Hello bank! (pokračujte v tématu Česká spořitelna)

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod cz01 24. 1. 2021 18:12

Jasně, platím prakticky jen přes Curve při použití HB kreditky, abych maximalizoval výhody, které nabízí a nabídky chodí. Spíš to vypadá, že nabídky nově chodí pouze na nebrandovabé kk. Ale nechci se pouštět do spekulací.
cz01
Nadšenec

Odeslat příspěvekod MirekM. 24. 1. 2021 20:49

Původně jsem měl KK cobrandovanou s E.ON. Před nějakým časem ji všem převedli na "normální" KK. Že by KK vedli stále jako cobrandovanou a proto poslední dobou žádné nabídky?
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod čulibrk 24. 1. 2021 21:14

Kdepak, tím to nebude. Já měl EON KK, teď je z ní klasická Hello KK a z minulosti mám i KK Cetelem. Žádné nabídky mi nechodí.
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 24. 1. 2021 22:16

Nemá žádný smysl zevšeobecňovat na nabídky chodí/nechodí.

Každá jednotlivá kampaň má nějaký účel (Rozplatit klienty, kterým karta leží v šuplíku? Zvýšit útratu nad tu úroveň, kdy se platí bonus, aby banka začala na transakcích vydělávat? Přesvědčit klienta k drahému nákupu, který bude splácet postupně? Reklama zaplacená nějakým obchodem?), nějakou idealizovanou cílovou skupinu, nějaká kritéria, podle kterých se ta cílová skupina přibližně pozná, možná nějaký prvek náhodného výběru, aby se dala měřit úspešnost kampaně.

A jedním z kritérií klidně může být nějaký odhad toho, jak moc kampaň změní dlouhodobé chování klienta vs. jak je pravděpodobné, že klient jen vybere bonus a pak se bude chovat jako předtím. Takže by klidně mohlo být možné, že každý klient dostane 1-2 bonusy, a pokud je vybere a pak se stejně chová jako předtím, tak mu bonusy chodit přestanou. A my to tady vidíme jako rozdílná pravidla pro příjem jednoho bonusu, protože o sobě navzájem nevíme, jakou má kdo s bankou historii.

Teda vzhledem k relativní neschopnosti HB implementovat všelijaké klienty žádané funkce je rozumné pochybovat, že mají marketing a cílení takhle pokročilé, ale je to asi jiné oddělení a jiný rozpočet, popř. můžou mít dobrou marketingovou infrastrukturu právě proto, že neutráceli na funkce pro klienty.

Zkrátka nevíme, a odvodit pravidla pro jednorázové individualizované kampaně je vzhledem k neustálé nesourodosti daleko složitější než odvodit pravidla pro to, komu banka nějaký úvěr schválí/neschválí a s jakým limitem (což se tu taky pár lidí pokoušelo, veskrze bez úspěchu).
fc70
Přeborník

Odeslat příspěvekod Delitzsch 24. 1. 2021 22:35

Sdílím pochybnosti o vyspělosti marketingu HB. Co když chtěli prostě klientům něco nabídnout, ale současně ušetřit, tak úplně náhodně a naslepo vybrali nějakou skupinu? Tomu by odpovídaly informace o předchozí akci, kdy mezi klienty s největším počtem transakcí byl vybrán také ten, kdo měl jednu jedinou.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 24. 1. 2021 22:44

Tahle "banka" je schopna v záplavě svých klientů, které tvoří převážně cetelemáci, rozpoznat jen obecně, zda klient svým chováním spadá mezi free ridery. Ty se snaží čas od času eliminovat. Cokoliv víc je pod rozlišovací úrovní. Info přímo od zdroje, byť z jiného oddělení.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod lukas1107 26. 1. 2021 17:39

Nezmizela vám taky z IB kreditní karta? :shock:
lukas1107
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod TnT2 26. 1. 2021 17:48

Ano, zmizel Hello kredit, i ze SB a na dnešní noc mají naplánovanou odstávku.
Curve karta promo kód na £5: RG7YB | Bondster promo kód: 0539 | Mintos kód: 21GMHB | Portu na 3 měsíce zdarma? Stačí SZ.
TnT2
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod MirekM. 26. 1. 2021 19:13

Stejný případ, kreditní účet nevidím v IB ani v SB. Odpověděl mně ale na HB fóru jisy, že obě KK v IB vidí.
Potřeboval jsem zaplatit KK HB na Internetu a před platbou nastavit limit pro internetové platby a houby houby zlatá rybko. :shock:
MirekM.
Diskutér

Odeslat příspěvekod qwerta 26. 1. 2021 19:32

lukas1107 píše:Nezmizela vám taky z IB kreditní karta? :shock:

Jo zmizela.
qwerta
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Korzaik 26. 1. 2021 19:49

Jo, co je tohle za beta banku? Taky jsem chtěl platit přes internet a transakce zamítnuty, koukám na IB a karta nikde. :D :D

Vytřískáme z nich nějaké odškodné?
Korzaik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod filas81 26. 1. 2021 19:56

jsem na tom úplně stejně
filas81
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 26. 1. 2021 21:20

Aktuálně zcela offline.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 26. 1. 2021 21:23

Však tu odstávku plánovali a avizovali už pár dní, např. při přihlášeních do Smartbankingu, nevím proč šílíte. A že v Hello bank začnou systémy postupně vypínat mnohdy už několik hodin před časem zahájení plánované odstávky, na to už jsem si dávno zvykl :D
minarjo
Inventář

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 26. 1. 2021 21:24

U mě teda rozhodně nic neavizovali.
Lol Phirae
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků