Zkušenost z Chronomagu:
http://forum.chronomag.cz/index.php?/to ... ?p=2479650Tak já mám teď čerstvou, a ne moc příjemnou zkušenost s Revolut. otevřel jsem tam korporátní účty, proces byl dost náročný a trval asi dva dny, nicméně prošel jsem vším včetně doplňovacích údajů od complaints. No a cca za 20 dnů mi takhle v pátek večer, když už byly účty nadeponovány příchozími platbami, poslali email, že jako sorry, ale že už mi dál nemůžou poskytovat služby, a že si do dvaceti dnů mám peníze odeslat jinam.
Takže anabáze : chat....přestal fungovat, protože zůstala otevřená komunikace s touto informací a pokud ji nezavřou, nelze otevřít nový chat s dotazem. Takže dotaz sem...bez odezvy. Email : problém nějaký najít, ale našel se, odeslán. Ihned odpověď od robota,že to zpracují a do 15ti dnů dají vědět. Tak šup na FB...no a tam se člověk nestačí divit, že není sám s problémem... nicméně žádná reakce dodnes od Revolut adminů.Tak poslední pokus ještě Revolut community...no horor přes registraci až po to vyznat se, kam vložit dotaz/ stížnost...a čekat, až vás to vůbec pustí zadat nějaký příspěvek, O sz adminům se vám může jen zdát. Nicméně i to se nakonec zadařilo.
Týden se nic nedělo, peníze odeslali zpět (nicméně dodnes zpět nejsou u odesílatelů) a ticho po pěšině. Tak znovu kolečka chatu, mailů, atd. Dnes první reakce : odeslali jsme zpět, je to automatický proces, nevíme, kdy to bude mít odesílatel připsáno u sebe. Tak zase dotazy (páč hurá, info přišlo v chatu)...a zase ticho po pěšině. Nicméně email s podobným zněním též dorazil... No a po 15ti dnech skutečně napsal někdo ze stížností, žen mi nemůžou říct proč mi nemůžou dál vést účty, že přísné regulace a bezpečnost a kecy v kleci...prostě šablona, jen mění jména a data stížností .
Takže výsledek necelého měsíce je : zrušený účet, nepřijaté platby odeslané zpět (14 dnů a zpět není nikde nic) a komunikace 0.
Ted večer zareagoval z Community další podobně postižený soudruh a ptal se mě, jestli už je to vyřešeno, ta komunikacke atd...tak jsem takovýto podobný příspěvek pověsil pěkně na zeď, ať i ostatní nešťastníci vidí, jak to tu ( myslím v Revolut)chodí.
PS: A na té komunitě jsem byl zděšen, jak obrovské množství lidí tam řeší (a to už od roku 2014 minimálně) to, že se nemůžou dostat k penězům, že s nimi nikdo nekomunikuje, že mají zrušené účty, nebo jen karty, nedoručené odeslané platby apod. a bez možnosti to nějak řešit.... No, nejsem rád,že to nefunguje jak by mělo, ale je to tak. Trochu škoda, FinTechům fandím, sám jeden provozuji, a tohle je tak velký hráč (Revolut) že to dělá špatnou reklamu.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.