vylučujících informací platí, předpokládám, že spíš informace z banky, než od kurýra.
Ochotná operátorka někde ověřuje, pak říká, že bohužel karta nepočká, musí se zrušit a musím si podat novou žádost, která bude hned schválena.
Mám novou občanku (po dvou týdnech), podávám znovu žádost o kreditku.
Žádost o kreditku zamítnuta, a to z důvodu rozpracované jiné žádosti.
Fakt jak u blbejch na dvorečku...
Pokračování snad ještě absurdnější...
Voláno na infolinku, popis situace, zamítnutá žádost z důvodu rozpracované předchozí žádosti.
Operátorka na infolince nikde novou žádost nevidí, zkouší jiný systém, nevidí také, zkouší třetí systém, nevidí taky. Volá někam na jiné oddělení, ani tam nic nezjistí. Nakonec mi doporučí počkat, až se to časem nějak v systémech vyřeší.
Zastavuji se na pobočce, jednám s velmi ochotnou bankéřkou, zřejmě je celkem zkušená. Otevírá nějaký systém a říká mi, že karta je na cestě ke mně. Říkám, že to asi ne, když mi ji kurýr odmítl dát kvůli poškozené občance.
Zkouší volat na několik míst v bance, nakonec zjistí, že karta sice ještě není zpátky v bance (kde tedy je??), ale bude zrušena a je potřeba zrušit tu předchozí žádost. Dokud nebude zrušena předchozí, nemůžu podat novou. Říkám, že to je evidentní a prosím o zrušení předchozí žádosti.
Paní bankéřka asi deset minut zkouší v systémech najít postup (a ještě jednou zdůrazňuji, že evidentně není nezkušená!), to se jí samozřejmě nedaří, tak volá paní Jahodové a od té se dozvídá zprávný postup - někde existuje žádost na zrušení žádosti o kreditku. Spolu ji vyplňujeme, bohužel paní bankéřka nenalezla v žádosti možnost zrušit žádost o kreditku O2 (jiné tam byly, tahle ne), ale snad to projde.
Údajně do 3 dnů bude žádost o zrušení žádosti vyřízena a žádost o kreditku zrušena.
Doporučuje mi, abych si příště nechal poslat kartu na pobočku a ne kurýrem na adresu...
... to be continued...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků