V KB zatím co jsem řešila, to jsem vyřešila ke své spokojenosti, ale - 1) jsem řešila výhradně prkotiny a 2) ty tři pracovnice, se kterými na naší pobočce přicházím do styku, jsou zkrátka zrovna pohodové mladé ženské.
Loni jsem zapomněla dodat potvrzení o studiu ke Gaudeamu, co musí být myslím do konce listopadu nebo do konce roku. V lednu mi paní volala a připomněla mi to, žádné problémy z toho nebyly, i když jsem to donesla se zpožděním. Mimochodem bráchovi se stalo to samé. Umím si představit, že by bez varování převedli účet na normální a pak bych se jen divila, kolik platím - vůbec by se s tím nemuseli párat. Dodávám, že bydlím v 20 000 městě, což je v tomto případě asi velmi důležitý parametr.
Kdysi jsem šla do KB v Hradci - chtěla jsem víc peněz než mi dovolila karta a myslela jsem si, já naivka, že si vyberu ze svého účtu na kterékoli pobočce
Místo příjemné paní H. z naší banky tam byla nějaká ježibaba, která mi podmračeně sdělila, že mi může akorát tak vystavit nějaký šek nebo co, za který mastně zaplatím, a víc jsem ji nezajímala.
Poplatky u KB jsou samozřejmě jiná věc, ty nejsou nic moc... platím dvacku za Gaudeamus a na konci měsíce to stejně na poplatcích za příchozí a odchozí platby atd. vytáhnu skoro ke stovce. Kdybych si pořídila normální účet - nějaký balíček kolem 80 Kč - a přičetla k tomu ještě poplatek za vedení karty, její pojištění... tak už jsem ku*** vysoko. Taky mě trochu děsí zvěsti o chabém zabezpečení e-bankingu a chování KB k okradeným klientům, ač osobní zkušenost naštěstí nemám. Až se budu loučit, tak paní H. popřeju hodně úspěchů, ale banky, ve které pracuje, se zbavím s velkou radostí.