NEVÝHODY:
výběr vhodné značky, modelu, motoru a investice do přestavby
objem menší než 1300 je na hranici
povinnou revizi o těsnosti 1x ročně 350,- Kč
TK emise na LPG 1x/2 roky 400 Kč
(seřízení dvakrát - před zimou a po zimě, dokáže to udělat 1-2l / 100 na spotřebě - neprovozuji)
odkalení - self servis
filtr - 1x/2roky 400 Kč (cena v servisu)
nemožnost podzemní parking
občas delší docházková vzdálenost díky park. místům na povrchu
nutnost vyjet nádrž benzínu do 3měsíců, aby se neoddělily složky benzínu
občas čekání než přijde obsluha
když jezdím ze levno, najedu více km
VÝHODY:
cena za ujetý km
nemusím řešit tankování jen za 100 Kč - taková pohoda a klid jsou k nezaplacení
delší dojezd i na benzin (ale nešetřím)
výběr vhodné značky, modelu, motoru a investice do přestavby =>
automobil střední třídy ve vysoké výbavě
(kdo neměl, tomu nelze vysvětli) - k nezaplacení, a z toho plyne
vyšší bezpečnost
vyšší objem, vyšší výkon, pravidelnější chod
silný živý vůz
nemožnost podzemní parking (stejně tam mám klaustrofobii a nebo mě tam někdo odře), občas se trochu projdu k cíli
tankování s obsluhou
když jezdím ze levno, najedu více km
proti diesel šetřím ŽP díky palivu s vyšším obsahem H2
Mám již druhého kombíka a nádrž jsem v obou případech měl torroid, takže úplně celý volný prostor kufru (+), občas je nutné převalit rezervu (-).
Vždy jsem si koupil automobil s již instalovaným LPG (1,6 jednobod a pak 2,0 sekvence) a vždy k veliké spokojenosti. U mě výhody zcela převážily nevýhody.
Malé "moderní" pojízdné sekačky (Aygo, C1, 107, Picanto ap.) za stejné finance ? Děkuji nechci !
Min. / průměr / Max. spotřeba: 7,8 / 9,4 / 10,75 (dálnice do kopce proti větru v břečce sněhu)