od goropes 28. 8. 2020 07:03
mám, řeším jich několik.
je to takové spíš těžkopádné, trvá to dlouho, není jasný aktuální stav.
záleží i na tom, jestli jsi platil Visa nebo Mastercard, Revolut vydává oboje a já mám část letenek tak, část tak.
Letenky placené Revolut Visa, po 14 dnech si vyžádali nějaké doplňující informace a po měsíci mi žádost zamítli, s odůvodněním, že dle pravidel pro chargeback od VISA nelze chargeback použít, pokud byly lety zrušeny kvůli vládním nařízením, což tehdy byly.
Odvolal jsem se, prý to nelze a nejdou zamítnutý chargeback je navždy uzavřen.
Podal jsem stížnost na Revolut k FCA a finančnímu ombudsmanovi.
Druhá žádost na velmi podobnou rezervaci, skoro stejný případ, jen placeno Revolut Mastercard, pak to trvalo 45 dnů + další měsíc si vzali navíc, údajně se prodejce odvolal.
Pak mi částku vrátili na účet a napsali email, že po předběžném prošetření vrací, ale ještě to není finální. Asi za týden pak došel mail, že to je definitivně uzavřeno v můj prospěch, zde jsem tedy získal 100% zpět.
Další část je částečný refund, pak po 3 týdnech nebyla ještě ani vznesena žádost prodejci (fakticky vyžádaný chargeback od Revolutu k prodejci), o tom vždy přijde email, tipuju tedy, že dost nestíhají.