HI.com

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod ard3ne 25. 5. 2023 20:33

Tak toto im funguje na 100 percent. Škoda, že len toto...
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petkoj 25. 5. 2023 21:18

To skor ta ich verifikacna stranka co je podla mna ina firma ktora im to sprostredkuje.
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ard3ne 26. 5. 2023 10:24

ale som prekvapený, lebo ja som takto skúšaj aj curve aj revolut a jedno aj druhé istý čas išlo - netvrdím, že dlho, ale všetko fungovalo - a tu ťa odhalili ihneď...
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petkoj 26. 5. 2023 21:03

no myslim ze tu je problem rodne číslo. Kedze to sa nikdy nezmení. lebo uz ked som robil tu verifikaciu mi davalo akokeby som uz mal jeden trvaly pobyt a teraz davam druhy a to mi pri prvej registrácii nerobilo. Hned prve som fotil obcianku a seba a potom uz podla mna to bolo jasne ze uz som tym raz presiel.
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ard3ne 27. 5. 2023 06:12

Nepamätám si už na registráciu, ale kde tam dávaš rodné číslo? Dátum narodenia áno, ale určite aj rodné číslo? Keďže rodné číslo ako také máme asi len my a Česi, v iných štátoch sú iné identifikátory
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petkoj 28. 5. 2023 07:01

sa mi zda ze som tam daval TAX ID alebo možno aj podla datumu narodenia. Ale neni problem si to vytiahnuť aj z dokladu ved v dnešnej dobe OCR funguje uz spoľahlivo pri tych kvalitných fotkach
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ard3ne 28. 5. 2023 09:30

bude to tým rozpoznaním tváre, nie tax id (to ani nikdy nedávam, lebo neviem, čo to je), rodné číslo je záležitosť naša, čiže pre ostatných nerelevantný údaj, ani dátum narodenia nemôže hrať úlohu. Ale keďže ťa to zrušilo, nemá zmysel to skúšať na svoje údaje a musíš zapojiť rodinných príslušníkov. Za tie ceny kariet sa to, kým to dávajú, viac než oplatí.

Ale mám otázku na znalých. Platená faktúra za telekom, cez curve-hi, nato prišiel mail, že cez curve nepreplácajú... ok, oželiem 5%, ale! 19.5. zaplatené cez curve, curve vypísalo, že platba odmietnutá, avšak z HI peniaze stiahnuté. Aj v aplikácii telekom vyzeralo všetko v poriadku, že je to zaplatené. A 27.5. si curve tú sumu stiahlo z druhej karty. A na HI sa nevrátilo nič.
Čo s tým? Komu písať? Alebo čakať, že na HI sa vrátia peniaze? To je ale bordel....
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod George_76 28. 5. 2023 12:11

Doporuceni je jak od Hi, tak od Curve nepouzivat Hi pres Curve, protoze nejen ze ti nebudou davat odmeny ale ty transakce se chovaji podivne, jsou zamitany, duplikovany apod... vetsinou jsou do 7 dni vyreseny, tzn ze se vraci zpet pokud na terminalu platba neprobehla, pokud probehla ale byla na strane Hi provedena 2x tak se vraci jen jedna apod... jen to trva par dni... mne se vse vyporadalo na strane Hi nakonec spravne, ale kartu jsem z Curve smazal a uz ji tam nepouzivam...
George_76
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Stileth 28. 5. 2023 12:13

@ard3ne: zaloz ticket u Curve a reklamuj danou transakci, muzou udelat manualni zruseni a vrati se ti penize na Hi.
Stileth
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod petkoj 29. 5. 2023 08:04

ard3ne píše:Ale mám otázku na znalých. Platená faktúra za telekom, cez curve-hi, nato prišiel mail, že cez curve nepreplácajú... ok, oželiem 5%, ale! 19.5. zaplatené cez curve, curve vypísalo, že platba odmietnutá, avšak z HI peniaze stiahnuté. Aj v aplikácii telekom vyzeralo všetko v poriadku, že je to zaplatené. A 27.5. si curve tú sumu stiahlo z druhej karty. A na HI sa nevrátilo nič.
Čo s tým? Komu písať? Alebo čakať, že na HI sa vrátia peniaze? To je ale bordel....


len čakať ;-) a bude to určite trvať dlhšie ako 7 dní
petkoj
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SamerLP 29. 5. 2023 08:26

Aj vyše mesiaca. Ako mne neprešiel GBIT dňa 21.4., a dodnes neprišli peniaze. Síce som následne v ten istý deň úspešne spravil na tú platbu GBIT, ale aj tak nič nemení na tom, že za tú platbu som nedostal HI a nemohla byť spracovaná.

Ani to, ale neriešim lebo to bolo len smiešnych 1,39€. Ale keby sa to zase malo často diať už to bude dosť peňazí.

Tiež na obyčajný refund trval tiež dlho a môžeš im na podporu písať kedy po 60 dňoch? To je normálne? Nemyslím si.

Písať tiež tej podpore je jak hádzať hrach o stenu. Stokrát som im písal, že mi chýba jedna odmena za predplatné a doteraz nie sú schopný mi ju pripísať.

HI sa fakt radšej nemali púšťať do platobných kariet keď to nefunguje. Zároveň písať, ako pri predplatných že si máš počkať mesiac/dva dokým to bude automatizované tak to je hanba písať niečo také keď je to ešte aj klamstvo :D túto vetu mi napísali snáď pred dvoma mesiacmi a doteraz sa nikam nepohli.

A ešte ak nie scam to, že napríklad ja som približne zastakoval 160$ a teraz z toho je 44$, pokles o 72%.
Keby pomohlo to, že by som predsalen držal HI z odmien a nevyberal ich tak to spravím, ale pri takomto poklese ceny HI by som znova len stratil. Hlavne keď HI nerobí žiadne opatrenia proti klesajúcej cene HI.

Môžeme sa síce baviť o tom, že crypto je riziková investícia atď., ale zoberme to z druhej strany:
- konkurent Plutus si dokáže cenu držať v učitej sume dlhodobo
- zároveň Plutus robí opatrenia, "Difficulty Adjustment" - zvyšovanie potreby PLU na staking.
A čo spravil HI? Nič. Niektorí na začiatku roka dali vyše 200€ za Silver, a teraz si môže hocikto len tak za 40€ to isté kúpiť, v podstate zadarmo.

Možno keby sa mi podarilo z HI vytiahnuť z odmien aspoň môj vklad tak som šťastenší, ale ak to spočítam čo som vybral doteraz, prípadne aj z odmien za predplatné tak nie som ani na čiastke čo som do toho vložil :D (plus -20€ čo ma okradli mojou chybou to priznávam :D)
SamerLP
Nadšenec

Odeslat příspěvekod Rupizhnjaak 29. 5. 2023 11:14

Tak opatření proti poklesu dělají, vyházeli lidi s velkými obraty, kteří z toho příliš profitovali, přestali dávat odměny za Curve, téměř znemožnili jiné než online platby. Takže lidi už nemají moc možností, jak Hi získat, tím pádem není moc co prodávat, tzn. cena neklesá. Bohužel ani neroste, protože Hi už asi nikdo nechce :-))
Rupizhnjaak
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod ard3ne 29. 5. 2023 11:25

a ďalším logickým krokom malo byť buď rapídne skresanie odmien na ich kartách, veď je úplne nelogické dávať 5% z obratu a tri výhody za nejakých 40€ (silver), veď to má človek vrátené za mesiac a po druhom mesiaci ,keby rovno celý hi kľakol, tak je človek v pluse. Alebo to mali urobiť po vzore crypto.com, že musíš mať staking nie na počet hi (10.000), ale na sumu napríklad HI v hodnote 300€ a pri poklese hodnoty hi buď dokúpiš, alebo padneš o úroveň nižšie.
ard3ne
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 29. 5. 2023 13:58

Stileth píše:@ard3ne: zaloz ticket u Curve a reklamuj danou transakci, muzou udelat manualni zruseni a vrati se ti penize na Hi.

Jenže Curve s tím až tak moc udělat nemůže - já jsem zrovna přesvědčený, že u Curve problém není - jen už to, že se kdesi objevila informace o tom, aby uživatelé začali prudit Curve, aby si začali vydyndávat RRN referenční kódy transakcí a Curve na to zanedlouho zareagovala odesláním emailu zákazníkům, kteří měli v Curve přidané karty vydavatele Moorwand, že transakce se jim vrátí spíš svědčí o tom, že jediný, kdo má problém je Hi...

Mě vratky z Curve takhle visí dvě - jedna z 12. dubna (čili už déle, než 1 měsíc, v tomto případě šlo o "jednoduchý" decline) a další z 2. května (tenhle případ byl "komplikovanější" - transakce z Curve prošla, pak zůstala "viset" (Curve se nepovedlo "spárovat" autorizaci s požadavkem na zaúčtování, prý kvůli nastavené měně na Hi kartě, tak mi následně 15. května na Hi kartu stejnou částku zkusila autorizovat ještě jednou - v eurech, na tu samou částku i v korunách, následně ji z Hi karty dokázala zaúčtovat - resp. definitivně z 19. května, kdy mi Curve potvrdila reversal - obou transakcí v korunách i v eur - ta korunová se vrátila druhý den, ta eurová je neznámo kde dosud :-)...)

Jinak tuším ta první vratka z 12. dubna se mi právě konečně správně refundovala, takže to trvalo skoro jako uvolnění odměn na Plutusu - 47 dní :hm.
fremantle
Inventář

Odeslat příspěvekod George_76 29. 5. 2023 15:46

Ja teda nevim ale asi jsem jeden z mala kdo s tim zas takovy problem nema, vetsinu veci kupuju pres net a ty za vetsi castky prakticky vzdy... primo v obchodech na terminalech delam jen drobne nakupy, takze mne zas tak moc ten problem s Curve/HI netrapi... Vetsinu toho zaplatim zadanim karty a tam kde to neni mozne vyjmecne a nebo za drobnosti pouziju Curve/Plutus takze 8% casback mam u vetsiny, 4% u drobnosti :) 9 perku jsem taky pouzil na vsechny sve predplatne plus nejaky nakupy jsem si nechal na Plutus perky. Chapu ze to takto neni idealni a vetsine nevyhovuje ale ja si uplne stezovat na tohle nemuzu...

Co by me mozna zajimalo, od jake castky Hi uz se to vyplati vymenit za Eur vzhledem k poplatkum atd, protoze cena Hi je ted nula nula prd a nejak vyrazne se nemeni, tak asi neni ani potreba s tim spechat co? :D
George_76
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků