ČSOB

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 7. 2020 08:28

Obecně např. malými úroky na SÚ a TV, tedy nepoměrem mezi tím, co klient dostane za zapůjčení peněz bance a tím, co z těch zapůjčených peněz banka získá.
A jako prasárnu nevidím založení KK či BÚ s bonusem klientem, když to sama banka nabízí. Pokud si neumí banka pak ohlídat zrušení, to je její problém, chytrých hlav určitě zaměstnávají s nadstandardními platy dost. Naopak za prasárnu bank povařuji úrok z půjčky z KK ve výši většinou kolem 20 %. Holt z něčeho musí dát svým zaměstnacům nadstandardní mzdy a v některých případech postavit prosklené paláce, že jo. Takže prosím tě, moralizuj někde jinde.
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Klient ps 3. 7. 2020 09:28

Ano, banka nabízí založení BÚ a KK slušným klientů. O hajzly, kteří jí budou jen dojit nemají zájem. Smiř se s tím. A začni si přivydělavat jinak, slušným způsobem.
Klient ps
Poslední varování

Odeslat příspěvekod MirekM. 3. 7. 2020 09:53

Pracovníku banky či placený agente bankou, laskavě mě neurážej, já se s Tebou bavím bez chlupatých slov!
A když na to příjde, smiřovat se s tím nemusím, KK a BÚ u ČSOB jsem bez problémů dostal ...
Další diskusi s Tebou považuji za ztrátu času a energie. :-)
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 3. 7. 2020 10:21

Pán je asi skutečně nějaký agent ČSOB. Hele, jsou banky, které mají co nabídnout a ten účet si u nich nechám i po zinkasování bonusu, nebo ho dokonce začnu docela aktivně používat a přesunu tam nějaké peníze odjinud (z poslední doby třeba Equa).

A pak jsou beznadějné předražené molochy, které nezaslouží nic, než podojit a odejít. Sorry jako, ale třeba účet u PS s 69 Kč měsíčně na poplatkách si fakt nemám v úmyslu nechat, nebudu tam donekonečna posílat 10 litrů tam a zase zpět, abych splnil obrat, když bankovnictví má furt dokola výpadky, ovládání je po všech těch redesignech čím dál tím víc na zblití, PS se tváří sice jako ČSOB, ale služby furt nesjednotili, a věčně bude ve střehu, kdy na mě vykoukne nějakej poplatek. Jediný přínos, co by to pro mě mělo, jsou vkladomaty, a to je jako fakt málo; všechno ostatní je zabité poplatky a jinou mizérií.

P.S. A nic jim nebránilo zpoplatnit zrušení účtu třeba rok po zřízení, personálu na to maj dost, aby jim to vymyslel, jak už bylo řečeno. Sorryjako.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Klient ps 3. 7. 2020 13:16

Lol Phiria, u ČSOB mám účet od roku 2010. Nezaplatil jsem ani korunu na poplatcích. Fascinuje mě sebevědomí zdejších ubožáků co mají problém i s těmi desti litry měsíčně. Jiné banky se musí o takovéhle grófy mezi sebou prát.
Klient ps
Poslední varování

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 3. 7. 2020 13:37

Mám problém s vytvářením nesmyslného obratu, ne s 10K. IB/SB mi absolutně nevyhovuje, okamžité platby jsou loterie 50 na 50, úrok k ničemu. Co s tím? Zrušit.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod drkarel 3. 7. 2020 13:46

Já tedy nevím, ale mám poštovku od devadesátých let a okamžité platby mi až na jeden víkendový výpadek fungovaly bez problémů (až na tu implementaci povinného zůstatku 1,-) a nějakých větších výpadků IB jsem si taky nevšiml, takže bych si zase úplně nevymýšlel. Ale souhlas s tím, že jinak je ČSOB v podstatě stejnej moloch jako ČS.
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Lenka_2 3. 7. 2020 14:42

Pár zvrhlostí se v IB najde. Třeba že večer před dnem splatnosti trvaláku už s ním nejde nic udělat - změnit, zrušit, posunout, prostě nic.

Nebo třeba ty prolhané bannery v IB "máte u nás předschválenou půjčku az do výše X Kč". Po kliknutí následuje desetiminutová procedura a na jejím konci hláška, že půjčku nedostaneš, popř. se máš dostavit na pobočku. Tam ti řeknou, že si máš od zaměstnavatele donést hromádku papírových potvrzení a pak možná půjčku dostaneš. Nebo taky ne.
Lenka_2
Nadšenec

Odeslat příspěvekod suram 3. 7. 2020 15:58

No s těmi jejich autorizačními SMS je to IB nepoužitelné. Koho baví zadávat kvůli každému úkonu devítimístné alfanumerické kódy?
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvy 3. 7. 2020 16:41

Klient ps píše:Lol Phiria, u ČSOB mám účet od roku 2010. Nezaplatil jsem ani korunu na poplatcích. Fascinuje mě sebevědomí zdejších ubožáků co mají problém i s těmi desti litry měsíčně. Jiné banky se musí o takovéhle grófy mezi sebou prát.


Trošku pokory-)
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod losalamos 4. 7. 2020 13:45

@Lol Phirae - však tě nikdo nenutí u nich účet udržovat. Myslím, že tady na fóru jsou lidé vesměs bankově vnímaví a dokážou zhodnotit ten který účet docela pragmaticky, bez zbytečných emocí. Navíc si tady spousta lidí dokáže nakombinovat své účty tak, aby vyhovovaly jejich specifickým požadavkům. Což zrovna nemusí být potřeba protáčet nějaké povinné obraty. Laici/nováčci co umí naslouchat, dostanou ohledně běžných i mírně nadstandardních požadavků vynikající rady naprosto zdarma. Často i v SZ. Ne každý tady brousí kvůli nějakým aktuálním odměnám, aby po několika měsících třikrát protočil většinu bankovních institucí, co jsou nám dostupné. Chce to víc nadhledu.
losalamos
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Radek.Hulan 5. 7. 2020 20:28

suram píše:No s těmi jejich autorizačními SMS je to IB nepoužitelné. Koho baví zadávat kvůli každému úkonu devítimístné alfanumerické kódy?


Však je není nutné používat:
https://www.csob.cz/portal/lide/ucty/in ... smart-klic
Radek.Hulan
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod suram 5. 7. 2020 20:49

Je, když člověk ovládá nejen své IB, ale i IB svých příbuzných.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 7. 2020 08:23

A používat Smartbanking, klidně i v režimu Duální aplikace (umějí třeba Android mobily od Xiaomi, ale jistě i jiné, jedna aplikace se pak rozdvojí pro dva účty), pokud je třeba ovládat účty dva, to ti nic neříká? Pak také žádné SMS a žádná Klíč aplikace navíc.
Stále nechápu v mnoha vláknech (zde, RB,...) to plakání nad nepohodlnými SMS (nebo u RB brzy zpoplatněnými), případně nad používáním extra Klíč aplikace. Přitom jediná aplikace Smartbankingu dané banky to vyřeší, ta klíč ani SMS u diskutovaných bank nepotřebuje. A je jen opravdu málo činností, co v Smartbankingu nelze provést-vždyť dnes v něm lze už i žádat třeba o kreditku, dříve věc nevídaná.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod suram 6. 7. 2020 09:38

Ne dva účty nestačí, mám příbuzných víc a stejně nemám šajomi.
suram
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků