Tak známý trochu psal a telefonoval a zjistil následující:
Paní Pavlína Kolderová z 800 864 266 sdělila, že odkaz na IB je prozatím pouze pro zaměstnance pro proces testování. Můžeme doufat, že IB bude k dispozici během týdne či následujících týdnů. Jakmile bude vše připraveno, na www.unibonsud.cz se objeví informace, jak mají klienti postupovat pro zajištění přístupu a zda musí na pobočku (dokumenty, Gopass atd.). Unibon si je dobře vědom, že ne každý klient má možnost jet do Prahy a do Ostravy. Také vedou v patrnosti, že nemálo klientů na IB čeká a až pokud bude IB služba k dispozici, vloží peníze. Pokud se bude muset klient trmácet přes půl republiky, je to dost zásadní bariéra a to v Unibonu dobře vědí a proto doufejme, že vše dopadne hladce i kdybychom měli nové dokumenty v 1x podepsaném originálu zasílat zpět poštou. Vytrvejme tedy prosím, pokud možno nezatěžujme ostravský Unibon telefonickými dotazy, určitě se nám sami ozvou prostřednictvím stránek nebo e-mailu. Vítány jsou však připomínky pro případné požadavky na zlepšení, které paní Kolderová průběžně předává vedení.