Kreditní karty Raiffeisenbank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Lafayette16 3. 12. 2019 16:36

Pořád je to 450 Kč měsíčně, ne?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 3. 12. 2019 16:44

Pokud protočíš 25k přes e-shopy, pak ano. Já ani náhodou...
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod anonymni 3. 12. 2019 16:49

A1rh: v listopadu to bylo 2500 Kč, to byl důvod pro mě.
anonymni

Odeslat příspěvekod Lafayette16 3. 12. 2019 16:51

Je fakt, že pravidelně asi ne, ale nemusí to být jen e-shopy, jakákoliv platba po internetu se počítá.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod rufss 3. 12. 2019 17:20

Lafayette: A jakym zpusobem byl OP poskozen?
rufss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 3. 12. 2019 17:29

Mám kartu - v peněžence praskla, kousíček se odlomil úplně.
Kurýr řekl, že to není platný doklad a kartu mi nedal. Jiný doklad nechtěl (pas například), protože ve smlouvě je OP.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod rufss 3. 12. 2019 18:19

Platil jsi za to pokutu na uradu?
rufss
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Lafayette16 3. 12. 2019 18:29

Správní poplatek za vydání nového OP 100 Kč.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod berta21 4. 12. 2019 08:52

A1rh- píše:
berta21 píše:Zdravím, tak jsem si taky požádal o Mall kreditní kartu,

jen ze zvědavosti - jaký hlavní přínos po ořezání bonusů RBb má ta karta pro tebe mít? Úvodní 2000?


Pořád je platná akce na úvodních 2500 Kč a jediný poplatek je 50kč/měsíc * 12 měsíců - tak proč do toho nejít už jenom pro ten bonus?
berta21
Návštěvník

Odeslat příspěvekod ab84 4. 12. 2019 09:32

Jen upozorňuji, že nesmíte mít žádný produkt u RB, ani kartu, ani účet. Mě kvůli "mrtvému" účtu ten bonus za zřízení karty nepřiznali, ani reklamace nepomohla :(
ab84
Nadšenec

Odeslat příspěvekod bodyczech 4. 12. 2019 09:47

Mluvíš o bonusu za sjednání KK Mall? Že by změnili podmínky? To slyším poprvé, že bys neměl mít jiný produkt od RB pro přiznání tohoto bonusu... a rozhodně to nebyl můj případ!
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ab84 4. 12. 2019 09:58

Ano, KK Mall. Odkazovali se na pravidla marketingové akce, kde je uvedeno, že akce je jen pro nové klienty, a stávající klient je definován v bodu 2.2:
„Klient“ znamená osobu, které Banka ke dni podání návrhu Smlouvy, jak je tento pojem definován v bodě 3.2 níže, poskytuje jakoukoliv bankovní službu, nebo které takovou službu poskytovala kdykoliv v období 12 měsíců předcházejících dni podání návrhu Smlouvy.

Žádal jsem o kartu někdy v srpnu tohoto roku, v říjnu řešena reklamace s nepřiznáním bonusu, neúspěšně...
ab84
Nadšenec

Odeslat příspěvekod bodyczech 4. 12. 2019 10:30

Tak to dříve nebylo. Utahají šrouby, kde mohou.
bodyczech
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lafayette16 5. 12. 2019 09:35

Lafayette16 píše:
Lafayette16 píše:Klasika od banky inspirované klienty:
Žádost o kreditku - schválena, při doručení kurýrem zjištěn poškozený občanský průkaz, čili kurýr nemůže předat kartu. OK, ptám se co dělat.
Kartu vrátí bance, ta žádost zruší, kartu zničí a mám si podat novou žádost po vystavení nové občanky.
Jdu do RB, ptám se na postup - "karta na Vás počká, nechte si udělat novou občanku a pak se pro ni stavte"
Volám pro jistotu na infolinku, zjišťuji, která z vzájemně se vylučujících informací platí, předpokládám, že spíš informace z banky, než od kurýra.
Ochotná operátorka někde ověřuje, pak říká, že bohužel karta nepočká, musí se zrušit a musím si podat novou žádost, která bude hned schválena.
Mám novou občanku (po dvou týdnech), podávám znovu žádost o kreditku.
Žádost o kreditku zamítnuta, a to z důvodu rozpracované jiné žádosti.

Fakt jak u blbejch na dvorečku...



Pokračování snad ještě absurdnější...

Voláno na infolinku, popis situace, zamítnutá žádost z důvodu rozpracované předchozí žádosti.
Operátorka na infolince nikde novou žádost nevidí, zkouší jiný systém, nevidí také, zkouší třetí systém, nevidí taky. Volá někam na jiné oddělení, ani tam nic nezjistí. Nakonec mi doporučí počkat, až se to časem nějak v systémech vyřeší.
Zastavuji se na pobočce, jednám s velmi ochotnou bankéřkou, zřejmě je celkem zkušená. Otevírá nějaký systém a říká mi, že karta je na cestě ke mně. Říkám, že to asi ne, když mi ji kurýr odmítl dát kvůli poškozené občance.
Zkouší volat na několik míst v bance, nakonec zjistí, že karta sice ještě není zpátky v bance (kde tedy je??), ale bude zrušena a je potřeba zrušit tu předchozí žádost. Dokud nebude zrušena předchozí, nemůžu podat novou. Říkám, že to je evidentní a prosím o zrušení předchozí žádosti.
Paní bankéřka asi deset minut zkouší v systémech najít postup (a ještě jednou zdůrazňuji, že evidentně není nezkušená!), to se jí samozřejmě nedaří, tak volá paní Jahodové a od té se dozvídá zprávný postup - někde existuje žádost na zrušení žádosti o kreditku. Spolu ji vyplňujeme, bohužel paní bankéřka nenalezla v žádosti možnost zrušit žádost o kreditku O2 (jiné tam byly, tahle ne), ale snad to projde.
Údajně do 3 dnů bude žádost o zrušení žádosti vyřízena a žádost o kreditku zrušena.
Doporučuje mi, abych si příště nechal poslat kartu na pobočku a ne kurýrem na adresu...

... to be continued...



A absurdní závěr přesně podle očekávání :
- žádost o zrušení původní žádosti o kartu schválena a zrušení provedeno, čili původní žádost zrušena
- podána nová žádost o kartu
- žádost zamítnuta (pravděpodobně z důvodu zamítnuté žádosti o kartu v posledních 3 měsících)

Banka inspirovaná klienty...
Nelze než souhlasit...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod anonymni 5. 12. 2019 09:44

Těma 3 měsícema to nebude.
Už jsem tu psal, že během měsíce jsem žádal 3x (zamítnuto bez udání důvodu) a až na počtvrté mi jí schválili.
anonymni

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků