MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod vlaju 11. 12. 2019 20:54

Tak už je to tady, už se rozesílá změna úrokové sazby i těm, kteří mají současně Spoříto a Spořící 2. Vypadá to, že to tady opravdu nečtou, protože to poslali po týdnu teprve jako reakci na můj dotaz.
Možná jsem to urychlil, třeba by si toho nevšimli ještě později, na druhou stranu jsem třeba předešel nutnosti podávat reklamace a systémy budou nastaveny pro všechny spravedlivě. Nerad bych, abychom to z nich museli tahat, to za těch pár stovek kolikrát nestojí za tu námahu. (Nebo jsem neměl? Co myslíte?)

-----------------------------------------
2. prosince 2019, 15:17
Téma: Spoření
Pěkný den,
jsme rádi, že se obracíte na náš zákaznický servis.
Klienty jsme informovali o změnách formou SMS zprávy a zprávou do Internet Banky.
Od 1.1.2020 snižujeme úrokovou sazbu u spořIcího účtu Spoříto a Spoření 2 pro zůstatek do 1 milionu Kč z 2 % p.a. na 1,5 % p.a. Zůstatek nad 1 milion Kč bude i nadále úročen sazbou 0,5%p.a.
Vaši situaci, kdy jste nebyl informován, předáme k prověření. O výsledku Vás budeme informovat prostřednictvím zprávy do Internet Banky do 5 pracovních dní.
..
-------------------------------------------
10. prosince 2019, 22:50
Dobrý den,
děkuji za zaslání SMS s informací, že problém stále řešíte, když jste zde v IB slíbili dřívější odpověď. Počítám tedy se zdržením.
Bude to samozřejmě na vás, jak se k problému postavíte, ale dle mlčení nyní předpokládám, že jasná verze zatím není. Vím, že nejsem sám, předpokládám, že jde o systémový problém u klientů, kteří mají souběžně Spoříto i Spořící účet 2. Myslím, že jsou jen 2 schůdné možnosti:
1) oznámit změnu úrokové sazby nyní a snížit ji od 1.3.2020
2) dělat, že to byl záměr a vzhledem k počtu klientů, kteří vlastní Spoříto i Spořící účet 2, těmto klientům sazbu ponechat delší dobu, řekněme půl roku, oznámit jim to hezkým emailem jako vánoční dárek.
Třetí možnost, tj. problému si nevšímat, úrok snížit a vracet ho pouze reklamujícím klientům, nedoporučuji. Doufám, že čas, který si necháváte na rozmyšlenou, využijete k tomu, že si nezaděláte na podobnou ostudu.
..

-------------------------------------------
11. prosince 2019, 17:02
Typ zprávy: Informace pro klienty
Vážená klientko / Vážený kliente,

od 01.03.2020 se změní úroková sazba na Vašem spořicím účtu Spoříto z 2 % ročně na 1,5 % ročně pro zůstatek do 1 mil. Kč. Úročení 0,5 % ročně pro zůstatky nad 1 mil. Kč zůstává zachováno.

...

--------------------------------------------------------------
11. prosince 2019, 17:17 (15minut po rozeslání)
Téma: Spoření
Pěkné odpoledne,
Váš požadavek je stále v řešení jak jsme Vás informovali SMS zprávou. Vyčkejte tedy prosím na naše konečné vyjádření.
Děkujeme Vám za trpělivost.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 12. 2019 21:08

Opět se potvrdilo lidové rčení: "Kdo se moc ptá, moc se dozví."
A že by soused měl o jednoho králíka navíc a to ještě zadarmo, se přece jen tak nemůže nechat.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod ROlda78 11. 12. 2019 21:21

vlaju píše:Moneta už týden usilovně řeší co s úročením Spoříto těm, kteří mají i Spoření 2. Jsem zvědav, co vymyslí, zatím se z nich po dotazu pouze kouří..
I když se mě to netýká, tak opravdu tvůj postup (dotaz) nechápu!
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 12. 2019 21:25

MirekM: Já to chápu tak, že by i vlaju měl králíka navíc, kterýho si zaříznul (ale jen o měsíc).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod redhaven 11. 12. 2019 21:31

Dnes přišel od Moneta dopis, oznámení o "měníme výši odměn KK Smart", samozřejmě směrem dolů z 3% na 1%, prej, ale max výše zůstává na 500Kč 8-D a to k datu 15. 1. 2020
Ještě, že nemám tuto kreditku kvůli vratkám, vždyt nedávno snižovali z 5%...
Naposledy upravil redhaven dne 11. 12. 2019 21:46, celkově upraveno 1
redhaven
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod ROlda78 11. 12. 2019 21:35

už to tu šlo, snad před 14 dny :-(
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 12. 2019 21:35

První z vašeho ústavu? Jinak to spíš vypadá, že poslední. :)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod vlaju 11. 12. 2019 21:40

No jo, zaříznul. Díky za názory. Mně se ale nechtělo úplně věřit, že o tom neví, spíš jsem si myslel, že to chtějí nechat v tichosti až na ty reklamace a to se mi nelíbí. Dodnes mi mBank dluží 1Kč, kterou mi z účtu neomaleně strhli a zpět ji dostali jen ti, kteří věc reklamovali. Banka přitom o systémové chybě věděla. Čekal jsem, že mi ji alespoň do roka vrátí. Jestli tohle měl být další případ podobného jednání, tak bychom z něj měli radost jen ti, kdo bychom úspěšně reklamovali. A nařídit bance, aby vrátila králíky pěkně spravedlivě všem sousedům bychom tady na fóru nezvládli, to by už bylo na jiné právní lokte.
Když ale teď po funuse zvažuji, měl jsem to nechat na leden. I v tom lednu bych se ale musel omluvit všem, co s tím měli jiné plány.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod evelista 11. 12. 2019 23:21

takze tu mame vip p.a.cko do brezna, to bych necekal ze tam daji takove promo.
evelista
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlaju 11. 12. 2019 23:32

Žádné promo, neinformovali, takže to musí zůstat. Nedali nic víc než museli.
vlaju
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod chrudimi 12. 12. 2019 08:58

vlaju: No co na to říct... Také už mám zprávu o změně 1.3. Pozitivní by mohlo být, že už nebude potřeba v lednu reklamovat, ale tak naivní už nejsem.
chrudimi
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 12. 2019 13:34

Moneta má nějaký výpadek, nebo je to jen chybou v implementaci okamžitých plateb? Už asi 5x jsem dnes přes jejich Smartbanking zkoušel zaslat 7000 Kč do ČS (na účet ČS kreditky), ať už z účtu Tom, nebo Spoření 2, vždy to ve Smartbankingu vypadá na úspěšnou okamžitou transakci (i se závěrečnou hláškou o úspěšném odeslání), ale hned po zadání dorazí vždy email s předmětem Neodešly peníze informující o tom, že převod byl odmítnut, kolonka Důvod je nevyplněná... A skutečně dle historie a zůstatku se to neprovedlo. Divné je hlavně to, že Smartbanking píše o úspěchu a ono nic. Vychytat okamžitým platbám mouchy bude evidentně ještě třeba...
Má někdo podobnou zkušenost?
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod MichalosCZ 15. 12. 2019 13:53

Mně se stalo stejné již ve středu. Splátka KK ČS, vše provedeno, ale platbu jsem nikde neviděl, až jsem si všimnul v aplikaci upozornění o neprovedené platbě z důvodu "Banka příjemce nepodporuje OP".
MichalosCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod minarjo 15. 12. 2019 14:22

Takové výmluvy a nesmysly, když ČS+Air je podporovaly jako první :).
Já to tedy v app už teď taky vidím pod zvonečkem v oznámeních, s podobným textem jako ty. Text ale uvádí, že "Účet příjemce nepodporuje okamžité platby" (nikoliv banka příjemce). Je tedy možné (dle této hlášky Monety), že by ČS okamžité platby podporovala jen pro některé typy účtů? Tedy třeba běžné a spořicí ano, ale účet kreditky ne? To se mi zdá divné (zvlášť když třeba vklad vkladomatem na účet kreditky ČS jde s přípisem k zůstatku v podstatě ihned), ale ne nemožné. Těžko tedy najisto říct, zda chyba je u Monety nebo u ČS.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod drkarel 15. 12. 2019 14:37

Mně se to stává běžně z Creditas. Nemůže být chyba na straně Spořky? Třeba, že nepřijímá okamžité platby na splátkové účty od KK? Nepamatuji si, jestli mi někdy nějaká prošla jako okamžitá. (Aha, nakonec to vlastně píše minarjo.)
drkarel
Inventář

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků