Sberbank CZ

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 27. 5. 2020 12:39

Aha, tím lépe, já vždy zadával pozdě večer a štvalo mě, že nešlo zadat transakci s "dnešním" dnem.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Surik4t4 27. 5. 2020 13:46

PatrikChrz píše:Aha, tím lépe, já vždy zadával pozdě večer a štvalo mě, že nešlo zadat transakci s "dnešním" dnem.

Offtopic dotaz pro adminina Patrika, jelikož ho neumím nakontaktovat jinak a tady to vlákno evidentně sleduje. Ve fóru Raiffeisen (Ebanka) padl dobrý dotaz jestli by nešlo to fórum přejmenovat jen na Raiffeisenbank, nebo ho rovnou sloučit s fórem Kreditní karty Raiffeisen bank. Šlo by to tedy?
Surik4t4
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 27. 5. 2020 13:54

Přejmenování provedeno, neslučoval jsem, bo by se v tom pak nikdo nevyznal (a nejde to pak vrátit).
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lafayette16 27. 5. 2020 16:06

Potvrzuju, D+0 je ve Sberbank v pohodě do 12h.
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod hannys85 27. 5. 2020 16:37

Tak dnes mi volala ženská ze Sberbank a reagovala na můj dotaz z jakého důvodu stále nemám převeden účet od původní banky a sdělila mi, že jim to Creditas zamítla, ale že důvod nezná, jelikož jim to nejsou povinni sdělit, tak ať si to zjistím...Jako vážně super.
V creditas zase k tomu ženská neměla přístup, že to má na starost jiné oddělení, že mě kontaktují zítra. To fakt nevymyslíš...Jinak když mluivím s někým se Sberbank(stalo se mi to už potřetí), tak jim rozumím vždy každé třetí slovo, nějaký špatný signál tam asi mají..

Edit: Volali mi z Creditas a sdělili, že Sberbank udělala chybu v datu, kdy místo 13 pracovního dne zadala 12 pracovní den, což prý nesplňuje zákon a oni to museli zamítnout..
Jako chyba se stane, jsme lidi, ale čekal bych, že se ozvou sami a ne, že já potom budu pátrat...

Jestli tato "banka" dostala licenci, tak já si jdu otevřít taky vlastní banku...
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hannys85 28. 5. 2020 19:10

Dnes mi znovu volala ta samá ženská, co včera (pak jsem zjsitil, že se jedná o ženskou s kterou jsem zakládal účet) a hned ze startu mě zdupala :-), že mi snad jasně včera říkala, že jakmile se dozvím proč v Creditas převod zamítli, tak ji mám zavolat a já místo toho psal na jejich zákaznický email :-) Tak jsem ji sdělil, že by si měla uvědomit, že já jsem klientem, ona něco zdupala a že bych čekal omluvu a ne, že po mě vystartuje, ale že si tedy nejspíše banka nezakládá na slušném přístupu. Potom se mě jízlivě zeptala, zda účet chci, když jsem s ním tak nespokojený (dovolil jsem si včera v emailu banku trošku zkritizovat), tak jsem ji řekl, že samozřejmě (předpokládám totiž, že mi nevyplatí odměnu za mobilitu, tak si budu dopisovat s arbitrem). No zítra musím znovu na pobočku, tak snad to už zvládne správně a nebude moc nevrlá..Každopádně, kdysi dávno jsem dělal ve spořce a za to chování, co předvedla by dostala minimálně pojeb, ale klidně i vytýkací dopis..
Jinak je evidentní, že asi žádný pořádný zákaznický servis nemají a požadavky klientů cpou na jednotlivé pobočky...No abych nekřivdil na infolince mají pár UK :-)) Tak nějak si představuji fungování banky v Bangladéži :-D
hannys85
Nadšenec

Odeslat příspěvekod vpe 29. 5. 2020 02:52

A co chces od сберегательный банк ? Vzdyt je to nejvetsi ruska banka, neco jako sporitelna tady pred 30 lety.

-- 29. 5. 2020 03:52 --

Jakej bonus? To kvuli 1234 Kc nekdo svepravny bude travit tolik casu? Vzdyt musis na pobocku a sance, ze se to pose.. je tak 50:50, to i v lidlu za kasou mas lepsi zhodnoceni casu :-))
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod __Pavel 29. 5. 2020 05:54

Ale my to máme jako koníčka (volnočasovou aktivitu), tak to nesrovnávej s kasou v Lídlu. Já už byl na pobočce kvůli mobilitě podruhé, bankéřka se moc omlouvala, bez nové mobility to však nešlo udělat a i když byly podmínky bonusu porušeny, prémie prý bude vyplacena. Tak se nechám překvapit, pokud se toho dožiju.
__Pavel
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 29. 5. 2020 06:00

Přesně tak, si představ, že někdo bude ZADARMO koukat hodinu a půl na fotbal. Nebo za to dokonce zaplatí! :-o
To já raději tu hodinu a půl strávím v bance a zábavy si užiju úplně stejně. Jo, je to úchylka :D. Není to úplně efektivní trávení volného času, ale kdo někdy nějaký čas prostě jen tak neproflákal?
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 31. 5. 2020 09:14

Efektivni traveni=paleni volneho casu je cokoliv, u ceho ti ten cas utika :-))

Pokud jsi myslel elektivni vyuziti casu, no tak to fakt neni nad to, koukat na uredniky, co zase zvojti, ale kdyz to nekoho bavi a nevi, jak by cas proflakal lepe... to radsi budu koukat do stropu, nez nekde chodit kvuli penezum, ale jo, tohle je silne individualni a mel bych si jit radsi zabehat do lesa, nez koukat do stropu, to uznavam o<:)

Ps: Kdyby si mamlasove nechali podepsat plnou moc na prevod uctu, tak by to datum mohli opravit i bez tve navstevy...
vpe
Poslední varování
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Surik4t4 31. 5. 2020 15:19

hannys85 píše:Tak dnes mi volala ženská ze Sberbank a reagovala na můj dotaz z jakého důvodu stále nemám převeden účet od původní banky a sdělila mi, že jim to Creditas zamítla, ale že důvod nezná. Volali mi z Creditas a sdělili, že Sberbank udělala chybu v datu, kdy místo 13 pracovního dne zadala 12 pracovní den, což prý nesplňuje zákon a oni to museli zamítnout..
Jako chyba se stane, jsme lidi, ale čekal bych, že se ozvou sami a ne, že já potom budu pátrat...

Jestli tato "banka" dostala licenci, tak já si jdu otevřít taky vlastní banku...


Mám podobnou zkušenost. Převod z Hellobank do Sber. Při zadávání mobility se bankovnice spletla o den, převod v Hello zamítli také z důvodu nedodržení zákonné lhůty, ale normálně důvod uvedli a Sber mi pak volala a musel jsem tam podepsat znovu novou žádost a zajímavé je, že ikdyž jsem musel požádat o úplné zrušení účtu, tak ten účet od Hello pořád žije.

Jj, tahle banka dostala licenci a dokonce ocenění banka roku :D
Surik4t4
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 1. 6. 2020 01:25

Nechápu, jak se dle fóra už evidentně více lidem mohlo podařit podepsat na pobočce Sberbank ten formulář Žádost o změnu platebního účtu, aniž by nebyl dodržen zákonný požadavek minimálně 13 pracovních dní do nabytí účinnosti přenosu. Vždyť to přeci generuje přímo ten formulář (tedy systém Sberbank), to nevypisuje (nepočítá) pracovník banky! Já na pobočce Praha Černý Most, když jsem to tam dělal, jen odkýval datum, co bankéři ten formulář vyhodil (nic nepočítal, formulář v jejich systému sám vyhodil 13. pracovní den, bankéř to jen může při zájmu klienta dát na později, na to se mě ptal). To skoro vypadá na systémovou chybu Sberbank například toho typu, že ignoruje (některé) české svátky. Neměli jste v té době mezi sepsáním a datem přenosu nějaký státní svátek, tedy Velikonoce nebo květnové svátky? Možná Sberbank jako ruská banka ignoruje české svátky a bere je jako normální den :), nebo při své rychlosti systémů si ještě nevšimli, že už několik let je i pátek velikonoční svátkem (nejen pondělí). To by vysvětlovalo, že vám ten formulář těch 13 pracovních dní nespočítal automaticky správně a sekl se už minimálně u dvou zde diskutujících o den.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Surik4t4 1. 6. 2020 06:58

Jj, u mne tam byly Velikonoce, i to bankéřka potvrdila, že je to kvůli tomu, ale nenapadlo mne, že to počítá špatně program.
Surik4t4
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chosta 1. 6. 2020 07:46

Vidím v smartbankovnictvi dnes stržen poplatek 199kč za vedeni účtu co to je za nesmysl 5 plateb jsem udělal za minulý měsíc nevíte co to má znamenat ?
chosta
Návštěvník

Odeslat příspěvekod jenda_s 1. 6. 2020 07:48

já mám taky -599 Kč za fér extra, věřím, že nejpozději zítra připíší zpět s dnešní valutou. Většinou to mívá den zpoždění
jenda_s
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků