MONETA Money Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tom brava 4. 9. 2020 07:06

jj já zas bojuju delší dobu s nečekanými logouty, nepřišel jsem na to, proč mě to je schopno automaticky odhlásit někdy i 3x během nepřetržité práce s IB....asi to nedává F5 pro aktualizaci stránky?
tom brava
Diskutér

Odeslat příspěvekod peliculiar 4. 9. 2020 09:58

Narozdíl například od mBank IB MMB při obnovení odloguje.
Kdo má zájem o Twisto či Skip Pay a chce bonus 500 Kč mrkněte mi do zájmů v profilu. ;-)
peliculiar
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mbodlak73 6. 9. 2020 09:44

Mně celkem fascinuje, že měsíční výpis za srpen měla Moneta připraven až 3. září. Úplně si představuju, jak to tam sepisujou ručně z kopií účtenek a výběrních lístků z bankomatů... :)
mbodlak73
Návštěvník

Odeslat příspěvekod drkarel 7. 9. 2020 05:46

Já ho zatím vždy měl první pracovní den v měsíci (kromě účtů, u nichž se výpis vyhotovoval v jiné periodě).
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod suram 7. 9. 2020 06:47

No jestli tedy nemá jinou periodu? :D
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod stanickses 7. 9. 2020 08:08

Nedaří se mi udělat příkaz ze spořícího účtu a jsem si celkem jistý že to dříve šlo, dokonce okamžitou platbou? Zaznamenali jste taky tuto změnu?
Nový příkaz k úhradě a tam je na výběr pouze běžný účet. Manželka to má stejně.
stanickses
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod suram 7. 9. 2020 08:19

U mě dnes prošla okamžitá platba z SÚ do RB OK, přes android appku tedy.
suram
Diskutér

Odeslat příspěvekod OnderCZ 7. 9. 2020 11:04

Koukám na to, mám u MONETy dva spořící účty. Když v IB dám nový příkaz k úhradě, tak se mi také nabízí pouze běžný účet a žádný z těch dvou spořících. V mobilní aplikaci to ale lze bez problémů.

Vím, že to dříve také určitě fungovalo i z IB. Takže buď chyba nebo nějaké hezké nové vylepšení, samozřejmě v neprospěch klienta.
OnderCZ
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod fc70 7. 9. 2020 11:13

V menu Účty a transakce (kde jsou BÚ) / Nový příkaz k úhradě taky SÚ nevidím, a dřív tam byly (s možností okamžité platby).

V menu Spoření / Převod prostředků formulář na převod na cizí účet vidím jako dřív (ale teď jsem to nezkoušel, a nešly přes něj udělat okamžité platby).

Jestli je to úmyslně, je to otravné. Tedy je logičtější zadávat převody ze SÚ ze sekce spoření, ale ty chybějící okamžité platby by eliminovaly dost podstatnou výhodu Monety. Už jste jim někdo psal?
Naposledy upravil fc70 dne 7. 9. 2020 21:44, celkově upraveno 1
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod Schwarzie 7. 9. 2020 11:31

Ja jsem dnes v mobilni apce (ios) zadaval prevod ze sporiciho do RB a slo to jako okamzita platba.
Schwarzie
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod OnderCZ 7. 9. 2020 11:52

Ale bavíme se o IB, ne o aplikaci, tam to jde.
OnderCZ
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod iglooo 7. 9. 2020 12:02

Nastavení -> Nastavení šablon plateb -> (Nová šablona) -> ve sloupci Detail klik na (>) -> Provést platbu

?
iglooo
Diskutér

Odeslat příspěvekod OnderCZ 7. 9. 2020 12:05

Tak už to změnili, už mi to zase funguje jako vždy. Takže asi jen nějaká chyba, kterou zjistil stanickses.
OnderCZ
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod stanickses 7. 9. 2020 13:05

Mi to zatim ukazuje pouze bezny, uvidim, jestli se to tam objevi casem, jako je tomu u OnderCZ.
stanickses
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Mikka1 8. 9. 2020 11:25

Taky si myslite, ze u akce Monety za zalozeni BU nevadi nedavno zrusena KK?
Mikka1
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků