Twisto

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Milos 30. 3. 2020 19:44

Ano, od včerejška pozoruji zpoždění jejich systému. Nicméně platby normálně fungují.
Milos
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 30. 3. 2020 20:03

Schwarzie píše:Vidite taky v aplikaci provedenou platbu az za nekolik hodin?


Ano, taky.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod chnapka_cz 1. 4. 2020 18:56

Tak Twisto me prosi, abych zaplatil vyuctovani prevodem.

Hmmm, co tim sleduji?
chnapka_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 1. 4. 2020 19:07

Sleduji tim to, ze nechteji, aby jsi pres ne ziskaval bonusy na kreditkach...
A nebo si tu prosbu precti celou...
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 700kc/mes.
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Twisto, ING, Curve , Moneta , atp.)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 1. 4. 2020 20:03

Dokuď jen prosí, tak to neřeš.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod MP007 2. 4. 2020 11:02

Splátku kartou mi systém opakovaně zamítl, takže svoji prosbu vzali jako rozkaz...
MP007
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 2. 4. 2020 11:05

Komunikace na nule, kredity už přes měsíc nepřipsaný, teď tahle hurá akce, no mám takovej dojem, že se to celkem rychle řítí ke konci...
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto, Curve, Expobank, Equa bank, Revolut, TransferWise, WorldRemit, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod jenda_s 2. 4. 2020 12:08

MP007: problém bude asi někde jinde, já zaplatil vyúčtování kartou naprosto bez problémů, i když mě taky prosili o platbu převodem...
jenda_s
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 4. 2020 12:40

Tak třeba mě ani prosit nemohli stihnout :). Vyúčtování jim platím vždy hned 1. krátce po půlnoci, kdy už to v systému je sečteno a lze to zaplatit, ale emaily ještě nedojdou (to až zpravidla ráno). Tímto postupem pak ani žádný email s výzvou k úhradě nedorazí, jen email s poděkováním za platbu :).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod dalich 2. 4. 2020 12:44

jenda_s píše:MP007: problém bude asi někde jinde, já zaplatil vyúčtování kartou naprosto bez problémů, i když mě taky prosili o platbu převodem...

Tak ono to je jen o špatném pochopení záložek. První záložka je prosba o platbu převodem (což tam je furt), druhá kartou.
Presstitut a zloděj z povolání.
dalich
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod MP007 3. 4. 2020 10:25

jenda_s a dalich: Záložky jsou jasné. Zvolil jsem splátku kartou, zvolil konkrétní kartu a opakovaně mi vyskočilo, že platba byla zamítnuta. Přestože stejnou kartou jsem ten den platil drobnou internetovou platbu a limit překročen nebyl.
Teď už to řešit nebudu, protože Twisto dávám k ledu...
MP007
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 4. 2020 11:35

No, z tohoto popisu bych si skoro taky myslel, že chyba není u Twisto ...
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod MP007 3. 4. 2020 12:22

Zkusil jsem splátku kartou 2x s cca 5 min odstupem. Dělal jsem to stejně, jako kdykoliv dříve a odmítnutí proběhlo v obou případech identicky. Jinde i teď tuto kartu používám a funguje. Splátku jsem uhradil pl. příkazem a teď už nebudu bádat, kde byl v tu chvíli problém, byť chápu, že důvodů může být víc...
Samozřejmě pokud někdo včera realizoval úspěšně splátku kreditní kartou, byla asi chyba u Twista jen dočasná.
MP007
Diskutér

Odeslat příspěvekod mojmax 3. 4. 2020 15:16

Já dnes platil Twisto přes kreditku a vše proběhlo jako vždy.
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 4. 4. 2020 17:04

tak kdyby chtěli zrušit možnost úhrady kartou, bylo by fajn kdyby to oznámili s dostatečným předstihem. Ale snad to byly jen výjimečné anomálie :)
A1rh-
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků