Kurtis77 píše:Pridávam sa:
Online platby zase nefunkčné (išli cca 3 týždne). Kartu som "zneužitú" nemal. Žiadna komunikácia zo strany DC o prevydávaní kariet neprebehnla... - nič. Na mail z min. týžďna zatiaľ nereagovali.
Ak neodpíšu skúsim podať podnet na Nár.banku Slovenska, aj keď netuším či je to vôbec v ich kompetencii riešiť. Minimálne to, že mi neposlali žiadny email/sms/tel. o zneužití databázy s platobnými údajmi klientov DC
Na mail odpísali že už poslali novú kartu (tak ako zrejme všetkým) ale bez akéhokoľvek vysvetlenia...
Na Slovensku mám ale novú skúsenosť - nemožnosť platit kartou na Shell (majú aj oficialny oznam na stojanoch) + na Slovnaft pumpách mi už niekolko krát pokladník oznámil že ju neakceptujú lebo im robí problémy.
Samozrejme že som skúsil zaplatiť a platba samozrejme prešla... (stará karta bez čipu)