Curve karta

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod powery 6. 8. 2020 08:44

Dělal jsem platbu pomocí Curve s podkladovou kreditkou HB. Platba neprošla jako Transakce zamítnuta - zamítnuto finanční důvody. Na podkladové kartě je ale tato platba jako nezaúčtovaná. Kdy a jak zmizí ta nezaúčtovaná transakce?
powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jir.vesely 6. 8. 2020 11:36

Tipuju, že poměrně rychle (podle částky) a nezmizí, ale přijde vratka. Stejně jako u GBITu.
jir.vesely
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 6. 8. 2020 19:16

Přesně tak, měl jsem stejný problém před pár dny, v HB čekej vratku typicky následující pracovní den (nebo i stejný, pokud šlo cca o dopolední/polední platbu). Stejně rychlé jako u Gbit.
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod powery 7. 8. 2020 07:52

Platba pomocí Curve s podkladovou kreditkou HB proběhla 4.8. Teď je stále ve stavu nezaúčtováno. Následná platba provedená hned vzápětí za stejné zboží přímo kreditkou HB už je zaúčtovaná.
powery
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod A1rh- 7. 8. 2020 11:17

Po delší době jsem chtěl zaplatit na eBay přes PayPal, kde mám Curve. V košíku je víc položek od 2 různých obchodníků, v Checkoutu mám zadán kód na 10% slevu, všechny položky dohromady jsou na pravé straně sečteny a odečtena sleva. Vše je v USD.

Po volbě PayPal je tam jako výchozí karta Curve, ale nabízí to jedinou možnost s přepočtem kurzem PayPalu USD-GBP, nelze nijak zvolit platbu přímo v USD. Možná mi něco uniklo nebo to prostě změnit nejde? U ostatních karet vidím, že kurz si pořeší vydavatel karty, jen u CRV to není :-(

i u Revolutu je pouze možnost: Exchange rate: CZK 1.0 = USD 0.0432
u Curve: Exchange rate: GBP 1.0 = USD 1.2585

Edit: při změně na jinou kartu, u které je možnost nechat převod na vydavateli a následném přepnutí zpět na Curve, zůstane "Exchange rate" aktivní (dříve se zde dal změnit způsob konverze), ale po kliknutí na link se začne motat okno PayPalu, vyskočí hláška, že tato metoda nelze a přepne se na zadání údajů pro nově registrovanou kartu, s výzvou, že mám každou položku zaplatit separátně.

"This payment method isn't available to use on your entire order. Please pay for each item separately."

Už jsem to zkoušel ze všech stran a začíná mě to trochu točit.

Edit2: jediná možnost byla zvolit platbu kartou, zadat všechny údaje nové karty a tam si pak ten Exchage rate už normálně přepnout na vydavatele karty. PayPal je tím pádem jen velký opruz.
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod Mimonik 7. 8. 2020 16:37

PayPal jsou *****, už se mi stalo, že to bylo uděláno tak blbě (povolis debit a okamžitě se strhne částka podle povolení, není to klasická platba) a tam nemáš šanci změnit pp exchange rate na kurz vydavatele, ale vždy jsem u PP vyreklamoval.
Mimonik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod octaviampi 7. 8. 2020 18:49

Tak si odpovím na otázku, refund proběhl na Curve Cash.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lafayette16 9. 8. 2020 07:39

Včera v Tescu 5 malých plateb za sebou (2 různé podkladové karty) - kvůli splnění počtu plateb ve Sberbank a Equa bank. Další platba už neprošla, terminál kartu odmítal. Pokladní neviděla důvod (čili to nebyl nedostatek peněz, to tam vidět je).
Po několika pokusech jsem zjistil, že Curve mi kartu zablokovali. Hned jsem psal na support, dosud žádná odpověď.
Takže s Curve je riskantní platit 5x za sebou u jednoho obchodníka? Stalo se to někomu?
Lafayette16
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 9. 8. 2020 07:55

Zjevně i velkých. Stalo se mi to teď na Twisto. Ale hned mi psali, že mi to zablokovali a že odblokují, až jim potvrdím, že jsem ty transakce opravdu udělal. (Rozdíl bude v tom, že Tys je udělal o víkendu, a to zjevně nepracují. I když bych očekával, že toto bude posílat automat.)
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod octaviampi 9. 8. 2020 08:30

Lafayette16 píše:Takže s Curve je riskantní platit 5x za sebou u jednoho obchodníka? Stalo se to někomu?


Tezko se te blokaci divit. Neni to normalni chovani.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 9. 8. 2020 08:53

No nevim, dělal jsem tím desítky plateb na Twisto... a nic.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod fc70 9. 8. 2020 09:59

Desítky plateb přes známou platební instituci je neobvyklé, ale pochopitelné. 5 plateb u jednoho obchodníka z potravinami je extrémně podezřelé.
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod suram 9. 8. 2020 11:28

Šest plateb Curve za sebou kolem 3000 Kč během 1 dne v Penny prošlo OK.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 9. 8. 2020 13:44

suram: to tě museli mít rádi, jestli čekali za tebou než proběhne 6 těchto operací. Dělám z tohoto důvodu vždy max 2 a příště případně zas.

Jinak nedávno jsem dělal v Tescu na samoobslužné pokladně 5 drobných plateb hned za sebou a prošlo to.
A1rh-
Diskutér

Odeslat příspěvekod A1rh- 9. 8. 2020 14:48

jinak pokud někdo plní obrat v Air Bank a ještě jinde, tak z Air je možné udělat ihnet Gbit jinam, pro bonus to zůstane započítáno. Není třeba dělat další platby navíc.

-- 9. 8. 2020 16:07 --

sakra, koukám že mám z KK Hello duplicitně strženou platbu asi 3012 Kč, každá v jiný den ze stejného Penny, přitom ten druhý den jsem tam vůbec nebyl a v Curve aplikaci tato platba vůbec nefiguruje. Takže jdu psát na Support, ale trochu mě děsí, že jsem si toho všiml skutečně jen náhodou. U obou plateb v transakcích Hello je CRV*, takže jsem se ani splést nemohl, když to v apce Curve není a já tam fyzicky nebyl.

A nejspíš mají nějakou údržbu, protože jim z app nejde odeslat zpráva. Ale podle status.curve.com je vše ok, v aplikaci mi nejde v profilu kliknout na Help, chat jsem předtím otevřel přímo z účetní položky, jako dotaz k této konkrétní platbě, ale nešel odeslat. Prostě vše super funkční, když chce člověk začít řešit nějaký problém. Na Hello se zatím obracet nechci, protože chyba je myslím evidentně na straně Curve.

A jak se dívám a vzpomínám si - k této platbě mi v okamžiku platby nepřišla vůbec notifikace, přišla až další den právě v čase toho druhého duplicitního zaúčtování. Takže v čase platby v app ani v notifikacích nic nebylo, ale na Hello KK účet se to propsalo.

Toto začíná být maximálně nespolehlivá a nedůvěryhodná služba !
Naposledy upravil A1rh- dne 9. 8. 2020 20:23, celkově upraveno 1
V profilu nebo SZ promo Revolut 700Kč, SkipPay 500Kč, AliExpress US $19, Raiff. 300Kč ...
A1rh-
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků