Dnes jsem měl nemilou zkušenost s pracovníky OVB. Budoucí švagrová bohužel není v oblasti pojištění a bankovních produktů příliš zdatná a proto po důkladné masáži podepsala svému bývalému spolužákovi úrazovku a IŽP. Oběhali jsme obě pojištovny Generali a Českou pojištovnu, ale tam nás směřovali na pitomečky z OVB.. Zde opět kupa chytrých keců, ale u mě s jejich vymýváním mozků nepochodili.. Samozřejmě "poradce" na zrušení smluv čas nyní nemá a máme přijít příští týden.. Má na to poradce právo, když jako důvod sdělí, že dnes nemá čas na zrušení? Jak postupovat s oficiální stížností na konkrétního pracovníky, který pojištěné lhal ve svůj prospěch?
Kecy typu:
"musela ses poradit s někým chytrým?"
"spořící bankovní účet je vždy zpoplatněn a jinak to nelze"
No k blití.. jeden měl sešitou hubu a čerstvé stehy na rypáku..asi někdo chytnul nervy