marvy píše:Mam zalozeno ovsem system me zna z minula kdysi sem u nich mel ucet.Opravdu jak pisete mam narok na bonus? v soucasne dobe u nich nic nemam. Nahlasil sem jen jiny email a tel.cislo
Ano, máte nárok na bonus
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
marvy píše:Mam zalozeno ovsem system me zna z minula kdysi sem u nich mel ucet.Opravdu jak pisete mam narok na bonus? v soucasne dobe u nich nic nemam. Nahlasil sem jen jiny email a tel.cislo
Finmxpert píše:marvy píše:Mam zalozeno ovsem system me zna z minula kdysi sem u nich mel ucet.Opravdu jak pisete mam narok na bonus? v soucasne dobe u nich nic nemam. Nahlasil sem jen jiny email a tel.cislo
Ano, máte nárok na bonus
Platby kartami VISA nebo MasterCard v iných menách ako euro sú prevedené na menu euro kurzom spoločnosti VISA či MasterCard (podľa užitej karty). Pri zaúčtovaní transakcií mimo Eurozóny sa používa kurz, zahrňujúci poplatok za prevalutovanie vo výške 2% z objemu transakcie (tzv. "bank crossborder fee").
Jhypo píše:Ještě se člověk musí aspoň jednou přihlásit z mobilní aplikace.
Bonus má přijít do 23.12., já jsem zatím nedostal nic, i když někdo psal, že dostal okamžitě.
ROlda78 píše:a proč by to mělo být jinak?Platby kartami VISA nebo MasterCard v iných menách ako euro sú prevedené na menu euro kurzom spoločnosti VISA či MasterCard (podľa užitej karty). Pri zaúčtovaní transakcií mimo Eurozóny sa používa kurz, zahrňujúci poplatok za prevalutovanie vo výške 2% z objemu transakcie (tzv. "bank crossborder fee").
chceš-li lepší kurz, pořiď si mKartu Svět..
Fox21 píše:Jhypo píše:Ještě se člověk musí aspoň jednou přihlásit z mobilní aplikace.
Bonus má přijít do 23.12., já jsem zatím nedostal nic, i když někdo psal, že dostal okamžitě.
Jsem na tom podobně. Dnes je to sedmý den od dodání dokladů a zaslání platby. Účet jsem nikdy u nich neměl. Na emaily neodpovídají vůbec. Na infolince nabídnou reklamaci, že by to mohli prověřit, ale když už jsem prý psal email, tak to nijak rychlejší nebude. Už začínám mít pocit, že se ozvou někdy v lednu s tím, že jsem něco neudělal správně a že vlastně nárok na nic nemám. Nejlepší na tom je, že peníze ten účet přijímá vrchem spodem, ale poslat je někam dál už nejde. V IB i v aplikaci vyskakuje nesmyslná chyba - účet neumožňuje tuto operaci
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků