MirdaM píše:
-- 21. 12. 2012 21:23 --
Operátorka manželce zrušila T-PIN a nyní mám pocit, že i přiřazený mobilní telefon i když se po mém vrčení a voláním kamsi nakonec dušovala, že nic nezrušila. Poté má manželka nefunkční kartu pro platby přes čip a A-PIN a světe div se funkční bezkontaktně do 500 Kč (před touto kauzou karta fungovala i na čip a A-PIN).
Výsledkem této anabáze bylo následné nezaplacení večer velkého nákupu v Kauflandu a jelikož nefungoval podle Murphyho zákonů ani bankomat GEMB, musel jsem jet několik km pro další karty, manželku nechat u nákupu v Kauflandu, nákup po mém návratu vyskládat znovu z tašek na pás, prohnat pokladnou (zaplatil jsem mou Citi life) a slavnostně opět naskládat do tašek.
Kdyby operátorka nelhala a řekla na rovinu, zrušila jsem manželce T-PIN a nebude jí do nového zadání T-PINu fungovat ani karta přes čip, nenapadlo by mně její Citi life vůbec brát na nákup.
Dodatek k autentizaci mé osoby na manželčiny údaje: měl jsem požádat kolegyni v práci aby hovor po mém zadání čísla karty a části T-PINu vzala (s napsaným datum narození manželky na papíru) a Citi banka by byla naprosto spokojená, hlavně, že by to byl ženský hlas.
Jak celá kauza začala? Chtěl jsem zrušit bezkontaktní funkci na obou kartách, tak jak mně to před požádáním o karty slíbili. U mé hlavní se to podařilo operátorce napoprvé - za to má Citi velkou pochvalu. U manželčiny to udělat nechtěla, že musí zavolat sama ... První její požadavek - nejprve operátor tvrdil, že to nejde, po dotazech někde bezkontaktní funkci zakázal. Bohužel šlo bezkontaktně platit její kartou dále. Druhý manželčin hovor za půl dne, druhé zrušení a opět šlo kartou bezkontaktně platit. No a pak jsem ji již nechtěl voláním obtěžovat a autentizoval jsem se další den na její údaje, výsledek jsem již srdnatě popsal.
PS: včera volala manželka na Citi linku 6x a to ještě nejsou vyřešeny všechny problémy. Když jsem ji včera požádal o 7 hovor (vrácení mobilního čísla k její kartě), měla již po tom všem "váleček na nudle v ruce" a ani se jí nedivím, nehledě k tomu, že jsme již na Citi linku provolali téměř všechny volné minuty na kartách.