Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tomasvlasak 3. 8. 2020 11:13

ono to ve skutečnosti asi klouzavý měsíc není v pravém slova smyslu ... mají to nastavené ode dne založení účtu (takže třeba vždy resetují limity 12. v měsíci a podobně)
Věnuji se stavebnímu spoření, doplňkovému penzijnímu spoření, úvěrům a investicím. Osobní konzultace v Praze a Středních Čechách zdarma.
tomasvlasak
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 3. 8. 2020 13:14

klouzavý měsíc to není, mě se nulují limity 2. v měsíci, je to vidět v aplikaci
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod slavo963 3. 8. 2020 13:27

Ano, klouzavy mesic , teda tak to chapu, je poslednich 30 dni. Coz teda v revolutu neni a oznaceni rolling month resp klouzavy mesic je spatne.
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 3. 8. 2020 22:52

Tak ono není dobře ani rolling month...
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod guybrush 5. 8. 2020 10:24

slavo963 píše:BTW cena poštovného za kartu je jaká?

Minulý týden (28. 7.) brácha objednával kartu pro dceru. Poštovné bylo 144,99 Kč a karta přišla 3. 8. Má tarif Standard, s Premium nebo s Metal může být samozřejmě poštovné jiné.
guybrush
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod treborit 5. 8. 2020 14:07

minuly tyden mi to pro dite nabizelo 99 za kartu, dnes 144,99 .. jako sorry :)
treborit
Diskutér

Odeslat příspěvekod pobert 11. 8. 2020 15:04

V pátek mi přišel email, že Revolut nově podporuje SEPA okamžité platby. Dnes jsem vyzkoušel převod EUR z Revolutu na Volksbank Lobau-Zittau a platba tam dorazila ihned - bylo to zdarma. Škoda, že české banky zatím tento typ převodu neumí (pokud vím).
pobert
Návštěvník

Odeslat příspěvekod guybrush 11. 8. 2020 15:22

@pobert
České banky to neumí (a překvapivě ani slovenské ne). Tady je aktualizovaný seznam (SCT Inst): https://www.europeanpaymentscouncil.eu/ ... nt-schemes
Ale jinak jsou převody z Revolutu relativně rychlé, vždy mi peníze dojdou max. do tří hodin (do Monety, zadané samozřejmě jen ve všední den a ne moc pozdě odpoledne).
guybrush
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod retron 11. 8. 2020 15:54

Mam Revolut kartu s expirací 09/20 z tehdy rozdávaných karet v rámci startupu, tzn. bez jména, jak Revolut zasílá nové karty?
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod magic.gin 13. 8. 2020 13:13

Zdravím všechny, můžu se zeptat, jestli vám funguje vytvoření odkazu pro příjem platby? Jestli má Revolut výpadek nebo se jedná o omezení pouze mého účtu. Velice děkuji za test. ;-)

Obrázek
magic.gin
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod slavo963 13. 8. 2020 17:12

Request mně jde normálně vytvořit.
slavo963
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 13. 8. 2020 17:30

Máš to blokované, napiš jim. Včera jsem úspěšně vytvořil i přijal dva, jeden v CZK a jeden v EUR.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod CZ4R 28. 8. 2020 06:00

Máte zkušenosti s reklamací plateb u Revolutu? Reklamoval jsem koupi letenek asi před 3 měsíci (zrušený let), do dnešního dne ticho...měl jsem za to, že na reklamaci u karetní asociace mají 45 dní...
CZ4R
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goropes 28. 8. 2020 07:03

mám, řeším jich několik.
je to takové spíš těžkopádné, trvá to dlouho, není jasný aktuální stav.
záleží i na tom, jestli jsi platil Visa nebo Mastercard, Revolut vydává oboje a já mám část letenek tak, část tak.
Letenky placené Revolut Visa, po 14 dnech si vyžádali nějaké doplňující informace a po měsíci mi žádost zamítli, s odůvodněním, že dle pravidel pro chargeback od VISA nelze chargeback použít, pokud byly lety zrušeny kvůli vládním nařízením, což tehdy byly.
Odvolal jsem se, prý to nelze a nejdou zamítnutý chargeback je navždy uzavřen.
Podal jsem stížnost na Revolut k FCA a finančnímu ombudsmanovi.

Druhá žádost na velmi podobnou rezervaci, skoro stejný případ, jen placeno Revolut Mastercard, pak to trvalo 45 dnů + další měsíc si vzali navíc, údajně se prodejce odvolal.
Pak mi částku vrátili na účet a napsali email, že po předběžném prošetření vrací, ale ještě to není finální. Asi za týden pak došel mail, že to je definitivně uzavřeno v můj prospěch, zde jsem tedy získal 100% zpět.

Další část je částečný refund, pak po 3 týdnech nebyla ještě ani vznesena žádost prodejci (fakticky vyžádaný chargeback od Revolutu k prodejci), o tom vždy přijde email, tipuju tedy, že dost nestíhají.
goropes
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 28. 8. 2020 09:39

Kam si podával tu stížnost na Revolut? K finančímu arbitrovi v ČR to nejde, ne? Když tu nemá sídlo? To jsi podával někam do Británie?
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků