Síťový Marketing (nemoderováno)

Vše o této přímé formě prodeje

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod SP 3. 11. 2008 08:15

marvertin píše:SP: A víte, že jsem čekal, že sem zkopírujete ty demagogické rozbory. Aspoň si o Vás lidi udělají obrázek :lol: :lol: :lol: . Už jsem si konečně vzpoměl, co mi to připomíná. Rok 1989, Václav Havel: Několik vět. A vždy po několika slovech celý odstavec komentáře souhdruhů z ústředního výboru, kteří zcela překrucovali smysl Havlova sdělení.

Mohu se zeptat, co je podle Vas demagogickeho na tom, ze uvadim sve zkusenosti s budovanim organizace a poukazuji na chyby, kterych jste se dopoustel?
Mne spise prijde, ze ta demagogie kape (nebo spis primo tece) prave z Vasich prispevku, ve kterych zaryte nechcete pripustit, ze jinde se veci mohou dit jinak, nez jak je popisujete Vy.
Pokud se tyka Vasich nazoru na MLM, staci si precist diskuzi o Amway a clovek pochopi (nebo spis nepochopi), co jste zac. Prestoze ani ja nemam na Vasi byvalou organizaci nejlepsi reference (od jinych lidi), jsem dalek toho, abych je odsuzoval jen na zaklade Vasich prispevku, protoze kdyz si prectu Vas pribeh a Vase nazory na MLM obecne, tak je mi jasne, ze to neni tak cernobile, jak nam tu licite (Vy muzikant, zla organizace) a ze konkretne Vy byste s podobnym pristupem nemel sanci na uspech v zadne organizaci, byť by byla vedena uplne perfektne.
SP
Diskutér

Odeslat příspěvekod SP 3. 11. 2008 08:16

marvertin píše:SP má jednu průhlednou taktiku. Každý nešvar v MLM hodit na neetické jednání konkrétní distributora, aby se očistil. Snaží se navodit, že se jedná o nějakou minoritní záležitost. Ale na tom sektářském vymývání mozků jsem byl ve zcela nzaplněné hokejové hale v Ostravě. Myslím, že patří klubu Vítkovice. Hala byla tak plná, že i na ledové ploše byly židle k sezení. A tomu říká SP: "nějaká organizace."

Muzete nam tedy sdelit nejake konkretni nesvary, ktere se tykaji obecne MLM a ne ty, ktere se tykaji vyhradne zpusobu, kterym nekteri distributori nebo organizace provozuji svuj business? Zatim nam sem pisete totiz jen ty druhe. Dekuji.
marvertin píše:Pokud si dobře vzpomínám, tak nám říkali, že naše organizace je v Česku jednoznačně největší a ty ostatní, které zde působí jsou zde protiprávně a neeticky, konkrétně mluvili o Network 21, ze které je, pokdu se nemýlím, SP.

Tak zaprve, nepatrim do organizace Network21. Zadruhe, prave na Vasi organizaci mam reference, ze se tu pohybovala jiz pred oficialnim otevrenim trhu, zatimco nase zacala pracovat presne v dobe, kdy se cesky trh oteviral. Ano, byly doby, kdy Vase organizace byla nejvetsi (prave z toho duvodu, ze si tu pripravovala pudu pro spusteni businessu jeste pred oficialnim spustenim), ovsem podivejte se dnes do Amagramu na nove kvalifikace a zjistite, ze ty doby jsou uz davno pryc.
marvertin píše:To je strašně jednoduché, pane SP, nesprávné chování házet na jiné. Ale možná by se dalo uvěřit, že organizace SP je opravdu tou výjimkou v MLM, která se nechová sektářky. To by byl také důvod, proč zde ještě SP nevystavil svoje šeky.

Ja nehazim nespravne chovani na jine. Kdyz si pozorne prectete minulou diskuzi, tak zjistite, ze i ja jsem napsal, ze jakoukoli organizaci bez vyjimky, ktera pouziva k budovani businessu praktiky, ktere popisujete Vy, povazuji za neetickou. Jenze to je jen cast pribehu. Ta druha je o tom, ze konkretne Vam by nepomohlo ani kdybyste byl v te nejetictejsi organizaci na svete. Vy jste zkratka mel pristup: ja nebudu prodavat, budou prodavat moji lidi. A takto to proste nefunguje. Vase sponzorka udelala chybu, ze Vas vubec zasponzorovala. Bud Vas mela zasponzorovat jen kvuli nakupovani (ale ani to jste nedelal) nebo Vam mela jasne rict, ze aby Vam business fungoval, bude nutne delat osobni obrat.
Naposledy upravil SP dne 3. 11. 2008 08:27, celkově upraveno 1
SP
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvertin 3. 11. 2008 08:18

No a když jsme na tom obecném fóru, tak by někdo mohl vysvětlit rozdíly mezi Amway a Herbalife. Já znám jen první z nich. A většina lidí, jenž znají oba systémy a se kterými jsem mluvil, tvrdí, že je to téměř totéž. Systémy se prý liší jen v nepodstatných detailech. Amway se prý odštěpila od předchůdce Herbalife.
marvertin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod marvertin 3. 11. 2008 08:29

SP: Máte pravdu. My bychom se ženou neuspěli v žádné organizaci. A důvody jsou tyto:

- Máme nechuť k prodeji čehokoli komukoli.
- Nemáme dostatek známých, kterým by se dalo podnikání nabídnout.
- Máme problémy se seznamováním a s navazovováním kontaktů s cizími lidmi.

Přes toto všechno jsme byli "SUPER" a byli jsme právě ti, pro který je toto podnikání určeno. A dle vyjádření samozvaných" Amway psychologů" máme nejlepší předpoklady stát se úspěšným.
marvertin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SP 3. 11. 2008 08:42

marvertin píše:No a když jsme na tom obecném fóru, tak by někdo mohl vysvětlit rozdíly mezi Amway a Herbalife. Já znám jen první z nich. A většina lidí, jenž znají oba systémy a se kterými jsem mluvil, tvrdí, že je to téměř totéž. Systémy se prý liší jen v nepodstatných detailech. Amway se prý odštěpila od předchůdce Herbalife.

Marvertine, pletete se hned ve dvou vecech. Amway se neodstepila od predchudce Herbalife. Firma Nutrilite, od ktere v roce 1959 odesli 2 z nejvetsich distributoru, kteri posleze zalozili Amway, nebyla zadny predchudce Herbalife, byla to firma, ktera vyrabela potravinove doplnky davno predtim, nez Herbalife prisel na trh, a zalozil ji Carl Rehnborg v roce 1934. Herbalife zalozil uplne jiny clovek (Mark Hughes) az v roce 1980. Firmy Herbalife a Nutrilite nemaji spolecneho prakticky nic, jen to, ze pusobi ve stejnem oboru.
To, co tvrdi vetsina lidi z Vaseho okoli, neni zas az tak podstatne, protoze silne pochybuji o tom, ze tito lide znaji do nejmensich podrobnosti odmenovaci systemy obou firem - jak jsme si jiz ukazali v minule diskuzi, neznate je ani Vy.
A zadruhe, v odmenovacich systemech obou firem jsou dosti podstatne rozdily. Jiz v minule diskuzi jsem Vam dal napovedu, takze prislusna fakta jste si mohl dohledat sam.
SP
Diskutér

Odeslat příspěvekod SP 3. 11. 2008 08:45

marvertin píše:SP: Máte pravdu. My bychom se ženou neuspěli v žádné organizaci. A důvody jsou tyto:

- Máme nechuť k prodeji čehokoli komukoli.
- Nemáme dostatek známých, kterým by se dalo podnikání nabídnout.
- Máme problémy se seznamováním a s navazovováním kontaktů s cizími lidmi.

Přes toto všechno jsme byli "SUPER" a byli jsme právě ti, pro který je toto podnikání určeno. A dle vyjádření samozvaných" Amway psychologů" máme nejlepší předpoklady stát se úspěšným.

No vidite, kdybyste se dostal na plan mne, tak Vas poslu zpatky domu. Ne kvuli tomu, ze byste neco neumel. Vsechno se da naucit. Ale prave kvuli tomu, ze u Vas nebyla evidentne chut se naucit ty veci, ktere jsou pro uspech v MLM potreba.
SP
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvertin 3. 11. 2008 09:15

1. Ještě jsem neviděl, že by v nějakém MLM dobrovolně někdo někoho poslal domů. Smyslem toho posezení je lidi přesvědčit, aby se přidali. A zeptám se tedy? Už jste někdy během své dvanáctileté praxe někoho odmítnul?

2. To je pořád dokola. :oboze MLM se dá dělat různými způsoby. Naše představa byla, že mezi našimi známými najdeme šest lidí, kteří budou ochotni se zapojit a těm pak budeme radit a pomůžeme jim obchod vybudovat. (My ostatně byli poradci a ne distributoři.) Věděli jsme o několika šikovných lidech, ale odmítli. Myslíte si, že by to nemohlo jít? Ale mohlo. Neměli jsme prostě štěstí, lidi, které jsme znali se nezapojili. A pravděpodobnost, že by se to povedlo, jsme si již spolu vypočítali, mám to sem nakopírovat?

Říkají Vám něco pojmy specializace a dělba práce? Nebo si fakt myslíte, že když ředitel podniku nebude umývat záchody, tak budou špinavé, protože uklizečka jeho chování zduplikuje? :-)) :-D :lol:
marvertin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod marvertin 3. 11. 2008 09:19

to SP: Malou nápovědu jste dal, ale hodně malou. Připadá mi, že o to Herbalife nevíte také nic, jen chcete vyzdvihovat Amway, tak všechny ostatní MLM zatracujete.

Tak podle Vás není podstatné, co tvrdí většina lidí. :hm

P.S: Nejsem přívržencem Herbalife i když by to tak z tohoto příspěvu po vytržení z kontextu mohlo vypadat.
marvertin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod marvertin 3. 11. 2008 09:22

SP píše:Muzete nam tedy sdelit nejake konkretni nesvary, ktere se tykaji obecne MLM a ne ty, ktere se tykaji vyhradne zpusobu, kterym nekteri distributori nebo organizace provozuji svuj business? Zatim nam sem pisete totiz jen ty druhe. Dekuji.
Obecně MLM žádné nešvary nemá, hezky to vypadá a hezky se to poslouchá. Ale po zavední do praxe je to jiné. Ostatně myšklenka komunismu je také hezká, ne? A jak to vypadalo a ještě někde vypadá v praxi?
marvertin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SP 3. 11. 2008 09:41

marvertin píše:1. Ještě jsem neviděl, že by v nějakém MLM dobrovolně někdo někoho poslal domů. Smyslem toho posezení je lidi přesvědčit, aby se přidali. A zeptám se tedy? Už jste někdy během své dvanáctileté praxe někoho odmítnul?

Ano, odmitnul.
marvertin píše:2. To je pořád dokola. :oboze MLM se dá dělat různými způsoby. Naše představa byla, že mezi našimi známými najdeme šest lidí, kteří budou ochotni se zapojit a těm pak budeme radit a pomůžeme jim obchod vybudovat. (My ostatně byli poradci a ne distributoři.) Věděli jsme o několika šikovných lidech, ale odmítli. Myslíte si, že by to nemohlo jít? Ale mohlo. Neměli jsme prostě štěstí, lidi, které jsme znali se nezapojili. A pravděpodobnost, že by se to povedlo, jsme si již spolu vypočítali, mám to sem nakopírovat?

Zaprve, MLM nefunguje tak, ze zasponzorujete lidi, o kterych VY mate predstavu, ze budou uspesni, a do nich pak budete kopat, aby neco delali. Jak psal Slavek69, MLM je o velkych cislech. Vy zasponzorujete treba 20 a z nich neco delat ted hned budou chtit treba 3. Vy pak pracujete s temi, kteri opravdu chteji.
marvertin píše:Říkají Vám něco pojmy specializace a dělba práce? Nebo si fakt myslíte, že když ředitel podniku nebude umývat záchody, tak budou špinavé, protože uklizečka jeho chování zduplikuje? :-)) :-D :lol:

A rika Vam neco pojem duplikace? Od uklizecky nikdo nebude cekat, ze bude duplikovat reditele podniku. Ovsem Vy jste se poustel do businessu, ktery je na duplikaci primo zalozen. Kdyz to shrnu a zjednodusim, kazdy MLM je postaven na tom, ze delam obrat a najdu lidi, ktere naucim delat to same, co delam ja. Koneckoncu, sam jste si overil, ze duplikace v nasem businessu opravdu funguje - Vy jste nedelal obrat, Vasi lide ho take nedelali. Budovali jste nevyvazeny business a nyni se tu čertíte, ze Vam nefungoval. A BTW, zadnou pravdepodobnost jsme si nikde nespocitali. Vy jste vysel z predpokladu, ze jeden a ten samy clovek vstoupi do businessu 2x za zivot a ze zivot trva v prumeru 80 let, nasledne jste vydelil 80 let / 2 vstupy a vyslo Vam, ze tento clovek vstoupi jednou za 40 let. A toto cislo jste Vy uvadel jako interval mezi dvema uspesnymi pokusy o zasponzorovani. :roll:
SP
Diskutér

Odeslat příspěvekod SP 3. 11. 2008 09:43

marvertin píše:Obecně MLM žádné nešvary nemá, hezky to vypadá a hezky se to poslouchá. Ale po zavední do praxe je to jiné. Ostatně myšklenka komunismu je také hezká, ne? A jak to vypadalo a ještě někde vypadá v praxi?

Nevim jak Vam, ale me se tedy vice libi myslenka volneho podnikani. Ale pokud se Vam osobne libi vice komunismus, je to Vase vec.
SP
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvertin 3. 11. 2008 09:53

Máte pravdu, ale trochu Vás opravím. 40 let je střední doba mezi dvěma úspěšnými pokusy o zasponzorování. Přitom doba mezi svěma úspěšnými pokusy se řídí exponenciálním rozdělením. Počet zasponzorovaných oveček v určitém čase se pak řídí poissonovým rozdělení.

- Platí to jen u stabilizovaných MLM, což znamená, že zásadně neroste ani neklesá počet členů sítě. Tomuto stavu se říká saturace. V období inflační fáze exponencionálního vývoje MLM vypočtená střední hodnota pochopitelně neplatí.
- A platí jen v zemích, kde zásadním způsobem nepřibývá počet obyvatel.
marvertin
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod SP 3. 11. 2008 09:54

marvertin píše:to SP: Malou nápovědu jste dal, ale hodně malou. Připadá mi, že o to Herbalife nevíte také nic, jen chcete vyzdvihovat Amway, tak všechny ostatní MLM zatracujete.

V Herbalife jsem nikdy nebyl zaregistrovany. Od byvaleho clena mam k dispozici veskere oficialni materialy s vysvetlenim odmenovaciho systemu. Napovedu jsem Vam dal, zbytek je na Vas. Nehodlam travit svuj cas tim, ze budu lidem, jako jste Vy vysvetlovat rozdily mezi jednotlivymi MLM, kdyz nechapete ani uplne zaklady, na kterych stoji MLM system. To je jako byste po mne v prvni tride chtel, abych Vam vysvetlil diferencialni rovnice druheho radu.
Take neni pravda, ze zatracuji vsechny ostatni MLM. Jsou na trhu firmy, ktere respektuji a je jich vice. Staci se podivat na seznam firem sdruzenych v Asociaci osobniho prodeje.
marvertin píše:Tak podle Vás není podstatné, co tvrdí většina lidí. :hm

Ne, neni to podstatne - pokud ta vetsina nevi, o cem mluvi. Kdyby se vsichni uspesni lide na celem svete meli ridit nazory vetsiny, tak dodnes zijeme v jeskynich.
Kdyby se Walt Disney mel ridit tim, ze jeho okoli nazyvalo Snehurku a sedm trpasliku "Disney's Folly" - Disneyovo blaznovstvi, tak by Vase deti nikdy Snehurku nevidely. Kdyby Ray Kroc se mel ridit tim, co mu jeho okoli rikalo, kdyz se rozhodl zacit prodavat licence na McDonald, nikdy by nemohl mit McDonald pres 30000 restauraci po celem svete. A takovych prikladu jsou tisice a tisice.
SP
Diskutér

Odeslat příspěvekod SP 3. 11. 2008 10:03

marvertin píše:Máte pravdu, ale trochu Vás opravím. 40 let je střední doba mezi dvěma úspěšnými pokusy o zasponzorování.

Tak ted opravim ja Vas. Tech 40 let je doba mezi dvema uspesnymi pokusy o zasponzorovani cloveka, u ktereho plati Vas predpoklad, ze vstoupi 2x za zivot a jehoz zivot trva 80 let. Cili naprosto nicnerikajici cislo.
marvertin píše:Přitom doba mezi svěma úspěšnými pokusy se řídí exponenciálním rozdělením. Počet zasponzorovaných oveček v určitém čase se pak řídí poissonovým rozdělení.
- Platí to jen u stabilizovaných MLM, což znamená, že zásadně neroste ani neklesá počet členů sítě. Tomuto stavu se říká saturace. V období inflační fáze exponencionálního vývoje MLM vypočtená střední hodnota pochopitelně neplatí.
- A platí jen v zemích, kde zásadním způsobem nepřibývá počet obyvatel.

Pritom doba mezi dvema uspesnymi pokusy o zasponzorovani se ridi Vasi aktivitou (poctem ukazanych planu). Pocet zasponzorovanych lidi v urcitem case se pak ridi tim, co jste do te doby odvedli za praci. To plati u vsech MLM a vzdy. Saturace tak, jak ji chape vetsina lidi, tj. stav, ze uz neni koho sponzorovat, nikdy nenastane, jak se muzete poucit v soudnim sporu FTC vs. Amway z roku 1979, kde moznost saturace byla jednim z hlavnich bodu obzaloby a byla vyvracena. A prestoze od te doby jiz uplynulo 30 let a i na nejstarsich trzich je porad koho sponzorovat, stejne se najdou lide, kteri tvrdi, ze saturace nastane a snazi se manipulovat s pojmy (viz dynamicka saturace), aby jimi mohli strasit lidi, kteri se do tohoto podnikani chteji pustit. A duvod tohoto straseni? Kdyz jsem neuspel ja, tak nemohu dopustit, aby uspeli jini.
SP
Diskutér

Odeslat příspěvekod marvertin 3. 11. 2008 10:46

Není divu, že po 30 letech je stále koho sponzorovat. Podívejte se kolem sebe a spočítejte lidi mezi 18 a 48 lety. Těch ale je, že?

Postavte nový rybník a dejte do něho několik párů ryb. Po určitou dobu bude počet ryb růst, ale na nějaké úrovni se zastaví a bude víceméně další desítky let stejný. A to je saturace. Chápete? A chcete snad říct, že se nové ryby v rybníce už nerodí?
marvertin
Mírně pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků