PaySend - převody peněz mezi kartami

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod A1rh- 2. 12. 2019 20:11

a aby bylo úplně jasno kam ta kopie mé občanky šla, jsem si nastavil potvrzení doručení:
Сообщение

Кому: crmsys
Тема: Re:[Ticket:6818419] Please close my account, +420 60xyyyyyy
Отправлено: 2 декабря 2019 г. 21:55:08 (UTC + 03:00) Москва, Санкт-Петербург

прочитано 2 декабря 2019 г. 21:55:19 (UTC + 03:00) Москва, Санкт-Петербург.
V profilu kódy AliExpress US $19, Twisto 300, Curve 5 GBP, Tipli, ExpoBank, ING .. (příp. SZ)
A1rh-
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 2. 12. 2019 20:30

To je normální že emaily pro Paysend zpracovávají ruské servery, když jde o ruskou službu :). Ostatně toto snad věděli všichni, kdo si Paysend zakládali, nebo snad ne? Ale to je stejné jako Revolut, i tam zakladatel je Rus.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 22. 2. 2020 21:05

Jako takovou tečku za touto službou přeposílám vtipnou konverzaci s technickou podporou Paysend. Chtěl jsem jen vyzkoušet, jestli MC Moneysend skutečně funguje u Creditas, když to ve VOP inzerují jako podporovanou službu.

Tak jsem nainstaloval Android aplikaci na mobil, zaregistroval se, vyplnil profil, zapnul otisk prstu, odhlásil se. S tím, že po večeři vyzkouším poslat pár tisíc korun na Richee MC kartu. No, už jsem se znovu nepřihlásil, odhlášením se smazala kompletní data aplikace včetně otisku a žádný další SMS kód už nikdy nedorazil, ani z aplikace, ani z webu.

Groteska následuje. Na zprávu z aplikace ve znění:

Cannot receive SMS security code after logging out from the app. Not working neither via the app, nor via web. Phone Nr: +420123456789, e-mail: email@example.com


následoval tento sled perel:

Hello,

Please, indicate your phone number in an international format.

Kind regards
Private Client Team
PaySend - Global Money Transfers
You can find answers to common questions on our website and you can always reach us via our chat on our website http://www.paysend.com

Platform: Android v3.1.7 (N)
Language: CS
Message: Cannot receive SMS security code after logging out from the app. Not working neither via the app, nor via web. Phone Nr: +420123456789

Best wishes, PaySend Customer Support team


-----------

Hello,

Well ugh, the phone number +420 123 456789 already *is* in the international format. No idea what other format are you requesting. This is the exact same format as used in the app or on your website, BTW.

Regards,

-----------

Со стороны Paysend зафиксировано несколько попыток доставить вам SMS.
Пожалуйста, убедитесь, что вы находитесь в зоне уверенного сотового соединения и что у вас не включена блокировка определенного типа SMS рассылок.
А также свяжитесь с сотовым оператором, уточните, по какой причине вам не доставляются SMS.

Kind regards
Private Client Team
PaySend - Global Money Transfers
You can find answers to common questions on our website and you can always reach us via our chat on our website http://www.paysend.com

-----------

Hello,

sorry but I do not have Russian keyboard installed, you I’m going to reply in English.

I have received exactly *one* SMS from you, after installing the app. After completing my profile, I logged out. That was about 15 minutes after the first SMS. After that, I was never able to receive any SMS from you to use the application again.

I assure you there is perfectly reliable cellular connectivity and the SMS messages are not blocked (as said above, I received the very first SMS upon registration without any problems.) Also, there is no problem with the mobile operator. Additionally, I’m afraid I cannot contact my mobile operator about SMS messages that are not delivered from a regular, visible telephone number. The SMS that did come was from Paysend.com, no number shown, and displayed as „sender does not support replies“. Kinda hard to troubleshoot with the operator.

Regards,


-----------

Unfortunately, we cannot help you receive the code. The messages have been sent to your mobile carrier, we have no power over further delivery of the codes to your mobile phone number


Kind regards
Private Client Team
PaySend - Global Money Transfers
You can find answers to common questions on our website and you can always reach us via our chat on our website http://www.paysend.com

-----------

Ok, please cancel and delete my account since I am unable to use the Paysend service.

Kindly e-mail me a confirmation that the account was deleted.

Regards,



:tleskani :tleskani :hm :hm :mrgreen: :mrgreen: 8-D 8-D

Tedy docela obdivuju zdejší osazenstvo, že přes tenhle materiál byli schopni posílat spoustu měsíců pravidelně desítky/stovky tisíc.

P.S. Potvrzení o smazání účtu zatím nedorazilo, asi jsem technickou podporu pro dnešek zcela vyčerpal.

Update:

Dear Customer,

Your account has been deleted.


Kind regards
Private Client Team
PaySend - Global Money Transfers
You can find answers to common questions on our website and you can always reach us at help@paysend.com
Best wishes, PaySend Customer Support team


P.P.S. Nevíte někdo o použitelné náhradě? Jedná se mi jen o testování, nechci nikde nic dojit na kreditkách, takže je mi celkem jedno, jestli bude odeslání stát pár (desítek) korun.
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wit.cz 23. 2. 2020 01:42

Tím deleted bych si nebyl tak jistý..
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 23. 2. 2020 02:18

wit.cz píše:Tím deleted bych si nebyl tak jistý..


A tak žádný doklady jsem tam samozřejmě neposílal, takže... Это не мое дело :mrgreen:
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Tomas999 5. 1. 2021 14:06

Po novom roku mi už zlyhal prevod na účet do 2 bánk (Tatra banka a mBank). Oba prípady mi Paysend odpísali
, že banka prijímateľa zamietla prevod. Je toto vôbec možné keď ide o SEPA platbu? Môže to súvisieť s Brexitom (Paysend posiela peniaze z GB IBANu)?

Ďalšia otázka je ako dlho trvajú návraty na kartu od Paysend? Včera ráno ten návrat vraj poslali no a zatiaľ nič...
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hgfdsa 5. 1. 2021 14:16

To určitě nebude SEPA platba, když je to transakce z karty na kartu. A na Visa karty to nefunguje.
hgfdsa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomas999 5. 1. 2021 14:22

Bol to prevod z karty na účet. V € to Paysend umožňuje.

Riešil niekedy niekto "vratku" od PaySend? Ako dlho to trvalo?
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stileth 5. 1. 2021 18:53

Tak z toho mi vyplyva, ze by jsi se mel obratit na Tatra Banku a mBank proc platbu neprijali.
Stileth
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomas999 5. 1. 2021 18:58

Najprv ale chcem dostat peniaze naspat. Ta vratka ako dlho moze trvat? Aktualne to je asi 1,5 pracovneho dna a stale nic.
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Stileth 5. 1. 2021 19:08

A na karte mas blokaci nebo rovnou zauctovano? Kazdopadne to vseobecne muze trvat i tyden.
Stileth
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Tomas999 5. 1. 2021 19:11

Uz zauctovane s datumom 4.1.2021. PaySend mi odpisal, ze vratku zadal ich system vcera rano a obvykle to trva do 3 pracovnych dni. Skor ma zaujima ci ma niekto aj prakticke skusenosti. Ide o kartu Visa od Tatra banky (zdielaju rovnake kartove stredisko ako Raifka v CR).
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomas999 7. 1. 2021 13:15

Tak návrat mi Tatra Banka pripísala až teraz, bol to celkom stres :D
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 7. 1. 2021 19:03

No jako tahle služba je fakt za zenitem...
Chcete nějaký bonus? Kódy (Expobank 300 Kč, Equabank 300 Kč, Twisto 300 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Tomas999 7. 1. 2021 21:44

Bezplatné D+0 prevody z karty (kreditnej) na účet (podporované v €) je celkom fajn :)
Samozrejme keď to funguje tak ako má...
Majú iný MCC ako Revolut a pod ;-)
Tomas999
Návštěvník
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků