Revolut

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod audiobullys 10. 3. 2020 12:44

Dropbox Evernote se taky neptaj a strháváj měsíční /roční poplatek z karet.
audiobullys
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 10. 3. 2020 13:01

změnu z Metal/Premium je podle podmínek asi nejlepší dělat v 11 měsíci trvání předplatného, nechají to ten poslední měsíc doběhnout do konce a pak automaticky přepnou. O zadání požadavku až ve 12 měsíci tam nic nevidím, nejspíš už by mělo dojít k automatickému prodloužení na další období.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 12. 3. 2020 08:47

Zkušenost z Chronomagu:
http://forum.chronomag.cz/index.php?/to ... ?p=2479650

Tak já mám teď čerstvou, a ne moc příjemnou zkušenost s Revolut. otevřel jsem tam korporátní účty, proces byl dost náročný a trval asi dva dny, nicméně prošel jsem vším včetně doplňovacích údajů od complaints. No a cca za 20 dnů mi takhle v pátek večer, když už byly účty nadeponovány příchozími platbami, poslali email, že jako sorry, ale že už mi dál nemůžou poskytovat služby, a že si do dvaceti dnů mám peníze odeslat jinam.
Takže anabáze : chat....přestal fungovat, protože zůstala otevřená komunikace s touto informací a pokud ji nezavřou, nelze otevřít nový chat s dotazem. Takže dotaz sem...bez odezvy. Email : problém nějaký najít, ale našel se, odeslán. Ihned odpověď od robota,že to zpracují a do 15ti dnů dají vědět. Tak šup na FB...no a tam se člověk nestačí divit, že není sám s problémem... nicméně žádná reakce dodnes od Revolut adminů.Tak poslední pokus ještě Revolut community...no horor přes registraci až po to vyznat se, kam vložit dotaz/ stížnost...a čekat, až vás to vůbec pustí zadat nějaký příspěvek, O sz adminům se vám může jen zdát. Nicméně i to se nakonec zadařilo.
Týden se nic nedělo, peníze odeslali zpět (nicméně dodnes zpět nejsou u odesílatelů) a ticho po pěšině. Tak znovu kolečka chatu, mailů, atd. Dnes první reakce : odeslali jsme zpět, je to automatický proces, nevíme, kdy to bude mít odesílatel připsáno u sebe. Tak zase dotazy (páč hurá, info přišlo v chatu)...a zase ticho po pěšině. Nicméně email s podobným zněním též dorazil... No a po 15ti dnech skutečně napsal někdo ze stížností, žen mi nemůžou říct proč mi nemůžou dál vést účty, že přísné regulace a bezpečnost a kecy v kleci...prostě šablona, jen mění jména a data stížností .
Takže výsledek necelého měsíce je : zrušený účet, nepřijaté platby odeslané zpět (14 dnů a zpět není nikde nic) a komunikace 0.
Ted večer zareagoval z Community další podobně postižený soudruh a ptal se mě, jestli už je to vyřešeno, ta komunikacke atd...tak jsem takovýto podobný příspěvek pověsil pěkně na zeď, ať i ostatní nešťastníci vidí, jak to tu ( myslím v Revolut)chodí.
PS: A na té komunitě jsem byl zděšen, jak obrovské množství lidí tam řeší (a to už od roku 2014 minimálně) to, že se nemůžou dostat k penězům, že s nimi nikdo nekomunikuje, že mají zrušené účty, nebo jen karty, nedoručené odeslané platby apod. a bez možnosti to nějak řešit.... No, nejsem rád,že to nefunguje jak by mělo, ale je to tak. Trochu škoda, FinTechům fandím, sám jeden provozuji, a tohle je tak velký hráč (Revolut) že to dělá špatnou reklamu.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 12. 3. 2020 11:57

No jo, tam v roce 2014 vyvěsili stížnost a nechali doteď i když už je nejspíš dávno vyřešená.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod mrhule 13. 3. 2020 11:43

Dobijel jsem revolut 6000 Kč kk Moneta a zauctovano bylo 6077. Uniklo mi něco nebo to tak bylo vždy? Nepamatuji se, že by s tím byl nějaký poplatek...
Naposledy upravil mrhule dne 13. 3. 2020 13:06, celkově upraveno 2
mrhule
Návštěvník

Odeslat příspěvekod čulibrk 13. 3. 2020 12:07

Já v pondělí taky nabil 3000 Kč taky z KK Moneta, zaúčtovány 3000 Kč (a dnes připsány v AirBank).
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 13. 3. 2020 13:20

mrhule píše:Dobijel jsem revolut 6000 Kč kk Moneta a zauctovano bylo 6077. Uniklo mi něco nebo to tak bylo vždy? Nepamatuji se, že by s tím byl nějaký poplatek...

Divné, něco bližšího v popisu na Monetě nebo Revolut? Odhaduji to na nějakou nechtěnou konverzi měn. Karta u Monety je k CZK účtu? Na Revolutu platba v CZK?
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mrhule 13. 3. 2020 14:13

záhada s pomocí revolut supportu objasněna. Poplatek není revolutu, ale od gPay, kde mám kartu nalinkovanou. Říkal jsem jim, že by bylo fajn, kdyby alespoň uživatele upozornili, že gPay nějaký poplatek má/může mít. Protože na detailu transakce v revolut app vidím i řádek "fee" a částku, takže o tom ví, přitom všude zobrazují částku bez poplatku. Takto jsem se o tom dozvěděl až v okamžiku, kdy byla platba zaúčtována.
mrhule
Návštěvník

Odeslat příspěvekod stepano 16. 3. 2020 20:06

Není teď nějaká akce na referral bonus při založení?
stepano
Nadšenec

Odeslat příspěvekod maeth_u 16. 3. 2020 20:25

Já mám jen 260 Kč pro doporučitele a kartu zdarma pro doporučeného.
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod stepano 16. 3. 2020 20:48

A to vidíš přímo aplikaci? Já tam nic takového nemám. Btw. děkuji za nabídky ale kartu už mám, chci naopak doporučit kolegu ale momentálně po přihlášení na svém účtu žádnou akci nevidím. Mohu jen darovat kartu zdarma.
stepano
Nadšenec

Odeslat příspěvekod maeth_u 16. 3. 2020 21:50

Přišla mi notifikace, a teď se k tomu dá doklikat přes ten zvoneček v horním rohu.
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod palo966 17. 3. 2020 10:54

ako sa odosielajú peniaze na cudzí účet?
podľa manuálu by to malo byť v položke Platby- Nový- Vytvoriť nového príjemcu- Odoslať, ale ja v položke platby nemám žiadnu položku Nový, mám tam len Odkaz na platbu, Rozdeliť účet, Okamžité platby priateľom, Povoliť prístup ku kontaktom. pripomínam, že žiadnemu priateľovi, ani na žiaden kontakt v mobile posielať peniaze nechcem a stále to odomňa žiada prístup ku kontaktom. viete mi s tým pomôcť? vďaka
palo966
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod maeth_u 17. 3. 2020 14:58

A co to velké kulaté tlačítko Plus?
maeth_u
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Amazing Grace 18. 3. 2020 15:56

Revolut Junior - pro děti 15-17 let. Lze doporučit vlastní dítě, nezkoušel někdo? Když pošlu link v podmínkách je že musí: Přidat si na účet peníze bankovním převodem nebo kartou na svoje jméno.
Amazing Grace
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků