Ciste teoreticky a hodne zavisle na konkretni firme:
PP je celkem uchazejici. Zejmena nyni, diky zmenam od 2013. Uzavira se tak 5-10x vic smluv.
Firma jako takova dostane za smlouvu dejme tomu 3000,-
Poradce by mohl dostat od 800 do 1500 v zavislosti na jeho postaveni ve firme.
Rozdil bude u novacka a u vedouciho (reditele ...) ktery ma pod sebou treba 4 urovne. Takovy clovek uz ovsem za normalni situace sam klienty nevyhledava, ale venuje se rizeni sve skupiny a obcas neco sepise.
Pokud je ta firma velika = nosi hodne smluv do PF, ma pravdepodobne lepsi podminky, nez firma mala.
U pojisteni nezivotniho (auta, domacnosti...) je ta provize sotva na rezii poradce a to doslova. Treba i 200,-
U zivotniho pojisteni je to zajimavejsi, ale zase 1 smlouva sebere mnohem vic casu.
Takze zisk/ cas vyjde mozna u smluv podobne, ale pokud se jede za klientem treba 15 km autem, tak jen tahle rezije muze velmi zamotat situaci.
xls píše:...se chce vážně zamyslet, jestli člověk něco uzavře, nebo si peníze zhodnotí sám a nebude přitom krmit celý řetězec příživníků.
Ono jde o to, jestli poradce treba nejake sve penize na zhodnoceni ma. Vetsinou lidi maji zamestnani pro to, aby vydelavali a ne, aby zhodnocovali.
Jestli jsi to myslel z pozice klienta, tak jsi to napsal nejasne.
Pokud klient neco chce/ potrebuje, tak stejne nejak tu smlouvu ziskat chce. A to, ze zajde nekam na prepazku pro nej vetsinou stejne neznamena slevu. Jednak na prepazkach casto pracuji normalni poradci, kteri proste 1x za cas maji sluzbu. Nebo je to zamestnanec a ten pak zase nema duvod klientovi davat nejake zajimave slevy. Je mu to jedno.
Poradce vic stoji o klienta (myslim v dobrem) a ma i vice casu /moznosti pro nej hledat reseni, vcetne ruznych slev a pod. ... Ale na te prepazce, pokud tam bude dalsi clovek cekat ve fronte, moc poradenske cinnosti asi nevyplodi.