od Raziel-CZ 14. 8. 2007 15:34
Takže rád bych se podělil o svoji dnešní bohužel negativní zkušenost s Fio. Ve 14:00 sms o příchodu peněz do banky, v 16:05 platba kartou (tou zdarma) s pinem u pokladny Albert. Avšak karta odmítnuta s tím, že peníze na ní nejsou. Odchod do bankomatu ČS a odmítnutí vydat z důvodu absence peněz na kartě. Na internetu v bankingu však peníze jsou. Telefonoval jsem tedy do Fia a jistý nejmenovaný operátor mi sdělil, že je problém pravděpodobně v jakési obnově, kterou dělá ČSOB a Česká národní banka každý den 4x. To jsem poněkud nepochopil. Zkrátka peníze nejdou použít a nebylo mi vysvětleno proč. Doma asi za 20 minut jsem peníze z účtu, které přes bankomat nebyli použitelné, bez problému převedl na svůj druhý účet Fio. Tato situace je pro mne skutečnou záhadou a otázka zní, proč si nemohu peníze, které mám dvě hodiny fyzicky na účtu, vybrat, nebo s nimi zaplatit nákup. Žádné limity nemám, nákup byl 475 Kč z 4900 Kč, které byli na účtě. Teď nevím zda mám litovat toho, že jsem si zrušil účet u ČS před cca dvěmi měsíci.
ICT servis, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů.