mBank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 12. 2019 19:49

marvy: Já bonus už dokonce dostal. Účet jsem tam měl a uvedl jsem jiný e-mail a telefon.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 11. 12. 2019 20:00

drkarel: -) tak to mas dobre. A nebrali te tedy jako noveho klienta,jen ti obnovili puvodni ID a bankovnictvi? A chteli po tobe rodne prijmeni matky? Ja uvedl take jiny telefon a email.jen mi neposlali aktivacni balicek na email.tak ze stale se nedostanu do IB.ja to zarizoval na pobocce.
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 12. 2019 21:50

Netuším, jaké bylo původní ID, dostal jsem to zřejmě v roce 2015 SMSkou a fakt si to nepamatuju.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 11. 12. 2019 23:26

aha ok a chteli po tobe rodne prijmeni matky?-)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 12. 12. 2019 07:55

Mám pocit, že jo. Proč se ptáš na takovýhle kraviny?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 12. 12. 2019 09:00

Také ten dotaz @marvy nechápu, to je standartní bezpečnostní otázka pro komunikaci s (především telefonním) bankéřem téměř u všech bank, jen někde lze otázku/odpověď nebo jiné vlastní heslo zvolit.

Rovněž nevím, proč by si měl někdo u mBank pamatovat staré či nové číselné ID pro net bankovnictví, když je v této bance potřeba jen při prvním přihlášení při aktivaci, pak už nikdy ne. Každý rozumný klient si přeci hned po prvním přihlášení zvolí v nastavení přihlašovacích metod své vlastní textové uživatelské jméno (libovolný někým jiným neobsazený text). To lze pak pro přihlašování používat místo ID (fungovat pak může obojí, dle zvoleného nastavení). Pamatovat si zcela zbytečně další dlouhé číslo může jen masochista :)
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod noi2 12. 12. 2019 09:46

Vypadá to, že bonus posílají ve stejný den doporučenému i doporučujícímu. Alespoň u mne to v tom jednom případě tak bylo. To je asi jediný způsob, jak identifikovat, za koho ten bonus přišel.
noi2
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 12. 12. 2019 09:48

Tušíte, jak se dá změnit telefonní číslo? Mail jsem změnil v IB, ale telefon tam není (možná ho jen nedokážu najít).
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod Finmxpert 12. 12. 2019 09:58

drkarel píše:Tušíte, jak se dá změnit telefonní číslo? Mail jsem změnil v IB, ale telefon tam není (možná ho jen nedokážu najít).


Overeny zakaznik pres mLinku nebo na obchodnim miste. Jestli mate appku, zavolejte z appky
Finmxpert
Návštěvník

Odeslat příspěvekod marvy 12. 12. 2019 19:18

drkarel píše:Mám pocit, že jo. Proč se ptáš na takovýhle kraviny?


To se ptam pouze kvuli tomu memu nestandartnimu postupu
A zda li by sla jina kontrolni otazka.

Jeste mam obecny dotaz. jak je mozne ze i klient ktery mel ucet v minulosti obdrzi bonus kdyz si dotycneho vyhledaji dle rodneho cisla a k cemu je tedy dobra zmena tel.cisla a emailu?
Kdyz zjisti stejne,ze uz sem byl klientem.

Minarjo to ano s tim ID ja nemyslel ze si nekdo bude pamatovat dlouhe ID. ja to myslel jako co presne zasilaji v aktivacnim balicku u klientu co uz tam kdysi ucet meli.

dole pod prihlasenim je male tl.odblokovat pristup tak si aktivacni balicek muze klient zaslat i sam-)




quote]
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 12. 12. 2019 20:16

Tak už aby ses pomalu podíval do podmínek, ne?
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod bodyczech 12. 12. 2019 20:43

-:))) ta tvoje hláška mě rozesmála! trochu off topic, ale gut! A marvy je z těch lepších týpků tady na fóru, tak ho tolik netrap... -:)))
bodyczech
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 12. 12. 2019 21:50

Já ho netrápím, já mu odpovídal, ale trochu to přehání, stačí se podívat do podmínek nebo o pár stránek tady dřív. Abych mu to vysvětlil, popíšu celou stránku, a když nepopíšu, budou doplňující dotazy. Navíc jsem něco i přehlédl a … nepřijdou Ti ty otázky nezodpověditelné?

Marvy: Já jinou kontrolní otázku nedostal a pochybuji, že by měli jinou. Pokud jde o bonus, já si podmínky od začátku vykládal dokonce tak, že ani e-mail, ani telefon není třeba zadávat jiný, ale pro jistotu jsem nahlásil nové, když můžu. Takže abych odpověděl na Tvoji otázku, je to možné proto, že je to v souladu s podmínkami a zřejmě jim staronový klient nevadí.
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod fylzen 13. 12. 2019 01:06

Děkuju všem za promo kódy, zapomněl jsem napsat, že už nemusíte posílat. :D Bohužel hned ten první co jsem použil mi dotyčný poslal bez předpony 00420 takže jsem to tam napálil bez toho, tudíž asi žádný nárok na ten bonus. Následně jsem zazmatkoval a odvolal kurýra s tím, že to musim založit znovu. Akorát teď nevím, jestli vůbec můžu znova zažádat...chjo :D
Jinak tu někdo psal, že mBank není dobrá volba, ale mně to právě přišlo dost vyhovující, hlavně ta mKarta Svět. Na druhém místě jsem pak měl vyhlédnutou Creditas. Tak teď se klasicky nemůžu rozhodnout. Momentálně mám Spořku takže všechno lepší než ta. :D
fylzen
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod taylor729 13. 12. 2019 01:14

Jeste nekomu neprisla odmena?
Me zatim nic.
taylor729
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků