Creditas (banka)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod drkarel 10. 2. 2020 09:12

Tak hlavně aby nezřídili nový typ účtu - SÚ bonus plus ...
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod OnderCZ 10. 2. 2020 09:41

I to je možné, ale spíš každým dnem čekám, kdy tohle udělá MONETA, kde je to pravidlem. :)
OnderCZ
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod iglooo 10. 2. 2020 09:50

Moneta má nové účty nachystané, už jen čekají, kdy budou muset sazby u nich zvýšit také...
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 2. 2020 21:30

K té mé zde diskutované kauze, jak mi Creditas v pátek večer okamžitou platbu 50 tisíc připsala 2x:
Dnes kolem 10h jsem v IB přes "Zprávu bance" danou záležitost nahlásil. Odpověď nemám doposud žádnou, ale odúčtovat tu duplicitu už zvládli hned odpoledne. A to v zůstatku i historii (tam druhá platba zcela zmizela, tedy natvrdo smazáno, ne zápornou transakcí odúčtováno, jak jsem čekal). Tedy jako by zahladili po této chybě stopy :D. A jak je vidět, když jde o úbytek na jejich straně, umí jednat rychle. Jsem zvědav nicméně na jejich reakci, snad se jí dočkám brzy...
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod myšpulín 10. 2. 2020 22:00

Aha, tak teď ti seberou těch druhých 50 000. :D
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod suram 11. 2. 2020 03:24

Mě jsi vynulovat účet, pak by museli vysvětlit, jak ses dostal do mínusu.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lenka_2 11. 2. 2020 08:46

To jo - aby mu ještě naúčtovali nepovolený debet.
Smluvní úrok z prodlení s úhradou nepovoleného debetu za každý započatý den
prodlení: 20 % p.a. z částky nepovoleného
debetu
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 2. 2020 09:24

Tak finále řešení double zaúčtování, aneb odpověď banky, která dorazila na mé přání emailem (ve Zprávě bance v IB si lze zvolit, jakou formou mají odpovědět). Email dorazil dnes už v 7:35h:
Creditas v emailu píše:Vážený pane minarjo,
jsme velmi rádi, že jste nám dal o záležitosti s okamžitými platbami vědět. Vše již urgentně řešíme a pracujeme na nápravě, aby k obdobným potížím v budoucnu nedocházelo. Souhlasíme s Vámi, že se jedná o závažnou situaci a naší snahou je jí co nejdříve objasnit.
Duplicitní transakce byla stornována, na účtu je správná částka.
Za způsobené komplikace se Vám velmi omlouváme, vážíme si toho, že jste se na nás s důvěrou obrátil a řešil s námi danou situaci. Věříme, že i přesto tuto nepříjemnost nám zachováte svoji přízeň a další okamžité platby budou zpracovány v pořádku.
V případě potřeby se na nás neváhejte obrátit, rádi se Vám budeme věnovat.

Ty poslední dva odstavce jsou univerzální šablona na jejich problémy, úplně stejnou jsem měl při minulé reklamaci (zaúčtování plateb kartou s navýšením o haléře až desetníky a nemizející blokace i po zaúčtování). Tedy k odladění toho mají v bance evidentně stále dost a dost :(
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod MirekM. 11. 2. 2020 09:57

Že by si někdo z banky připisoval ty haléře či desetníky na soukromý účet ve Švýcarsku? Nebyl by to v historii první případ. :-)
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 11. 2. 2020 11:56

Možná okamžité platby "vypnuli". Snažil jsem se teď něco poslat z Richee do ČS a vyskočila hláška, že cílová banka okamžité platby nepodporuje. Tak jsem to převedl na Creditas a opět stejná hláška.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 2. 2020 12:19

Nebylo to do ČS na účet KK?
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 11. 2. 2020 12:48

Ne, na běžný
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 11. 2. 2020 12:52

ja před chvílí posílal z Richee appky do ČS a bylo to hned a bez hlášek
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 11. 2. 2020 15:06

Neděkujte mi za to dočasné (a dle toho co píše @retron tak snad i krátké, nebo delší jen na problematické příchozí straně) vypnutí Creditas okamžitých plateb :D, ale něco podobného jsem čekal, než tomu průseru přijdou na kloub. Zvlášť, pokud po mém včerejším ohlášení teď zjistili, že podobných (klienty zatím nehlášených) případů je víc, a to možná o hoooodně víc :).
Ale zrovna u Creditas, která k Okamžitým platbám přistoupila už téměř před rokem jako třetí (brzy po dvojici ČS+Air) to je s podivem, že taková chyba by se objevila až teď. Možná dobře, že ostatní banky s OP tolik nespěchaly, snad to budou mít odladěné lépe.

-- 11. 2. 2020 15:13 --

@MirekM:
Ne, u těch plateb kartou šlo o známý Creditas problém, kdy tato banka (snad jako jediná?) účtuje (nebo účtovala, nevím zda to ještě platí) karetní vratky s přepočtem na eura, i když šlo o platbu v Kč. Při té podzimní chybě se tato konverze projevila na navýšení blokace i u běžné platby kartou, nejen u vratek (navíc ta blokace způsobená konverzí nezmizela tehdy ani po zaúčtování původní Kč platby), ale to už snad opravili dobře.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Solymr 13. 2. 2020 21:54

Zítra mám domluvenou schůzku v Creditas ohledně změny BÚ. Psal jsem jim, že mám zájem i o zrušení účtu u stávající banky. K tomu opravdu stačí jen OP? Něco, co potvrzuje, že jsem vlastníkem toho účtu u stávající banky není potřeba (nebo znát číslo toho účtu)?
Solymr
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků