od 4honza 25. 8. 2008 08:49
memorix:
S vami je problem diskutovat, kdyz neznate zakladni fakta.
Napr. vymena penez je temer vzdy vyhodnejsi ve smenarne nez v bance (pokud nemenite ve smenarne na letisti).
Hypoteka se da vyridit tam, kde si reknete (asi ne u CS), na to zadnou pobocku nepotrebujete, klidne u vas doma nebo v praci.
Tech, kterych chteji vydat kartou primo z ruky do ruky nebude nejaka vyznamna skupina, zvlast kdyz je karta neaktivni a musite jeji vydani potvrdit a autorizovat. Navic to delate jednou za 2-3 roky. Teoreticky si ji nekde muzete nechat dovezt kuryrem, pokud jste ochoten za to zaplatit tak od 500Kc.
Reklamace se resi normalne telefonem. Nepotrebujete prece bance predat vadne zbozi, ale reklamovat nefunkcnost nejakeho nehmotneho produktu.
Porad argumentujete hustotou pobocek. To je koncept pro lidi, kteri potrebuji pobocky navstevovat a je to spise o zvyku a nemoznosti/neschopnosti vyuzit levnejsi alternativy, ale v zadnem pripade nutnost pro cloveka, ktery umi pouzivat Internet nebo telefon. Uvedomte si, ze klient je ten, ktery ty pobocky "plati" ze sve kapsy.
Naposledy upravil
4honza dne 25. 8. 2008 08:51, celkově upraveno 1