treborit píše:Založeno online 23.12. a nic se neděje ... 23.12. uz asi meli volno
... urgovat to nebudu.
Já také zakládal tento den
. Ono žádost u nich zpracovává automat, a to včetně rozpoznání vložených snímků dokladů. Já se ozval před pár dny na jejich email a hned druhý den volali, že dobře že jsem napsal, protože ten automat nerozpoznal můj řidičák (zadní stranu) a nedal jim o tom vědět. Tedy to udělali manuálně a hned druhý den v poště už byl dopis a vše plně aktivní. A ta roční garance úroku 1,7% se mi počítá až od toho manuálního ověření (tedy mám ji až do 14.1.2021), o nic jsem tedy tímto problémem nepřišel.
-- 17. 1. 2020 13:36 --mate59 píše:Poradí mi někdo,jak nový klient mám na spor.účtu již peníze,ale nevím jak v IB udělat fixaci na 12 měsícú.
Fixace není třeba, noví klienti mohou libovolně vkládat a vybírat bez vlivu na úrok celý rok. Jdi v IB do záložky Spoření a pod svým účtem tam vidíš, že máš na celý zůstatek akční úrok 1,7% a do kdy to máš.
Rovněž je tam uvedeno, že tato akce zvýhodněného ročního úroku pro nové klienty platí do 31.1.2020. Třeba už to prodlužovat nebudou - tedy kdo ještě jako nový klient nemá sjednáno, měl by si pospíšit, už jsem to sem psal.