od bubocz 8. 12. 2019 22:56
Pro pobavení - páteční příhoda s mobilní aplikaci George.
Měl jsem trvalý příkaz na 17.12. a chtěl jsem ho posunout o měsíc na 17.1. Začal jsem tedy trvalý příkaz upravovat a posunul termín na 17.1. - aplikace hodila chybu. Zkoušel jsem později a výsledek stejný. Nakonec jsem postupnými experimenty zjistil, že trvalý příkaz lze posunout pouze o měsíc od aktuálního data - tedy 6.1.
No, to ještě nebylo to nejhorší.
Asi za 5 minut mi přišla zpráva, že spořitelna uskutečnila trvalý příkaz a odešla platba, přestože trvalý příkaz byl stále nastaven na 6.1.
Tak jsem tedy volal na helpdesk a požadavkem, že chci platbu stornovat. Paní na lince přiznala, že trvalé platby opravdu nejde takto upravit a že je lepší ji zrušit a pak založit novou. A to, že platba odešla 6.12. je přece v pořádku, protože to byl první den platnosti trvalého příkazu. Já na to argumentoval, že když jsem “jen” posouval datum trvalé platby, tak těžko jsem mohl někde zadat první provedení příkazu 6.12. a že to spořitelna neměla co platit. Paní nakonec přijala záznam k reklamaci a já čekám co bude.
Ach jo. A to se na LinkedInu pořad chlubí, jak jsou jedničky a jak je jejich mobilní George úspěšná a populární aplikace...