od culti 2. 8. 2020 12:57
Zdravím,
ohledně kauzy Garance úroku 1,6% do 30.6.2020. Ihned po neúspěšné reklamaci a odmítnutí veškerých "vábniček" od Creditas, aby urovnali dobré vztahy jsem to začal řešit s FA. Nejprve asi po měsíci a půl si dovyžádal další spousta dokumentů i těch, co jsou veřejně dostupné na webu banky. Poté ještě ujišťující telefonát, že takových případů mají hodně a že určitě je to na dobré cestě k vyřešení k mé spokojenosti. Po doplnění za další asi měsíc a půl přišel dopis, s tím, abych doložil právní nárok, kde jsem požadoval dodržení garance úrokové sazby 1,6% do 30.6.2020, případně úročení dalších dnů, pokud již toto nebude možné. Lednový email, kde se k tomu banka zavázala mají od samého začátku, ale ten zřejmě neberou jako vhodný argument. Odvolávají se na to, že garanci do 30.6.2020 již není možné logicky dodržet a úročení dalších dnů není nikde garantované.
Jsem z toho docela zklamán. Předpokládal jsem, že FA bude email ohledně garance od Creditas postačovat, ale zřejmě toto neberou a i kdyby ano, tak lhůta je promlčena. Nevím, jak dále postupovat a vysvětlit jim o co vlastně jde. Zdá se mi, že to nechápou a nebo nechtějí pochopit. Nevím, co bych jim měl více dokládat. Je to můj první kontakt s FA a tak v tom nejsem ostřílený. Pokud by jste měli nějakou radu jak dále postupovat, tak klidně napište. Jasně, vím, že je možnost se soudit, ale o tom zatím neuvažuji. Pořád si říkám, že by měl FA to vyřešit bez soudního sporu.