Zdravím,
dospěl z Vás někdo u té (ne)garance sazby spořícího účtu k nějakému "nevšednímu" (nejlepšímu) řešení/kompenzaci?
Já osobně to s Creditas řešil reklamaci, kde mi odepsali, že je sazba dělená na základní a bonusovou a že mám smůlu - zamítnuto. Na to mi však volal ředitel nějakého oddělení a ptal se, co si představuji za kompenzaci - probírali jsme i možnost původní úrokové sazby, ale sdělil mi, že v případě mojí částky na spořícím účtu by to pravděpodobně nemělo smysl, což má pravdu. Požádal jsem jej tedy o zlatou kartu (mě osobně připadá užitečnější její vedení na 3 roky zdarma, než platit 200 Kč/měsíc) a vyhověl mi, i přes tu zamítnutou reklamaci z "kompetentního" reklamačního oddělení, což je diskutabilní, zda je slovo "kompetentní" v tomto případě uznatelné.
Zpět k otázce - dostal jste někdo jinou kompenzaci, než případnou zlatou kartu nebo krátkodobou (dočasnou) původní či vyšší sazbu na tom spořícím účtu? Ptám se ze zvědavosti, jelikož mne to zajímá.
BTW taky jsem psal nejdříve na ČNB otázku ve smyslu, cituji
"Mohu Vás tímto poprosit o zahájení potřebných kroků, které by mohli vést k nápravě celé situace? Nebo alespoň poradit, jak postupovat, prosím?"
a v mailu jsem psal, že,
"informace, kde psali garanci (e-mail), vnímám jako právní akt neboli obchodní sdělení, které je závazné" ,
tak na dané jsem obdržel odpověď ve smyslu
"Česká národní banka nemá pravomoc rozhodovat jednotlivé spory mezi Bankou a jejími klienty. Orgánem pro řešení sporu mezi Bankou a klientem je soud nebo Finanční arbitr (
https://www.finarbitr.cz/cs/). Česká národní banka Vás však ubezpečuje, že Vaše podání pro ni představuje důležitý zdroj informací o jednání Banky. Vaše podání může pomoci České národní bance k posouzení, zda Banka při své činnosti postupuje v souladu s požadavky právních předpisů, jejichž dodržování Česká národní banka dohlíží a k ověření nastavení interních pravidel a postupů Banky. S ohledem na skutečnost, že šetření Vašeho podání nebylo dosud ukončeno, Vám Česká národní banka sděluje, že prozatím neshledala důvody k zahájení řízení z moci úřední".
Na FA jsme to již nedával, když jsem souhlasil s kompenzací, která, jak uvádím výše, je pro mne dostatečná, ale ze zvědavosti by mne zajímalo, kam až jste se s kompenzací/reklamací dostali.
Díky za odpovědi, kajicek94