Kreditní karta Citibank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod MirdaM 21. 12. 2012 19:38

Bylo mně řečeno na Citi lince, že ano, projel jsem celou proceduru, která prošla a při prvním přihlášení vyjela hláška, že ke kartě není přiřazen žádný mobilní telefon a odhlásilo mě to. Při dalším volání na Citi, jiný operátor tvrdil, že to nejde. :-D
MirdaM

Odeslat příspěvekod S474N 21. 12. 2012 20:04

Pokud je to dodatkova karta, tak IB ma majitel hlavni karty.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radecekh 21. 12. 2012 20:12

Tak nevím, jak to funguje vám, ale mně to funguje následovně: Přihlásím se jménem a heslem a pak se mě to ptá na můj profil a nabízí mi to dvě čísla kreditek (jedna moje a jedna dodatková manželky). Když si zvolím svoji, přijde kód na můj mobil, když její, přijde kód na její mobil.
Spíš nechápu, proč s tím dělají takové tajnosti, když se tam stejně nedá nic nastavit.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirdaM 21. 12. 2012 20:33

Aktivoval jsem si IB na moji hlavni kartu (číslo karty a A-pin) a manželčinu tam vůbec nevidím jen její transakce, nenabízí mně to žádné profily po přihlášení, SMS dojde vždy mně.

Aktivoval si IB nějak jinak?
MirdaM

Odeslat příspěvekod radecekh 21. 12. 2012 20:41

Už je to více než rok, tak si to moc nepamatuju, ale aktivoval jsem si tam tu svoji a začaly mi chodit ty SMSky na manželčin mobil. Tak jsem jim volal, oni to poštelovali a teď už je to tak, jak píšu.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirdaM 21. 12. 2012 20:42

Již jsem si našel u logování přidat kartu, při pokusu hláška, že patří již k jinému jménu. :-(

-- 21. 12. 2012 21:23 --

IB manželky přes Citi linku zrušeno, při pokusu o přidání její karty do mého IB stejná hláška, jako u jejího nefunkčního IB při pokusu o zalogování (není přiřazen žádný mobilní telefon). :-( :-( :-(

Abych manželku neobtěžoval řešením problémů s její dodatkovou kartou, autentizoval jsem se včera na lince jako ona - neřešitelný problém přesto, že jsem majitel účtu a hlavní KK. Operátorka manželce zrušila T-PIN a nyní mám pocit, že i přiřazený mobilní telefon i když se po mém vrčení a voláním kamsi nakonec dušovala, že nic nezrušila. Poté má manželka nefunkční kartu pro platby přes čip a A-PIN a světe div se funkční bezkontaktně do 500 Kč (před touto kauzou karta fungovala i na čip a A-PIN). A-PIN včera operátorka nezrušila, neboť jsem dnes "úspěšně" projel zřízením jejího IB, ke kterému je A-PIN třeba.

Zažil jsem různé psí kusy v začátcích mBank, ale tyto problémy předčily všechny vaše nagativní ohlasy na Citi, nehledě k placené zákaznické lince a turbo zadávání čísla karty. :-( :-( :-(

-- 21. 12. 2012 21:35 --

Ještě upřesňuji, že sem se po autentizaci na manželku poté autentizoval na sebe ... Při přímé autentizaci na sebe se nechtějí o dodatkových kartách s majitelem hlavní karty a splácečem útraty vůbec bavit. Divná logika. Majitel hlavní karty by měl mít možnost ovlivňovat dodatkové karty i je sám zrušit, vždyť jde o jeho peníze.
MirdaM

Odeslat příspěvekod radecekh 21. 12. 2012 21:39

To je jejich politika. A každý se musí rozhodnout, jestli to přetrpět nebo ne. Naštěstí s nimi poté, co už vše funguje, nemusí člověk řešit nic jiného, než čas od času vyinkasovat bonusy.
radecekh
Diskutér

Odeslat příspěvekod MirdaM 22. 12. 2012 08:26

MirdaM píše:
-- 21. 12. 2012 21:23 --

Operátorka manželce zrušila T-PIN a nyní mám pocit, že i přiřazený mobilní telefon i když se po mém vrčení a voláním kamsi nakonec dušovala, že nic nezrušila. Poté má manželka nefunkční kartu pro platby přes čip a A-PIN a světe div se funkční bezkontaktně do 500 Kč (před touto kauzou karta fungovala i na čip a A-PIN).


Výsledkem této anabáze bylo následné nezaplacení večer velkého nákupu v Kauflandu a jelikož nefungoval podle Murphyho zákonů ani bankomat GEMB, musel jsem jet několik km pro další karty, manželku nechat u nákupu v Kauflandu, nákup po mém návratu vyskládat znovu z tašek na pás, prohnat pokladnou (zaplatil jsem mou Citi life) a slavnostně opět naskládat do tašek.

Kdyby operátorka nelhala a řekla na rovinu, zrušila jsem manželce T-PIN a nebude jí do nového zadání T-PINu fungovat ani karta přes čip, nenapadlo by mně její Citi life vůbec brát na nákup.

Dodatek k autentizaci mé osoby na manželčiny údaje: měl jsem požádat kolegyni v práci aby hovor po mém zadání čísla karty a části T-PINu vzala (s napsaným datum narození manželky na papíru) a Citi banka by byla naprosto spokojená, hlavně, že by to byl ženský hlas.

Jak celá kauza začala? Chtěl jsem zrušit bezkontaktní funkci na obou kartách, tak jak mně to před požádáním o karty slíbili. U mé hlavní se to podařilo operátorce napoprvé - za to má Citi velkou pochvalu. U manželčiny to udělat nechtěla, že musí zavolat sama ... První její požadavek - nejprve operátor tvrdil, že to nejde, po dotazech někde bezkontaktní funkci zakázal. Bohužel šlo bezkontaktně platit její kartou dále. Druhý manželčin hovor za půl dne, druhé zrušení a opět šlo kartou bezkontaktně platit. No a pak jsem ji již nechtěl voláním obtěžovat a autentizoval jsem se další den na její údaje, výsledek jsem již srdnatě popsal.

PS: včera volala manželka na Citi linku 6x a to ještě nejsou vyřešeny všechny problémy. Když jsem ji včera požádal o 7 hovor (vrácení mobilního čísla k její kartě), měla již po tom všem "váleček na nudle v ruce" a ani se jí nedivím, nehledě k tomu, že jsme již na Citi linku provolali téměř všechny volné minuty na kartách. :-( :-( :-(
MirdaM

Odeslat příspěvekod Ondrasz 22. 12. 2012 10:09

Mirda a tvoje žena je nepracující, bez příjmu? Jen jsem doteď moc nepochopil smysl zřizování si dodatkových karet, když druhá polovička není zbavená svéprávností...Pointa je v tom, že kdyby si zařídila svou vlastní kartu, tak jste se téhle anabáze s dementní dodatkovou kartou mohli vyhnout.

No, ale proč dělat věci jednoduše, když si jde život maximálně zkomplikovat, že? :D
Ondrasz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 22. 12. 2012 10:57

Není to náhodou tak, že dodatková karta je zdarma, kdežto za vlastní se platí 50 Kč za měsíc?
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod S474N 22. 12. 2012 11:41

Ondrasz: a to, ze nemusis delat nutne minimalni mesicni obraty 2x nebo platit 2x poplatek za kartu te nenapadlo?
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod MirdaM 22. 12. 2012 11:42

Ano, je to tak. To byl jeden důvod. Druhým je jen jedno splácení i když inkasem z jiného účtu by to fungovalo samo, alespoň doufám. Třetím je proměňování lízátek, nechci manželku zatěžovat hlídáním účtu a voláním na Citi linku - na rozdíl ode mě, není "bankovní maniak". Nakonec by to byl další účet, který bych musel obsluhovat. :-)
MirdaM

Odeslat příspěvekod scripta 22. 12. 2012 11:43

Já bych tam tu bezkontaktní funkci ponechal, ale paranoici mají být za svůj strach řádně potrestáni. :-)
scripta
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod myšpulín 22. 12. 2012 11:53

Moje žena má také dodatkovou kartu a nemáme s tím žádný problém. Máme nastavený Citialert a funguje pro obě karty za jeden poplatek, stejně jako jeden poplatek za vedení. 2% jsou pořád stejné. Stejně máme peníze společně na jednom účtu.
myšpulín
Diskutér

Odeslat příspěvekod S474N 22. 12. 2012 11:54

Navic ve vypisu je stejne detailne videt, co ktera karta platila. A proc resit odmeny 2x, kdyz je clovek vyresi na jedenkrat.
citát dne: "Kde jde o sekundy, je Policie na místě během několika minut."

"Neozbrojený člověk může před zlem pouze utéct, a zlo není přemoženo tím, že se před ním utíká."
S474N
Inventář
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků