ČEZ FIX

Vytápění, klimatizace, obnovitelné zdroje, nové materiály

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod astrapa 9. 10. 2012 16:24

dede píše:
Znáš tu písničku "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"? Tak přesně tak se často chovají "alternativci"! Napiš, až u nich budeš reklamovat špatný vyúčtování nebo přehnané zvýšení záloh, což je jejich specilita.



Jsem u Amper Market rok a zálohy mi díky nižší ceně po první ročním vyúčtování snížili (nejdřív jsem měl 1000, pak 800). Ohledně reklamací zkušenosti nemám, ale jejich V.O.P. se mi jeví srozumitelně napsané oproti V.O.P. třeba ČEZu nebo Telefoniky (které navíc jsou o několik stránek rozsáhlejší, Amper Market je má jen dvoustránkové).
astrapa
Přeborník

Odeslat příspěvekod marvy 9. 10. 2012 17:16

vlazy píše:
dede píše:Na zapojení čehokoliv elektrického musíte mít revizi a revizák si dá sakra pozor, aby nepodepsal kravinu.
Opravdu čehokoliv? To když si někdo doma zapojí sám např. zásuvku nebo třeba nové světlo, zvonek atp. to musí pak vždy ještě zavolat revizáka aby mu to zkontroloval, vystavil na to revizní zprávu a samozřejmě od něho vyinkasoval za to peníze?


v klidu jo ,bych to tak nehrotil vlazy, prostě přejdu k Amperu a nevidim v tom problém, pokud se mi nebude něco líbit pujdu jinam.. :-) ;-) , rozvody stejně patřej čezu,nikdo pokud platíš řádně tě neodpojí okamžitě. 8-) vše se dá vyřešit.
Naposledy upravil marvy dne 9. 10. 2012 22:22, celkově upraveno 1
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod astrapa 9. 10. 2012 17:30

Přejdi k Amperu, neboj se toho.

ČEZu stačí poslat dopis dle tohoto postupu: http://www.energiejenda.cz/Postupy.php
Dopis lze napsat i rukou, není třeba jej tisknout na tiskárně. Já občas taky posílám vlastnoručně psané dopisy, vypadá to autentičtěji.
astrapa
Přeborník

Odeslat příspěvekod swm 9. 10. 2012 17:59

dede píše:Znáš tu písničku "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"? Tak přesně tak se často chovají "alternativci"! Napiš, až u nich budeš reklamovat špatný vyúčtování nebo přehnané zvýšení záloh, což je jejich specilita.

Tak to bude CEZ asi taky alternativec. V cervenci jsem u nich reklamoval, ze mi pri prechodu k nim misto eTarif aktivovali obyc. tarif a porad mi neprislo 500,- za akci "pojdte s nami do plynu". Kdybych si neudelal scan toho, co jsem jim poslal, pani na telefonu by me asi i presvedcila, ze jsem opravdu udelal chybu. Jo a reklamaci jsem daval 20.7., pak znovu v srpnu, to petikilo mi prislo 13.9.
swm
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 9. 10. 2012 18:09

To marvy: To fakt musíš dávat do citace celý příspěvek, na který regáluješ???
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod marvy 9. 10. 2012 18:34

Tomáš Marný píše:To marvy: To fakt musíš dávat do citace celý příspěvek, na který regáluješ???


promin. :oops: ,psal jsem to na rychlo.. :-) :-[ :oops:
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod Thom 9. 10. 2012 20:00

dede píše:Znáš tu písničku "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"? Tak přesně tak se často chovají "alternativci"! Napiš, až u nich budeš reklamovat špatný vyúčtování nebo přehnané zvýšení záloh, což je jejich specilita.

Holt musíš vybírat, spousta z nich (asi většina) má podmínky takové, že ušetříš jen těžko (co si nevyberou na spotřebě, to na pokutách nebo poplatcích nebo po nenápadném přesunu na "výhodnější" tarif a když se včas neozveš, tak jsi zase uvázanej, nebo třeba za aktivaci, předčasné ukončení atp.). Amper mi přijde docela OK, podmínky, jak už bylo zmíněno nade mnou, celkem přehledné (ale ještě u nich nejsem, jsem ve výpovědní lhůtě u RWE).
Každopádně mi obecně přijde, že s menšími firmami se většinou jedná líp (pokud teda oni neplatí tobě, ale ty jim). Většinou se nemusíš probíjet složitou plechovou hubou a často tvůj problém řeší ten samý člověk, u těch velkých si to přehazuje několik lidí, často ne úplně kvalifikovaných a každej tvrdí něco jiného.
Proto mě ani moc nezajímá, jestli si třeba změnu záloh zařídím online, když na to (snad) stačí tak 3minutový hovor, možná i kratší.
Thom
Diskutér

Odeslat příspěvekod Tomáš Marný 9. 10. 2012 21:37

marvy píše:
Tomáš Marný píše:To marvy: To fakt musíš dávat do citace celý příspěvek, na který regáluješ???


promin. :oops: ,psal jsem to na rychlo.. :-) :-[ :oops:

Tak dej "Upravit", tu nesmyslnou citaci smázni/zkrať, a já holt pak se svým mravokárným příspěvkem budu vypadat jak voloušek ;-) .
SZ přijímám pouze od lidí s IQ vyšším, než mám sám ;-).
Tomáš Marný
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 9. 10. 2012 21:51

dede píše:Ano, revizi mít musíš na jakýkoliv zásah do rozvodu elektřiny v domě! O spotřebičích jsem nic nepsal a každý se základní školou to tak pochopil.
Podle tebe revize na namontované spotřebiče např. el. bojler nemusí být, ale když si někdo namontuje např. novou zásuvku tak už ano protože to spotřebič není?
dede píše:Znáš tu písničku "Když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají"? Tak přesně tak se často chovají "alternativci"! Napiš, až u nich budeš reklamovat špatný vyúčtování nebo přehnané zvýšení záloh, což je jejich specilita.
Tak na to ti odpovím podobně. Znáš to přísloví, že "když chce někdo psa bít tak si na to vždy klacek najde"?
A ty máš nějaké konkrétní osobní zkušenosti s takovým chováním těch "alternativců"? Já mám zkušenost, že se takto chovají i původní nealternativní dodavatele energií (ČEZ, RWE). Problémy můžou být s každým dodavatelem bez ohledu zda je alternativní nebo ne. Pokud nastanou nějaké větší těžko řešitelné problémy tak asi není problém přejít jinam. Taková je doba, že když se někomu někde něco nelíbí tak má většinou možnost přejít jinam.
dede píše:Pokud někdo schválně uvede smyšlená čísla, aby konkurence vypadala levně, tak jde o lež nebo o podvod! Ale u vás doma tomu asi říkáte jinak.
Nevím jak tomu říkate u tebe doma, ale já bych to nazval neslušnou pomluvou z tvojí strany na základě asi záměrně smyslených argumentaci a toho co jsem nikde netvrdil.

marvy píše:v klidu jo ,bych to tak nehrotil vlazy, prostě přejdu k Amperu a nevidim v tom problém,
Já se to až tolik nesnažím hrotit. Spíše než k Amper Marketu mne to trochu více táhne k 3-e kde právě přecházím s plynem. Jde mi hlavně o to, že bych rád využil výpověď u ČEZu na základě nesouhlasu s jejími novými obchodními podmínkami, ale to z časových důvodů by asi byl problém do konce října vyřídit. Bylo by to hodně na rychlo s velkou nejistotou zda se to stihne a dopadne to dobře a tak asi od této varianty přechodu ustoupím. Dá se předpokládat, že ČEZ by asi s potvrzením výpovědi příliš nespěchal a když bych měl výpověď od ČEZu potvrzenou až na poslední chvíli tak zase není jisté zda by 3-e stihli vyřídit všechny formality potřebné k tomu aby mi už od 1.11.2012 mohli začít dodávat elektřinu oni. Nerad bych si takto (kdyby se to nestihlo) nadělal zbytečně nějaké problémy.
marvy píše:pokud se mi nebude něco líbit pujdu jinam.. :-) ;-) ,
Ano s tímto názorem souhlasím.
marvy píše:rozvody stejně patřej čezu,nikdo pokud platíš řádně tě neodpojí okamžitě. 8-) vše se dá vyřešit.
Pokud bych ale měl u ČEZu vyřízenou výpověď k 31.10.2012 a u 3-e by nebylo do té doby vyřízené vše potřebné k tomu aby mi mohli začít od 1.11.2012 dodávat elektřinu oni tak by mi asi od 1.11.2012 mohli elektřinu odpojit. Od listopadu by tak nikdo nebyl mým dodavatelem elektřiny a to by mohl být důvod k odpojení.

astrapa píše:Přejdi k Amperu, neboj se toho.
Bát se toho nebojím, ale spíše než o Amper Marketu uvažuji o 3-e.
astrapa píše:Dopis lze napsat i rukou, není třeba jej tisknout na tiskárně. Já občas taky posílám vlastnoručně psané dopisy, vypadá to autentičtěji.
Kdyby to psala moje ruka tak by to bylo natolik nečitelné, že by se tím asi určitě odmítli zabývat.

Thom píše:Každopádně mi obecně přijde, že s menšími firmami se většinou jedná líp (pokud teda oni neplatí tobě, ale ty jim). Většinou se nemusíš probíjet složitou plechovou hubou a často tvůj problém řeší ten samý člověk, u těch velkých si to přehazuje několik lidí, často ne úplně kvalifikovaných a každej tvrdí něco jiného.
I mne to tak připadá.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Poslední varování

Odeslat příspěvekod marvy 9. 10. 2012 22:26

Tomáš Marný píše:
marvy píše:
Tomáš Marný píše:To marvy: To fakt musíš dávat do citace celý příspěvek, na který regáluješ???


promin. :oops: ,psal jsem to na rychlo.. :-) :-[ :oops:

Tak dej "Upravit", tu nesmyslnou citaci smázni/zkrať, a já holt pak se svým mravokárným příspěvkem budu vypadat jak voloušek ;-) .


spokojenej?..já budu nejspokojenejší, až budu u Amper marketu. :D :-[ :hm
marvy
Diskutér

Odeslat příspěvekod kejki3 9. 10. 2012 23:32

dede píše:3. Při stavbě jsem se hrabal v pilíři několikrát a vždycky stačilo zavolat na Helpdesk, aby ho přijeli přeplombovat.Technik vždy zkontroluje zapojení a pak nasadí plombu.

4. Pokud má někdo nějaký psychický problém a nedokáže zaplatit dluh, ani po 2 upomínkách, tak si změnou dodavatele nepomůže. Mimochodem, to zaúčtování plateb je rychlejší než dva dny a lze je ověřit dotazem na Helpdesk ČEzu. Dokonce ikdyž už vám stojí technik se "štípačkama" před dveřmi!

ad 3 - na linku musíš volat před sejmutím plomby a mít k tomu jejich souhlas.
ad 4 - ano mám psychické problémy a taky někdy finanční. Technik odpojil přívod když jsem nebyl doma a na zaúčtování mají dva dny (nebo mi lhali slepice na infolince). A přestože jsem (podle mne) nebyl v prodlení, pro znovu zapojení bylo nutné uhradit poplatek. Mluvil jsem se čtyřmi krávami na info lince, jedna lhala víc než druhá, technik k vám jede počkejte do půl páté a další špeky. A ano, jedna tvrdila, že pokud bych zavolal na tu jejich drahou linku, že jsem zaplatil a spárovali by to díky tomu telefonu, tak by mne neodpojili.
Žijeme v zemi, kde díky úřednici sociálky leží peníze pro exekutora v depozitu OSSZ a dlužník přijde o střechu nad hlavou.
Jistě, všechny problémy můžu nejlépe vyřešit s ČEZem, nahlášení poruchy pod 60,- nejde, na mejly odpovídají týden a poruchu hlášenou z několika vesnic a měst okolí mi budou popírat do uší. Když jsem požádal majitele dílny na druhé trafačce v obci, aby tam taky zavolal, odpověděl: A bude to k něčemu? Evidentně realista.
O charakteristice kvalitní dodávky podle ČEZu ani nemluvím, to už mi bylo vysvětleno na bastlírně, prostě dvě mikrovypnutí týdně jsou v normě schválené ERU a zmetky si můžu strčit kam chci. Hloupá televize Samsung při napětí přes 250V nenaběhne, ale do 253 V je vše v normě + několikrát týdně jí překročit. o<:)

-- 10. 10. 2012 00:36 --

misaan píše:2kejki3: Po kolika upominkach te ČEZ odpojil? Po 2, a stejne si to nestihl uhradit?
A teda dotaz, jak resite samoodecty, zmeny zaloh, zmeny c.uctu/sipa, Jak zjistujete levny proud pokud mate HDO, jak si zkontrolujete faktury(jak je skladujete), jak menite zmenu adresy pro zasilani faktur bez e-kancelare?

Samoodečet se u nás lepí na okno, když si tam personál dopíše desetinou čárku, tak stačí použít papír a poštu.
Zálohy neměním, účet a sipo nepotřebují, Spínání HDO najdeš i bez e-kanceláře, fakturu mám v šuplíku.
„Ale proč? Aby to bylo v rozkladu? Aby se to totálně rozvrátilo. Proč?“
kejki3
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cosmicboy 10. 10. 2012 05:52

Tak nějak nevím jestli jsem výjimka, ale zrovna s ČEZem jsem nikdy problém neměl... Když jsme žádali o přípojku, tak jsme na zapojení čekali "jen" týden. Na maily mi vždy odpovídají do druhého dne - a to mám nejlevnější "eTarif". A s platbami taky žádný problém - i když je pravda, že zálohy platím včas přes SIPO, takže "last moment" platby u mě nehrozí. Ale i tak si myslím, že odpojení je vždy poslední variantou a je dost času a dost (min. 2) upomínek, než se tak stane...
cosmicboy
Návštěvník

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků