Revolut - zkušenosti

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Tomas999 28. 8. 2020 10:37

Zaujímavé, ja som riešil 2x chargeback za zrušené letenky (kvôli covidu) vo VÚB (debetka VISA) a peniaze vrátené za cca 3,5 týždňa od podania reklamácie, ďalej mBank mKreditka (Mastercard) a peniaze vrátené asi za 5 týždňov od podania reklamácie.
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goropes 28. 8. 2020 15:33

Patrik: Revolut je registrován v UK, tam je obdoba našeho finančního arbitra finanční ombudsman: complaint.info@financial-ombudsman.org.uk, tam můžeš otevřít individuální spor podobně jako u nás u FA.
A pak tam mají ještě ještě FCA, která vykonává dohled nad činností bank a produktů finančního trhu, ochrany spotřebitele, apod. Tam jsem poslal stížnost na Revolut taky,
consumer.queries@fca.org.uk, odepsali, že to prošetří, a pokud zjistí, že Revolut nepostupoval správně, hrozí mu i citelné saknce.
goropes
Diskutér

Odeslat příspěvekod souko 30. 8. 2020 18:39

Když po vás chtěli ověřit zdroj prostředků, tak vám zablokovali i možnost investování do akcií, případně je prodat?
souko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tulum 1. 9. 2020 13:44

Poprosil bych o radu zkušenější, dobíjel jsem Revolut přes CV - vše prošlo, jen v Revolutu není zatím částká připsána k zůstatku a visí pod statusem "Ověření pro kartu". Trošku jsem googlil a našel:

"Ověřením své karty pro vklad nám potvrdíte, že karta, pomocí které jste přidali peníze na svůj účet Revolut, opravdu patří vám. Doporučujeme všem uživatelům provést v aplikaci tento krok, který vám pomůže zajistit bezproblémové používání Revolutu.

4místný kód sloužící k ověření najdete na svém bankovním výpisu, když vyhledáte transakci s Revolutem. Bude vypadat jako Revolut*1234* (v závislosti na vaší bance může trvat až jeden den, než se zobrazí). Pak můžete svou kartu pro vklad ověřit v části aplikace Přidat peníze. Také se zobrazí výzva k naskenování karty. "

Ať hledám jak hledám (v části aplikace nazvané Přidat peníze), tak se mi nedaří nikde najít tu volbu pro ověření.
Poradí mi někdo prosím?
tulum
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mareka 1. 9. 2020 14:11

Revolut má právě nefunkční dobíjení účtu kartou (hlásí to i aplikace). Je tedy možné, že je dočasně nefunkční/nedostupné i ověření karty.
mareka
Diskutér

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 1. 9. 2020 23:12

Platí se u Revolutu za obnovení expirované karty / za dodání obnovené karty? Běží teď nějaká promo akce při zakládání? Díky
Navstevnik123
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 2. 9. 2020 09:11

Neplatí, minimálně akutálně ne, je tam přeškrtnutá cena tuším 179 s tím, že to je zdarma, ale karta se musí objednat pod záložkou karty, automaticky asi neposílají.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod xls 2. 9. 2020 12:18

To už se propíralo mnohokrát, to jen zase někdo nemá o čem psát. Tím nechci říct, že by to bylo ze strany Revolutu v pořádku. Pro mě je i kvůli tomu nepoužitelný, protože mě může kdykoli odříznout od peněz a v zahraničí by to byla neřešitelná situace. I nastavený způsob komunikace je pro mě neakceptovatelný, mě nezajímá hodiny čekat na chat, chci poslat e-mail a dostat s rozumnou odezvou rozumnou odpověď.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod palo966 2. 9. 2020 16:06

mám problém s aplikáciou revolut, vyzve ma k prihláseniu cez otlačok prsta, alebo prístupový kód a ďalej sa už len točí kolečko do nekonečna, mám tam peniaze a nerád by som o ne prišiel, máte s tým skúsenosti?, nikde som nenašiel prístup cez desktop, to existuje prístup len cez mobil?
palo966
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod libol 2. 9. 2020 16:19

Mám to podobné, pomalu se mu snažím udělat pápá - ale (u mne) je to jen tím, že je strašně pomalý.
Třeba směny dělám i přes tři měny, protože změnit zdrojovou či cílovou měnu je nadlidský úkol (takže měním přes to, co je nastaveno).
Jenže na PLN prozatím nic lepšího nemám :-(
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod palo966 2. 9. 2020 16:51

lenže mne nejde vôbec, ak by mi ho zablokovali, oznámia mi to, alebo kašlu na to?, posledný mail som dostal od nich pred týždňom, že ma migrujú do Litvy
palo966
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 2. 9. 2020 17:13

Smaž tu aplikaci a znova ji nainstaluj.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 9. 2020 20:39

Ani ne nutně mazat celou aplikaci, ale její data (mezipaměť i uchované hodnoty), to by mohlo pomoci (v Nastavení-Aplikace či podobně, nebo přímo a rychleji v okenním seznamu otevřených aplikací při podržení prstu na jejím okně, dle typu mobilu). Samotné smazání a nová instalace by nemuselo stačit, pokud by po aplikaci po smazání nějaká data někde zůstala (to není výjimečné).
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod palo966 2. 9. 2020 21:51

vďaka, vymazanie dát pomohlo, len som musel zas šašovať so selfie a fotom dokladov
palo966
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků