Air Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Stileth 9. 2. 2020 10:58

Ja take, ale prestal jsem uz drive kvuli GPay.
Stileth
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod suram 9. 2. 2020 12:13

Google Pay zrovna podporuji, ale jen s kartami Mastercard.
http://superforum.zive.cz/viewtopic.php?p=12481660#p12481660
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod maeth_u 9. 2. 2020 12:54

Tak oni karty Visa ani nevydávají.
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fc70 9. 2. 2020 14:20

Já jsem v AB už nějakou dobu nic neměl, ale naopak teď mám malou rezervu peníze na Creditas SÚ+, i když nemají největší úrok, právě kvůli okamžitým platbám (vs. platba až druhý pracovní den u Wüstenrot nebo ING). I když bych příští týden mohl mít u Air Bank s historickou prémií 1,7% za 5 plateb + platby tentýž den, ale ne okamžité, asi tu malou rezervu nechám v Creditas.

Velká většina likvidních peněz zůstane u Wüstenrotu, není vůbec žádný důvod to přesouvat do Air Bank a hlídat jejich omezení – a u té malé okamžitá rezervy mi za to promile úroku, tj. pár jednotek korun, počítání plateb kartou fakt nestojí.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod Leonos 13. 2. 2020 12:33

Sestra Air Bank v Německu nebude, rozhodl Home Credit těsně před startem. https://www.penize.cz/ucty-karty/412757 ... ekt-velvon
Leonos
Návštěvník

Odeslat příspěvekod vlkoslav 21. 2. 2020 08:22

Když si zakládám u malýho tarifu spořicí EUR účet, vyskočí mi tam přes odkaz v souvisejících dokumentech ceník 1719-cenik.pdf, kde píšou - Příchozí/odchozí SEPA úhrada - 25 Kč. To je asi blbost, že? U ceníku staženého z homepage platného od 1.12.2019 je tam fajfka.
A nikde to v ceníku explicitně nepíšou, ale předpokládám, že i ten spořicí účet (i další dva v korunách a USD) je v rámci malýho tarifu zadarmo. Je tak?

A mimochodem - dá někdo jiný na nějakém jednoduše a zdarma vedeném účtu za eura na viděnou víc, než 0,3%?
vlkoslav
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Urokovy turista 21. 2. 2020 08:42

Mám k malému tarifu založený € účet a nic mi za příchozí platby v € strženo nebylo.
Urokovy turista
Návštěvník

Odeslat příspěvekod TnT2 21. 2. 2020 10:31

22. 1. jsem jim psal zprávu, že mají v dokumentech ke zřízení spořicího účtu v EUR odkaz na starý ceník. Odpověděli mi, že "moji zprávu předávají do správných rukou a na nápravě budou co nejdříve pracovat". Evidentně se to někde zaseklo.
Curve karta promo kód na £5: RG7YB | Bondster promo kód: 0539 | Mintos kód: 21GMHB | Portu na 3 měsíce zdarma? Stačí SZ.
TnT2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Rad68 21. 2. 2020 11:07

ad Vlkoslav: Jo, i ty spořáky jsou zdarma (ten USD teda nemám, ale určitě to nebude jinak).
Rad68
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod gman 21. 2. 2020 19:32

Lze v mob. aplikaci potvrzovat změny limitů u karty přes otisk? Případně kde to nastavím, nyní mi to musím vždy potvrdit heslem do apk.
gman
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod franko_cz 22. 2. 2020 18:07

vlkoslav píše:
A mimochodem - dá někdo jiný na nějakém jednoduše a zdarma vedeném účtu za eura na viděnou víc, než 0,3%?

Bohužel ne.
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 26. 2. 2020 16:53

Tak už mě vyšetřujou, asi jsem točil moc. :-)
Přišlo mi do IB:

Dobrý den,
na Váš účet jsme od května 2019 připsali platby od obchodníka PAYSEND v celkové výši XXX korun. Nechceme Vás zbytečně obtěžovat, ale zákon je zákon (č. 253/2008 Sb.), a ten nám ukládá každou nezvykle vysokou příchozí platbu ověřit. Můžete nám prosím v odpovědi na tuto zprávu napsat původ této částky? Nemějte obavy, původ připsané částky pochopitelně zůstává bankovním tajemstvím.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 26. 2. 2020 17:43

A celková výše byla kolik? Ať vím, jestli mě to také čeká. U mě to nepřesáhlo ten úvodní limit 125000 Kč, nebo kolik to bylo.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mikka1 29. 2. 2020 10:36

Zdravím, této bance jsem se dlouho vyhýbala, nakonec ji zkusila, chtela jsem mit kartu Mastercard k eurovemu účtu.
Ztratila jsem kartu k tomu korunovemu.
Jak banka vyhrotila boj o stovku za vydání, me celkem dostalo. Představa, ze s nimi řeším úvěr nebo něco neco zavaznejsiho, brrr.
Rozlišujete kartu novou a náhradní? Ja to netušila, ze je vic variant jsem nečekala, nikdo mi to neřekl.
Tak ci onak, moc proklientske jednani to není :-)

Tady odpoved:


Ozývám se Vám ohledně Vaší stížnosti na naši operátorku, která Vám měla sdělila, že bude karta vydaná za Vaši ztracenou zdarma. Avšak poté, co jste si ji vydala Vám byl naúčtován poplatek 100 korun.
 
Poslechla jsem si Váš hovor s námi ze dne 19. 12. 2019, kde jste s námi řešila ztracenou kartu, kterou jste si však již zamkla. Zajímal Vás postup v případě, že ji nenajdete. Operátorka Vám doporučila nechat kartu zamknutou a vydat si za ni náhradní. Poslala Vám také návod jak na to. Pokud byste postupovala podle tohoto návodu, kartu bychom Vám vydali opravdu zdarma, jak Vám to řekla také kolegyně na hovoru.
 
Došlo však k tomu, že jste ve svém internetovém bankovnictví požádala o zcela novou kartu, nikoliv o náhradní za tu původní. Proto došlo k zaúčtování poplatku dle našeho platného ceníku. Z toho důvodu musím vyhodnotit Vaši stížnost jako neoprávněnou. Je mi to líto.
 
Věřím, že to pochopíte
 
xxx / Klientský servis
Air Bank a.s. / člen skupiny PPF
 
Air Bank a.s. / Evropská 2690/17 / 160 00 Praha 6 / IČ 29045371 / společnost zapsaná u rejstříkového soudu v Praze, spisová značka B 16013.
 
Orgánem pro mimosoudní řešení sporů je finanční arbitr, najdete jej na adrese Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00  Praha 1. Přístupný je i on-line formulář na http://www.financniarbitr.cz.
 
Dohledovým orgánem je Česká národní banka sídlem Na Příkopě 28, 115 03  Praha 1. Další informace naleznete na http://www.cnb.cz.
 
K mimosoudnímu řešení sporů v případě, že jste s námi uzavřel/a rámcovou smlouvu nebo dodatek on-line, slouží i speciální internetový portál Evropské komise. Více informací i v češtině najdete na http://www.ec.europa.eu/consumers/odr/.
Mikka1
Nadšenec

Odeslat příspěvekod myšpulín 29. 2. 2020 10:41

To jsem taky řešil, po zablokování ukradené karty přes aplikaci jsem hned žádal o novou, možnost vydat náhradní se zobrazila až druhý den, přišlo to i e-mailem.
Neřešil jsem to reklamací, ale stornováním poplatku v IB.
myšpulín
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků