Air Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod dr._lukas 12. 8. 2012 19:07

Rodsten píše:Občas se stane, že tam něco nefunguje jak má..., ale zas tolik mi to nevadí :-)

Mám totiž Velký tarif za 150 Kč měsíčně a i mně se stalo, že mi započítali poplatek např. 25,- za výběr z cizího bankomatu, který mám mít zdarma /vybírám pouze v cizích bankomatech, u nás Ab není/. Pak poplatek 25,- za výběr a 150,- za paušál dávám do koše, už mi ani kvůli tomu nevolají...


Ten paušál 150,- lze také vyhodit do koše?
dr._lukas
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rodsten 12. 8. 2012 20:08

Ano, kdyz je clovek nespokojen, tak prece neplati. No a kdyz jim neco nefunguje jak ma, je na miste hodit poplatek 150 kc do kose a ta moznost tam je a funguje...
Rodsten
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 12. 8. 2012 20:26

A musi mit clovek konkretni duvod? Jako ze by byl naporad nespokojen z duvodu "moc penez za takovej ucet". :mrgreen:
citát dne: "Kde jde o vteřiny, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inženýr
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ency 12. 8. 2012 21:32

Jasne, ze nemusi :) ja tam treba mam sporak, ale kazdych 5Kc za prevod hodlam hodit do kose, az mi to zatrhnou, tak penize pujdou jinam :)
Budoucnost patří atomu.
Smrt Bursíkovi
Majkl má rád garáž, ale stydí se za to. :mrgreen:

Nenesu odpovědnost za následky, které mohou vzniknout či vzniknou aplikací mé rady! :D
Ency
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rodsten 13. 8. 2012 06:57

Asi se dá vyhazovat poplatky do koše i bez důvodů, ale to mi zas nepřijde "košer", tak to vyhazuji jen, když něco nezafunguje, ale pak už vyhodím celý měsíční paušál za 150. Na rozdíl od jiných bank aspoň mají důvod chyby řešit, jinak bych mohl mít účet zadarmo pořád...
Rodsten
Diskutér

Odeslat příspěvekod mobilman 13. 8. 2012 09:53

Já zkusil ty poplatky odmítnout tím košem ale napíše mi to chybu že nebyly splněny podmínky.
Teď jsem to zkusil znovu a dva popatky se mi podařilo vrátit (za 07/2012) a světe div se - zůstatek se zvýšil. Ale za těch 8 poplatků které mi vrátili fiktivně sami se nezvýšil vůbec. A odpověď na zprávu z IB ohledně toho vrácení co mi udělali ručně v pátek a zůstatek se přitom nezměnil zatím nemám. Jsem zvědav jak mi řeknou že je vše OK... to s nimi skočím ihned a bez čekání.
Naposledy upravil mobilman dne 13. 8. 2012 09:58, celkově upraveno 1
mobilman
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod outlier 13. 8. 2012 09:57

Já se obávám, že systém s vracením poplatků při nespokojenosti nemůže mít v ČR nikdy úspěch. Češi jsou s něčím nespokojeni v podstatě permanentně :)
outlier
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 13. 8. 2012 10:07

No to je sice fakt ze se toho da zneuzivat, nicmene kdyz automaticke vraceni poplatku nefunguje pak je dobre ze to jde udelat alespon takhle. Ale tak ci onak - s AB ja koncim.

Kdyz mi na ucet muzou vratit poplatky ktere jsou tam ve vypisu operaci jako kredit videt ale zustatek se nezmeni - to pak abych si musel hlidat vsechny platby a vydaje a skutecne kontroloval co z prehledu operaci je skutecne a spravne zauctovane a co nikoli, ja tomu systemu proste uz nemohu verit.
mobilman
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 13. 8. 2012 15:48

No, tak AB ohledně vrácených poplatků zaujala zajímavé stanovisko.

Ke 2 nevráceným poplatkům za 07/2012 se vyjádřili že výběr byl účetně zaúčtován až 1. a 2.8.2012 a tedy poplatek by byl vrácen v září. OK, beru.

Na zbytek dotazu jak je možné že jsem měl zůstatek 1 Kč a nevrácené poplatky a po reklamaci mi byly poplatky 10.8 vráceny a zůstatek se vůbec nezměnil mi ovšem neodpověděli vůbec. Jakobych se na nic neptal. Nic ve stylu že druhý dotaz prověříme, ozveme se... prostě nic, čistá ignorace.

Takže jsem se zeptal znovu - jak je možné že mi byly poplatky vráceny a zůstatek se nezměnil?! Takhle banka u mě skončila, nicméně na odpověď si ještě počkám. A to jsem jednu chvíli uvažoval k AB přejít komplet se všemi financemi, já blázen.
mobilman
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 13. 8. 2012 16:02

Zkoušel jsi si zůstatky sám spočítat - tedy vzít všechny příchozí platby a všechny odchozí platby? Je to vopruz, ale asi by to stálo za to.
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 13. 8. 2012 16:31

Už od začátku měsíce (1.8) mám zůstatek pevně v rukou, snížen na 1 Kč a přímo čekám na zvýšení o poplatky. Jelikož se zůstatek o 8x 25 Kč nezměnil (200 Kč) mám pocit že v bance něco prostě nefunguje, přestože mi 10.8 napsali že mi poplatky na účet ručně vrátili (zůstatek předtím 9.8: 1 Kč, poté 10.8: 1 Kč, tak kde je něco vráceno?)
Naposledy upravil mobilman dne 13. 8. 2012 16:35, celkově upraveno 1
mobilman
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 13. 8. 2012 16:33

Myslel jsem spočítat za celou historii účtu od založení, jestli tam nejsou i jiné kiksy, mám takové nutkání to udělat :(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mobilman 13. 8. 2012 16:41

Chtěl jsem to udělat, ale nakonec jsem zvolil teď večer jiné řešení, nehodlám se tím dál zabývat.
Chci banku které mohu důvěřovat a pokud mám pocit že je něco špatně poskytne mi konkrétní údaje a argumenty, u AB jsem se ničeho takového nedočkal. Neříkám že je AB špatná ale já k ní prostě už nemám důvěru, a tom to je :) Moje hlavní banka není nejlevnější, ani největší nebo nejmenší, není nejvýhodnější, ale mám tam to svoje bohatství a pojištění. :)

...dne 13.08.2012 jsme ukončili Vaši rámcovou smlouvu č. XXXXXXX.
Děkujeme Vám za projevenou důvěru v naše služby a jejich využívání. Jestli se někdy v budoucnu rozhodnete naše služby opět využívat, budeme moc rádi.
mobilman
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod franko_cz 13. 8. 2012 21:45

PatrikChrz píše:Myslel jsem spočítat za celou historii účtu od založení, jestli tam nejsou i jiné kiksy, mám takové nutkání to udělat :(

AirBank v účetní historii nezobrazuje vracené poplatky, takže když se všechny transakce sečtou, tak vyjde jiné číslo než je zobrazovaný zůstatek, ten vychází správně. Na to že se jedná o bankovnictví tak to je dost matoucí. Ale co by klient kvůli úroku nepřekous, že :)
franko_cz
Diskutér

Odeslat příspěvekod lemming 13. 8. 2012 23:17

Už je asi pozdě, ale pro podobné případy: Když klikneš dole na ikonu "Poradna", tak se dostaneš do grafu vývoje zůstatku a po najetí na příslušnou čáru se objeví i informace o zůstatku, od kdy do kdy (vodorovnou) případně o tom, co způsobilo změnu (svislou).
lemming
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků