Vysavače Rainbow, Vorwerk a jiné

Jak, za co, kdy, kde a kolik nejlépe utratit

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Devils 17. 1. 2006 13:15

co se týče výrobku CleanMate rozhodně bych ho neoznačil vysavačem, ale jako elektrický smeták. Mám něco podobného, jsem s tím spokojen, ale tohle nevysává, ale zametá.

Tchýně má Vorwerk, je perfekní a propracovaný výrobek, ale 30 tisíc bych za něj nedal, tu hodnotu. Já sám jsem si koupil Zelmer (Twister), k němu dokoupil elekticky poháněný kartáč a jsem nadmíru spokojen, není sice tak skladný a "vychytaný" jako Vorverk, ale udělá stejnou (možná i lepší) práci za cenu okolo 5 tisíc.
Devils

Odeslat příspěvekod Michal P 19. 1. 2006 10:10

Podomní prodavače vyhazuju s principu, kdysi k nám přišli maníci tuším od firmy Lux a snažili se nám vnutit předražený vysavač.
Řek jsem jim že nic tak drahýho nepotřebuji sterilní prostředí doma mít nemusim když je sajrajt všude kolem, v práci, dítě to má ve škole, venku. Když budu chtít žít v čistším prostředí tak se musím odstěhovat z města a ne kupovat vysavač. Sklapli a odešli.
Michal P
Návštěvník

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 1. 2006 12:22

Michal P píše:Podomní prodavače vyhazuju s principu,...../quote]

Stačí, když si člověk uvědomí, proč se to či ono zboží prodává právě tímhle způsobem.
Kdyby totiž bylo tak kvalitní nebo tak výhodné, jak se nám snaží dealeři namluvit, bylo by k dostání v každém obchodě. Když bude mít člověk tuhle "poučku" na paměti, výrazně tím sníží možnost, že někomu takovému naletí.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soptik21 19. 1. 2006 13:02

PatrikChrz píše:
Michal P píše:Podomní prodavače vyhazuju s principu,...../quote]
Stačí, když si člověk uvědomí, proč se to či ono zboží prodává právě tímhle způsobem.
Kdyby totiž bylo tak kvalitní nebo tak výhodné, jak se nám snaží dealeři namluvit, bylo by k dostání v každém obchodě. Když bude mít člověk tuhle "poučku" na paměti, výrazně tím sníží možnost, že někomu takovému naletí.
"Nehledej příležítost, hledej trend."-najdi trend a příležitost přijde!
******
"Nedívejte se čím musíte projít, ale kam jdete." - B.Y.
******
"Vítězové nikdy nekončej a ty co končej, tak nevítězej." - D.Y.
soptik21
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tom.D 19. 1. 2006 23:32

Dobře, tak mi teda vysvětli, když je to tak výhodné, proč se třeba potraviny prodávají v obchodech a ne podomním prodejem - vždyť by podle Tvé logiky mohly být daleko levnější - a to by je přece každý koupil, ne :?:
Tom.D

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 20. 1. 2006 07:51

soptik21 píše:....V obchode by cena, uz z principu (reklama a pod.), musela byt o dost vetsi!
"Primi" prodej a mlm je jeden z nejmocnejsich ekonomickych nastroju - obchodnik to pochopi! Kdezto zamestnanec si jde radeji koupit "levnejsi" produkt do obchodu, ale koupi ho treba 3x za dobu, co vydrzi kvalitnejsi... :lol:
Takze vyhazujte prodejce, nekdo musi zivit retezce... :lol: :lol: :lol:

Tohle je obvykly argument "emvejáků" a podobných. Čistě náhodou jsem se dostal na jedno jejich školení (bylo to přes známou od které bych něco takového nečekal) a to teda bylo něco. "Přednášející" si vymyslel až neuvěřitelný řetěz : výrobce-celní sklady-velkosklady-velkoobchod-maloobchod (možná byl ještě o něco delší) a házel tam neuvěřitelná hausnumera, že na konci muselo to zboží být snad 10 krát dražší.
Lidi, co v tomhle oboru pracují, ví, že to je úplně jinak. Obvyklý řetěz má jen 3 články (výrobce - velkoobchod - maloobchod) nebo dokonce jen 2 (výrobce - maloobchod; typicky u rychle se kazících potravin - pečivo, mléko, někdy maso). Co se podílu reklamy týče, rovněž záleží na zboží. U rychloobrátkového zboží je to zanedbatelné (procentuelně; absolutně jde o obrovské objemy), jiná situace je u luxusního zboží, kde může činit podstatnou část ceny zboží.
Právě to, jestli se to či ono zboží dokáže prodat "na pultě", kde musí čelit¨konkurenci ostatních výrobků je znakem toho, zda je cena odpovídající.
A co se marží týče, ani "emvejáci" to nedělají zadarmo. Jestli můžu věřit školiteli, tak až 60 % z ceny zboží se zpět vrací do firmy prostřednictvím různých bonusů a provizí.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod soptik21 20. 1. 2006 10:06

PatrikChrz píše:
soptik21 píše:....V obchode by cena, uz z principu (reklama a pod.), musela byt o dost vetsi!
"Primi" prodej a mlm je jeden z nejmocnejsich ekonomickych nastroju - obchodnik to pochopi! Kdezto zamestnanec si jde radeji koupit "levnejsi" produkt do obchodu, ale koupi ho treba 3x za dobu, co vydrzi kvalitnejsi... :lol:
Takze vyhazujte prodejce, nekdo musi zivit retezce... :lol: :lol: :lol:

Tohle je obvykly argument "emvejáků" a podobných. Čistě náhodou jsem se dostal na jedno jejich školení (bylo to přes známou od které bych něco takového nečekal) a to teda bylo něco. "Přednášející" si vymyslel až neuvěřitelný řetěz : výrobce-celní sklady-velkosklady-velkoobchod-maloobchod (možná byl ještě o něco delší) a házel tam neuvěřitelná hausnumera, že na konci muselo to zboží být snad 10 krát dražší.
Lidi, co v tomhle oboru pracují, ví, že to je úplně jinak. Obvyklý řetěz má jen 3 články (výrobce - velkoobchod - maloobchod) nebo dokonce jen 2 (výrobce - maloobchod; typicky u rychle se kazících potravin - pečivo, mléko, někdy maso). Co se podílu reklamy týče, rovněž záleží na zboží. U rychloobrátkového zboží je to zanedbatelné (procentuelně; absolutně jde o obrovské objemy), jiná situace je u luxusního zboží, kde může činit podstatnou část ceny zboží.
Právě to, jestli se to či ono zboží dokáže prodat "na pultě", kde musí čelit¨konkurenci ostatních výrobků je znakem toho, zda je cena odpovídající.
A co se marží týče, ani "emvejáci" to nedělají zadarmo. Jestli můžu věřit školiteli, tak až 60 % z ceny zboží se zpět vrací do firmy prostřednictvím různých bonusů a provizí.J/quote]


Vy hovorite o "obvyklem argumentu emwejaku" a ja zase o OBVYKLEM ARGUMENTU CLOVEKA ZE ZAMESTNANI!
Dovolim si sem vlozit link na forum o Amway - ctete dole, clanek z casopisu ekonom: http://forum.finexpert.cz/viewtopic.php?t=21&start=795
"Nehledej příležítost, hledej trend."-najdi trend a příležitost přijde!
******
"Nedívejte se čím musíte projít, ale kam jdete." - B.Y.
******
"Vítězové nikdy nekončej a ty co končej, tak nevítězej." - D.Y.
soptik21
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod z1 20. 1. 2006 20:53

vidim ze amway se prozira timto forem skrz naskrz...
z1

Odeslat příspěvekod soptik21 20. 1. 2006 21:54

z1 píše:vidim ze amway se prozira timto forem skrz naskrz...


Dobra demonstrace sily a velikosti, ne? :lol:
"Nehledej příležítost, hledej trend."-najdi trend a příležitost přijde!
******
"Nedívejte se čím musíte projít, ale kam jdete." - B.Y.
******
"Vítězové nikdy nekončej a ty co končej, tak nevítězej." - D.Y.
soptik21
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod z2 21. 1. 2006 04:46

soptik21 píše:
z1 píše:vidim ze amway se prozira timto forem skrz naskrz...


Dobra demonstrace sily a velikosti, ne? :lol:


ja wohl ...
z2

Odeslat příspěvekod bory 8. 3. 2006 22:07

Pan Chrz asi nemá dobrou zkušenost s ničím,jak tak koukám.No nic,proto sem nepíši.Jsem již pár let majitelem Rainbow.Stále se prodává a od známého mám potvrzeno,že ještě víc.Viděl jste někdy ukázku,nebo byl jste někdy na dnu otevřených dveří?Samozřejmě usilují o kontakty dalších potenciálních zákazníků.Ale není to tak,že vám nějakej obchoďák zazvoní za dveřma,protože se mu zrovna ty vaše blejskli.Vám na domluvení ukázky u vás volá váš známý,který se s vámi domluví.Nebo volá obchoďák v přítomnosti toho,co vás doporučil.Ale to je jiná věc.Samozřejmě prodej Rainbow živí více lidí,než výrobce maloobchod.Musí někdo někoho naučit prodávat a to něco stojí.Prodává se po domech,protože je zástupce v kontaktu s lidmi.Hromadné ukázky jsou k ničemu v prodeji,chybí osobní přístup a asi by jste si takhle drahý přístroj v obchodě nekoupil,pokud by jste neviděl co dokáže.To co prohlašujete je váš názor na Rainbow,klidně ho šiřte.Stejného dojmu mohli nabýt i ti co vaše oskenované články psali,je to jen o tom,pustit si ty informace k tělu.Zajímejte se o opravdové testy a srovnání s ostatními.O laboratorní zkoušky,o to jak skutečně který přístroj uklízí.Nechci tady hanit jinou značku,nemám to ve zvyku.Vlastníte Rainbow?Určitě ne.Půjčte si ho čtvrt roku a odzkoušejte a pak prosím zdělte své další jistě negativní dojmy :lol: .Ne,nejsem obchodní zástupce,nemám s firmou Rainbow nic společného,jen jsem vlastníkem tohoto skvělého přístroje.
bory
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 9. 3. 2006 07:46

Ale ty testy jsou "opravdové".
Většina je převzatá z německého časopisu Stiftung Warentest, který si testy nechává dělat u německé TÜV. U nás byly dělány např. v "Ústavu hygieny a epidemiologie 1. lékařské fakulty UK".

Ne, zkušennost s Rainbow nemám. Ani si nemyslím, že bych to poznal. Nebo snad někdo má doma přístroj, který je schopen změřit jak velké % mikroskopických prachových částic vysavač nezachtí a pustí je zpět do místnosti? Nebo snad v domácích podmínkách někdo zjistí, jestli se mu ve vysavači množí bakterie a plísně, třeba "po čuchu"? To jestli z vysavače teče "černá voda" o ničem nesvědčí.

Málokdo je schopen si přiznat, že naletěl a koupil blbost. Většinou ani sám před sebou ne, natož před někým jiným.

S tím, že se mě snaží někdo "odrbat" se setkávám každou chvíli. Zrovna včera, jsem tu měl dva takové příklady.

První byla firma, která nám v práci dělala revizi hasicích přístrojů. Šéf mi nakázal, abych ještě jeden koupil do služebního auta (přecejen, může se hodit). Takže maník přijel s hasičáky "na výměnu" plus ten jeden. Chtěl za něj devět stovek. Samozřejmě, kdo ví, kolik takový hasičák stojí? Jen tak zkusmo, zatímco vypisoval fakturu, jsem se mrknul na Internet, kolik takový hasičák stojí, a na jedné stránce ho vidím za 350 Kč. Tak volám šéfovi, jestli ho chce. Samozřejmě, že řekl, že ne. Tak to řeknu tomu maníkovi a najednou je z devíti set těch 350 Kč (takže skoro třetina).

Druhý byl nějaký pán který se představil úmyslně velmi nezřetelně, něco ve smyslu "Dobrý den,....bla bla,...máte nárok na slevu od Českého Telecomu, s tím, že dával důraz právě na ten Český Telecom. A hned chtěl naše telefonní výpisy, že dostaneme slevu. Nakonec jsme z něm vypáčili, že je od Option One a to už jsme věděli o koho jde. Shodou okolností kolega z práce u nich dělal a věděl co jsou zač. Takže jsme ho hned vypoklonkovali.

Člověk prostě musí být stále "ve střehu" :-)
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bory 9. 3. 2006 17:31

Ve střehu a stále :lol: .Samozřejmě každý se bojí přiznat svou chybu,nebo že naletěl.Rainbow je jistě velmi drahá záležitost.Jde o ten přístup k věci a o to ,co kdo upřednostňuje.Já viděl zase jiné testy.Teď jde o to,kterým kdo důvěřuje :lol: .Samozřejmě třeba plísně se mohou tvořit,ale v návodu je napsáno vodu vylít ihned po použití.Pak nemají šanci.Je to výborný pomocník v domácnosti a osobně si myslím,že jeden z nejlepších ve své kategorii.Ale bohužel nejdražší ve své kategorii.Výrobní náklady jsou v porovnání s prodejní cenou opravdu mizivé.To je mi jasné.Koupil jsem tuto potvůrku před čtyřmi lety na splátky a dodnes opravdu nelituji.Já dnes dohaduji cenu snad s každým a vše si náležitě prověřím.To doporučuji každému. :wink:
bory
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 10. 3. 2006 07:44

bory píše:Ve střehu a stále :lol: .Samozřejmě každý se bojí přiznat svou chybu,nebo že naletěl.Rainbow je jistě velmi drahá záležitost.Jde o ten přístup k věci a o to ,co kdo upřednostňuje.Já viděl zase jiné testy.Teď jde o to,kterým kdo důvěřuje :lol: a/quote]


Zrovna německému Stiftung Warentest stejně tak jako zkušebně TÜV opravdu nemám důvod nevěřit. Kdepak vyšly ti "jiné" testy a kdo je dělal?
A ty plísně se nemnoží díky tomu, že by ve vysavači stála voda. Mnohem "přívětivější" prostředí pro ně je vlhkost. Tedy přesně takové prostředí, které nastane poté, co se ta voda vylije a vysavač se uklidí do skříně. Leda, že by někdo po každém použití ten zázrak pořádně vymyl a vydezinfikoval (a to úplně všude, takže ne jen tak nějaké vypláchnutí, ale pořádně pečlivě vydrhnout, odhaduji minimálně půl hodiny poctivé práce). Zajímalo by mě, jestli to někdo dělá. Musela by to být docela "chuťovka".

Další věc je zachytávání prachu. Prostě na vysavače s papírovým filtrem (alespoň u vyfukovaného vzduchu) nemá. To je prostě fyzika.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod bory 10. 3. 2006 20:28

Nádoba je utěsněná a po vysávání se vylije,opláchne a do rainbow se již nevkládá.Rainbow tak zůstává suché. :wink:
bory
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků