Skautská energie

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MildaX 6. 2. 2020 11:55

Hlavně zachovat klid. Až zmocněnec stav ověří, tak teprve bude jasné kde to vázne a proč.
MildaX
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Markil 6. 2. 2020 12:05

Odpojení se nyní ještě bát nemusíš. Na to je hodně brzy.
klidně zavolej i na ten kontakt přímo na Skauty, pokud by se TGI brzy neozvalo
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vlazy 6. 2. 2020 12:28

MildaX:
Jaký zmocněnec, co tím myslíš? Než to ověří tak už může být pozdě a já mohu být bez elektřiny. Co z toho, že možná budu vědět kde a proč to vázne. Já potřebuji aby to urychleně bylo v pořádku a nehrozily mi tak problémy z ČEZ Distribuci.

Markil:
Já bych si s tím odpojením nebyl až tak jistý. Napsali mi, že mne žádají o bezodkladné učinění kroků ke sjednání nápravy a to nejpozději do 10 pracovních dnů od počátku bezesmluvního vztahu.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod powery 6. 2. 2020 14:13

Volal bych do TGI, resp. Občanům s.r.o, jestli řešili ty smlouvy.
powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mzahradnik 6. 2. 2020 14:46

Tak to se mi stalo před cca třemi lety. přecházel jsem od Eonu k ČEZu . Bylo to v Praze. A čez zapomněl na moji přihlášku, zkrátka ji ztratil. Původní dodavatel ukončil smlouvu a novou smlouvu na odběr nebyla. Za týden jsem obdržel dopis, že to musím vyřešit. Čez už se mnou smlouvu nemohl uzavřít, protože tam jsou nějaké termíny a v podstatě řekl sorry, ale vyřiďte si to sám. V Praze jsem tedy šel na PRE, protože jsou správci sítě a ty mi udělali smlouvu ( s PRE ) ze zákona. Takže jsem musel být cca 3 měsíce u drahého PRE, zase 3 měsíce výpověď.
Myslím, že skauti už smlouvu neudělají, takže dojít na PRE, nebo ČEZ, nebo EON, podle toho čí jsou dráty.
mzahradnik
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vlazy 6. 2. 2020 14:58

powery:
Telefonoval jsem tam dnes dopoledne, ale paní která se mnou mluvila mi řekla, že to prověří a dají mi vědět. To mne ale příliš neuspokojuje. Snažil jsem se i dovolat ohledně toho na zákaznickou linku Yello Energy, ale bohužel neúspěšně. Hraje tam ta jejích hudba a ani po delší době se nikdo neozve. Na zprávu ohledně zahájení dodávky elektřiny kterou jsem jim psal včera večer přes Moje Yello mi také doposud nic neodpověděli. Smlouvu s Yello Energy mám a je tam uvedený předpokládaný termín zahájení dodávky elektřiny nejpozději do 1.2.2020.

mzahradnik:
Děkují za napsání tvých nemilých zkušenosti se změnou dodavatele elektřiny. Já mám distributora elektřiny ČEZ. Příliš se v těchto záležitostech nevyznám a navíc na to nyní nemám příliš čas. Jsem velmi zvědavý jak to u mne s tím nakonec dopadne.

Prozatím mi to připadá tak, že Yello Energy asi nedodržuje smlouvu když nezahájili dodávku elektřiny do 1.2.2020 tak jak to uvádějí ve smlouvě a možná i trochu Skautská energie, že to nepohlídali a nezkontrolovali když na to mají ode mne plnou moc.
Naposledy upravil vlazy dne 6. 2. 2020 15:08, celkově upraveno 1
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MildaX 6. 2. 2020 15:08

Zachovat klid jsem už psal. Na rychlopodepisování ČEZu je ještě čas. A na vypínání proudu také. Záleží na každém kolik hodin čekání na odpověď je ještě snesitelné. ☺️
MildaX
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod vlazy 6. 2. 2020 15:16

MildaX:
To se dobře píše, že zachovat klid někomu kdo takové záležitosti nemusí řešit. Kdo se do takové situace dostane to ale vidí trochu jinak.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MildaX 6. 2. 2020 15:23

Znám takové situace. ☺️
MildaX
Mírně pokročilý


Odeslat příspěvekod D.roak 6. 2. 2020 18:46

je preavda ze yelo trva odpoved dele ale v radku dni.Ja jsem prechazel loni od cez k skouzutu yello
D.roak
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Markil 6. 2. 2020 21:11

Osobně bych počkal na to, co řekne TGI, nebo zavolal znovu, zda už něco zjistili či vyřešili. Ale pokud se opravdu tak bojíš, tak to můžeš ještě popohnat přes +420 703 485 131 (telefon přímo na skautskou energii tj. toho, kdo to má na starost přímo u skautů) Případně si pro informace či radu brnkni na ERÚ (po telefonu jsou schopni dát jen obecné info, ale to ti teď stačí) http://www.eru.cz/cs/informacni-centrum/kontakty
Markil
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vpe 6. 2. 2020 22:02

mzahradnik píše:Tak to se mi stalo před cca třemi lety. přecházel jsem od Eonu k ČEZu . Bylo to v Praze. A čez zapomněl na moji přihlášku, zkrátka ji ztratil. Původní dodavatel ukončil smlouvu a novou smlouvu na odběr nebyla. Za týden jsem obdržel dopis, že to musím vyřešit. Čez už se mnou smlouvu nemohl uzavřít, protože tam jsou nějaké termíny a v podstatě řekl sorry, ale vyřiďte si to sám. V Praze jsem tedy šel na PRE, protože jsou správci sítě a ty mi udělali smlouvu ( s PRE ) ze zákona. Takže jsem musel být cca 3 měsíce u drahého PRE, zase 3 měsíce výpověď.
Myslím, že skauti už smlouvu neudělají, takže dojít na PRE, nebo ČEZ, nebo EON, podle toho čí jsou dráty.


To je nejaka pohadka pro deti, ne? A kdo odhlasil puvodniho dodavatele, kdyz ne novy? A pak tezko mohl neco ztratit :-)

Prepis resp. prihlaseni je mozno udelat v ramci 1-2 dnu, je nepodstatne, ze k zahajeni dodavky dojde pozdeji. Ledaze se meni odberatel, tak tam jsou nejake lhuty na smlouvu o distribuci.

Samozrejme si muze uzavrit separatni smlouvu o distribuci s distributorem.
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 7. 2. 2020 04:40

A má to nějakou výhodu vůči sdružené smlouvě?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod zivan 7. 2. 2020 08:58

vpe píše:To je nejaka pohadka pro deti, ne? A kdo odhlasil puvodniho dodavatele, kdyz ne novy? A pak tezko mohl neco ztratit :-)

Tak mohl ji vypovedet i on, ne? Ja takhle prechazel od EONu, smlouva na dobu urcitou a bylo jen par dni k podani vypovedi. Podle infolinky CEZu neni problem a stihnou to. Takze jsem poslal vypoved (k 30.10.) EONu a zaroven se prihlasil k CEZu. V CEZu nekdo kdo zpracovava zadosti asi ocekaval standardni 3 mesicni vypovedni lhutu (neresil zadane datum), takze zadny spech. Kdyz jsem zacal resit, ze se blizi termin a nic se nedeje, tak poslali dalsi vypoved EONu k 1.1., kterou jim EON zamitnul s tim, ze tam mam smlouvu na dobu urcitou. Takze jsem zacal resit, proc EON pokracuje ve smlouve a zamita prechod, kdyz dostal vypoved. EON delal hlucheho a slepeho, nikdo nic nevedel. A k 31.12. mi byla "chybou systemu" smlouva u EONu ukoncena, coz jsem nahodou zjistil az v druhe pulce ledna. A nejblizsi datum prechodu bylo az 20.2., takze jsem byl vic nez mesic a pul bez dodavatele.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků