od kontrol.p 23. 2. 2009 12:31
Storno lhůta 2 roky, to je pro černé ovečky vyhovující. Jiné společnosti, mají u některých produktů storno pomalu 10 let. Tam by některé MLM společnosti asi nepochodily. ZFP má produkty, kde je stanovená storno lhůta 3 roky. Velké společnosti se chlubí jakou mají produkci a kolik práce je ještě čeká, to se ani nedivím, když pomalu půlka produkce je stornována. Nejlepší sranda je, když začnou argumentovat, že je nejlepší si sjednat KŽP-IŽP do 70let. Že je nejlepší, když je člověk pojištěný, až do smrti a přitom dělají holé KŽP-IŽP kde klient nemá pomalu ani hlavní pojistnou částku. Kolik klientů vydrží platit produkty až do 70let? Když pomalu každý klient to po 5letech ruší??? Co je, ale opravdu zábavné, když se předělávají smlouvy, pojišťovna je ráda, že se zbaví vysoké (TÚM) a zprostředkovatel je rád že na úkor klienta vydělá na provizích, které zaplatí zase klient. Jsou, ale případy, kdy se přepracování smlouvy pro někoho vyplatí, ale těch případů je opravdu málo a většinou jde jenom o kosmetické věci.