Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
Nevím co to má znamenat a připadá mi to jako pokus o podvod ze strany Yello tak aby na tom možná něco vydělali když už od nich odcházím. Možná mi chtějí odhadem určit vyšší spotřebu abych jim tak zaplatil více. Fakturu mi už zaslali minulý týden a na ni je stav elektroměru uvedený správně tj. tak jak jsem jim to nahlásil jako samoodečet k 1.1.2021. Ten samoodečet jsem nahlásil Yello na jejích stránkách a zároveň i ČEZ Distribuce přes jejích distribuční portál. Nahlásil jsem skutečný stav elektroměru tak jak jsem ho odečetl 1.1.2021. Nyní když se podívám do distribučního portálu tak tam mám u toho samoodečtu uvedené, že odečet byl schválen. Nevím co bych si o tom měl myslet. Distributor uvádí, že samoodečet schválil a dodavatel mne nyní informuje, že nahlášený stav měřidla distributor neuznal. Na čí straně je tedy pravda? S Yello jsem měl dost velké problémy když jsem k ním letos přecházel a nyní se ukazuje, že ani odchod od nich není bez problémů.Vážený zákazníku,
rádi bychom Vás informovali, že nahlášený stav měřidla distributor neuznal. Proto Vám chceme následujícím sdělením přiblížit další průběh a Vaše možnosti.
Distributor od Yello nepřijal Vámi nahlášený stav měřidla a konečné vyúčtování z našich zkušeností proběhne nyní odhadem spotřeby za předcházející období. Účtovaná spotřeba by se neměla výrazně lišit od skutečného stavu měřidla. Případné menší odchylky se dorovnají v následující řádné faktuře, kterou Vám vystaví již nový dodavatel na základě pravidelného odečtu distribuce.
Prosíme proto, abyste nyní vyčkali na konečné vyúčtování, pokud by se odhad spotřeby ve Vaší faktuře přeci jen výrazně lišil od skutečného stavu měřidla, je možné požádat o reklamaci. K reklamaci doporučujeme zajistit aktuální fotografii Vašeho měřidla, ze které bude rozdíl patrný.
Pokud se rozhodnete stav ve vyúčtování reklamovat, prosíme o zaslání žádosti na e-mail yello@yello.cz spolu s fotografií měřidla.
Níže uvádíme ty nejčastější důvody zamítnutí samoodečtu:
1. Stav měřidla nenavazoval na údaje z předchozího měření distributora.
2. Samoodečet již distributor evidoval, a proto duplicitně hlášený odečet zamítl.
Děkujeme za spolupráci.
Vanda Pienczykowská
manažer zákaznických služeb
V případě jakýchkoliv Vašich dotazů a připomínek, za které jsme rádi, jsme Vám k dispozici na emailu yello@yello.cz či na telefonním čísle 267 056 704. Jsme tu pro Vás každý pracovní den od 9:00 do 17:00 hod.
Yello
eYello CZ, k.s.
sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 100 00 Praha 10
Tel: +420 267 056 704
E-mail: yello@yello.cz
Web: www.yello.cz
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků