Diners Club je pro mě jakousi srdcovkou se smíšenými pocity. Jsem členem "klubu" od 2005. Služby se zlepšují, ale pokud jde o formu komunikace směrem ke klientům, co si sám nezjistím, to nevím. I "blbá" (nějaká) banka mě moc ráda spamuje s různými (i zbytečnými) mktg informacemí a pokud jde o zásadní informace, tak ty posílá automaticky. DC přizná barvu s únikem dat až poté, co to začíná od klientů vybublávat na povrch a i to odbyde jen suchou zprávou na webu.
Pokud jde o akceptaci, tam není chyba úplně na straně DC, ale acquirů, kteří jednak nezaktualizovali terminály, takže neakceptují bezkontaktní čipovky DC, ale hlavně stále obchodníkům u DC účtují poplatky 2 % a více, přestože privátní karty JSOU součástí regulace (tedy 0,30 % ). Jenže acquiry do změny nikdo netlačí a v podstatě k ní ani nemají důvod. A tady je to už podle mě na globálním mktg DC, alias Discoveru, který na to kašle.
Dalším mínusem je, že DC v Evropě jede hlavně na frenčízách a každá si hraje na vlastním písečku. A jsou si sobě navzájem vlastně dodavateli a odběrateli, sobě navzájem si fakturují za služby, které na jejich území nějaký držitel DC spotřebuje.
K tomu obecná nevole ze strany velkých bankovních US providerů vůči Discoveru, takže Diners Club "asi nikdy" neuvidíme v Evropě na Google Pay a Apple Pay, byť to teoreticky umí (
https://www.dinersclubus.com/home/consu ... l-payments)
Myslím, že těch pár lidí v Blavě (a v Praze), který celý DC tvoří, mají plné ruce práce uřídit firmu a zůstat v černých číslech, takže prostě už nejsou kapacity na další věci. A tak to padá dál.