Chování bank ke klientům

Diskuse na témata, která se netýkají výše uvedených témat

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod henry_99 2. 8. 2006 15:35

Ahoj, zajímají mě vaše zkušenosti a názory na klientský přístup různých bank. Vynechme poplatky a pojďme se bavit čistě o tom, které banky jsou v jakých oblastech vstřícnější ke klientům, které méně a kde bychom v tomto porovnání nalezli tu "nej" banku.
:wink:
Jsme tací, jaké nás vidí ostatní, proto je tak těžké být sám sebou...
henry_99
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 3. 8. 2006 06:26

Podle mě půjde o dvě různé otázky:
1. chování příslušných pracovníků banky
2. organizace v bance v "přístupnosti" klientům

Já jsem měl (nebo mám) zatím účty u těchto bank: ŽB, WSPK, HVB, FIO a vkladní knížku u GE (částečně ještě v dobách Agrobanky) a u poštovní spořitelny. Ani v jedné instituci jsem se nesetkal s nějakým "zlým" chováním ke mě, jako klientovi.

Co se organizace týče, trochu bych vytkl WSPK. Např. při zakládání účtu se tam musí celkem 3 krát - založení účtu, registrování klíče ebankingu a vyzvednutí karty. Když jsme s kolegyní zakládali její účet, měla s sebou disketu, jenže na místě nebyli schopni vygenerovat na vlastních počítačích klíč, musela si to vygenerovat v práci a přijít znovu. A pak ty jejich otvírací hodiny - do 16:30. Takže přístup řadových pracovníků milionový, ale organizace trochu "skříve".
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod henry_99 3. 8. 2006 07:50

Rád bych se teď zaměřil na to jaké se vám zdá chování banky například při řešení nějakého problému, a tak... zda jsou problémy, bankéři, poradci a tak jsou příjemní i když se problém nedaří řešit. Třeba mě napadá také srovnání různých Call Center, chování phone bankéřů a tak...
Druhou oblast bych rozebíral až poté, i když je to neméně zajímavé.
Jsme tací, jaké nás vidí ostatní, proto je tak těžké být sám sebou...
henry_99
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Pavel Mareš 4. 8. 2006 09:22

I když je to OT,tak musím.Po zrušení účtu u KB mi zbylo 160Kč a za výběr v hotovosti chtěli poplatek 60Kč! Jestli toto není lichva,tak to už nevím,co lichva teda je.
Pavel Mareš
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ri.va 4. 8. 2006 16:46

V KB zatím co jsem řešila, to jsem vyřešila ke své spokojenosti, ale - 1) jsem řešila výhradně prkotiny a 2) ty tři pracovnice, se kterými na naší pobočce přicházím do styku, jsou zkrátka zrovna pohodové mladé ženské.
Loni jsem zapomněla dodat potvrzení o studiu ke Gaudeamu, co musí být myslím do konce listopadu nebo do konce roku. V lednu mi paní volala a připomněla mi to, žádné problémy z toho nebyly, i když jsem to donesla se zpožděním. Mimochodem bráchovi se stalo to samé. Umím si představit, že by bez varování převedli účet na normální a pak bych se jen divila, kolik platím - vůbec by se s tím nemuseli párat. Dodávám, že bydlím v 20 000 městě, což je v tomto případě asi velmi důležitý parametr.
Kdysi jsem šla do KB v Hradci - chtěla jsem víc peněz než mi dovolila karta a myslela jsem si, já naivka, že si vyberu ze svého účtu na kterékoli pobočce :) Místo příjemné paní H. z naší banky tam byla nějaká ježibaba, která mi podmračeně sdělila, že mi může akorát tak vystavit nějaký šek nebo co, za který mastně zaplatím, a víc jsem ji nezajímala.

Poplatky u KB jsou samozřejmě jiná věc, ty nejsou nic moc... platím dvacku za Gaudeamus a na konci měsíce to stejně na poplatcích za příchozí a odchozí platby atd. vytáhnu skoro ke stovce. Kdybych si pořídila normální účet - nějaký balíček kolem 80 Kč - a přičetla k tomu ještě poplatek za vedení karty, její pojištění... tak už jsem ku*** vysoko. Taky mě trochu děsí zvěsti o chabém zabezpečení e-bankingu a chování KB k okradeným klientům, ač osobní zkušenost naštěstí nemám. Až se budu loučit, tak paní H. popřeju hodně úspěchů, ale banky, ve které pracuje, se zbavím s velkou radostí.
ri.va
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MAMBA 9. 8. 2006 14:20

Pokud hledáte banku, kde se k vám budou hezky chovat, doporučuju Raiffku na Národní. Bohužel, tento jejich vstřícný přístup je vykompenzován chybovostí, proto jsem tam účet zrušila a přešla do KB (začal tam dělat brácha, takže o vstřícné chování strach nemám :-). Naštěstí jsem to udělala ještě předtím, než se spolčila RB a eB, teď by tam byl asi nával.
MAMBA
Návštěvník

Odeslat příspěvekod henry_99 17. 8. 2006 06:55

Co říkáte na chování KB ohledně změny zabezpečení v int. bankovnictví? Líbí, nelíbí a proč?
Jsme tací, jaké nás vidí ostatní, proto je tak těžké být sám sebou...
henry_99
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rop 17. 8. 2006 09:30

To myslíš tu SMS na potvrzení platby .... mno jediný účet u KB má tatík podnikatelský .... tak si zbalí svých pět švestek a přejde jinam
Když nevíš co s tím, tak to zaúčtuj na základní stádo.
Rop
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod henry_99 17. 8. 2006 10:04

Myslím, že změna není úplně tak špatná, ale nevhod - pozdě a špatně implementovaná...
Jsme tací, jaké nás vidí ostatní, proto je tak těžké být sám sebou...
henry_99
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zdeněk L. 5. 1. 2007 18:59

Škoda, že se tato diskuse moc nechytla, je docela zajímavá. Mně osobně nejvíc zajímá chování tel. bankéřů na call centrech... Také jednoho dělám, v jaké bance ale záměrně neprozradím. :-)
Zdeněk L.
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod henry_99 9. 2. 2007 11:58

Taky pracuju v Call Centru... myslím, že chování je stejné jako všude... mezi sebou a ke klientům, samozřejmě že podle norem :-)
Jsme tací, jaké nás vidí ostatní, proto je tak těžké být sám sebou...
henry_99
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vilik 10. 2. 2007 16:47

Pracovníci, většinou pracovnice call center jsou různí(é). Většinou jsou trpělivé a na "blbé" otázky balíků odpovídají srozumitelně. Jsem rejpal (ne balík) a požaduji až do krve přesné a vyčerpávající odpovědi. Většinou je mě vyhověno a já se s pracovnicí loučím s přáním krásného dne.

Až včera. Pracovnice Servisu24 ne moje otázky odpovídala jak rychlopalný kulomet. Ta měla naučené, a promrskané odpovědi na běžné otázky takovým způsobem, že jsem přemýšlel, zda nemluvím s robotem. A když si nebyla jista, vrátila mě "zpět do hlavního menu" odpovědí, kterou jsem slyšel na začátku.
Ne že by povídala nesmysly. Ale všemi těmi příjemnými jsme vždy hledali řešení, třeba nestandardní a vždy našli. Tady ne. Monotónní, nekompromisní hlas mě přímo vyprovokoval k suchému poděkování a zavěšení bez toho krásného dne.
vilik
Návštěvník
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků