Poštovní spořitelna

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 19. 11. 2008 19:43

Otázkou je, jestli má "Postžiro zadarmo" nějaký smysl v případě vlastnictví účtu u mBank. Jediná výhoda je ta karta Visa electron a neomezený počet výběrů z bankomatu ČSOB. Všechny hotovostní operace jsou za vskutku prohibitivní ceny :(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 19. 11. 2008 20:08

Postžiro zadarmo (pokud mám mBank) asi nemá cenu zakládat.
Ale pokud ho už mám, tak je to levnější než zrušení a bonusem je neomezený počet výběrů z bankomatu.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod Ondrej1 20. 11. 2008 08:40

Asi bych si ho znovu nezakládal, ale existující převedeme. Hotovostní operace jsou prohibitivně drahé, ale pro případ ztroskotání jsou. Další výhodou je čipovost karty.
Ondrej1
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Michal P 20. 11. 2008 09:48

V mém případě kdy již postžiro mám se mi taková změna nejspíš vyplatí. Jeho provoz mě nebude nic stát a ušetřím peníze za zrušení účtu. :)
...
Michal P
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Havers 2. 12. 2008 22:48

Tak ten sazebník upravili ve prospěch klientů:

Postžiro Zadarmo
Výběr kartou z bankomatů ostatních bank (mimo ČSOB resp. PS) je za 39,- Kč (byl za 75,- Kč).
Havers
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 3. 12. 2008 07:55

Jo, ale zapomněli informovat osazenstvo poboček.
Známa si šla změnit Postžiro ?Základ? na Postžiro Zadarmo a tam na ní hleděli "Kde se o tom dozvěděla?" a "Je si jistá, že něco takového existuje?" a "Slyší o tom poprvé", sešla se celá pobočka a podařilo se jim provést změnu.
BTW. na tom samém místě moje žena o týden dřív - bez problémů a za 5 minut, takže záleží na jakou směnu narazíte.
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod Michal P 5. 12. 2008 19:17

Tak to mohu potvrdit že o Postžiru zadarmo moc pracovníci nevědí. Mě zas pracovnice tvrdila že je to program pro ty co chtějí zrušit účet. Tak jsem jí řekl že bych ho jinak zrušil, nebýt tohoto programu.
A asi s tím souvisí i to že požádat o změnu na tento program jde jen na vybraných pobočkách PS, přitom žádost o změnu na ostatní programy můžete podat třeba i na poště. :)
...
Michal P
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Kamča 6. 12. 2008 09:18

Taky se pokouším změnit postžiro klasik na postžiro zadarmo, ale mám pocit že poštovní spořitelnu zaskočil zájem lidí a snaží se dělat problémy. Neustále si vymýšlejí nějaké důvody proč to nejde! Nejdříve tvrdili, že stačí telefonicky přes zákaznickou linku, poslední výmluva je nefunkčnost internetového bankovnictví, které ale normálně používám. Poslední možnost je přímo na poštovní spořitelně, která je v celém Brně jen jedna!
Kamča
Návštěvník

Odeslat příspěvekod morrma 6. 12. 2008 15:06

já změnila klasik na zadarmo asi před 14 dny telefonicky přes zákaznickou linku 8-)
morrma
Návštěvník

Odeslat příspěvekod speedy 21. 12. 2008 18:49

Poštovka svým zákazníkům připravila "dárek" s platností od 1.12. a sice ten, že úroková sazba pro účty je jednotná 0,3% bez ohledu na o jaký máte na účtu zůstatek.

Dříve to bylo stupňované od 0 - 50 000Kč tuším 0,3% a 50 000 - 100 000Kč 0,6% a 100 000 - více 0,9% těmi sazbami si nejsem jistý, vím určitě, že tam ta tři pásma byla.
speedy
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod SocPredator 22. 12. 2008 12:27

Myslim, ze to stejně zajímalo málokoho, ale je to od nich hnusný :-)
Komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí
SocPredator
Diskutér

Odeslat příspěvekod Michal P 22. 12. 2008 13:35

No jednotná, já u svého Postžira zadarmo mám aktuální úrokovou sazbu 0,1 % :)
...
Michal P
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Ondrasz 22. 12. 2008 15:16

Pro libol. Jo to pak je dobrá sranda, když klient musí zaškolit personál banky :lol: Připomíná mi to jak jsem si nechával ověřovat Paysec konto. Chudák ženská ani nevěděla, že něco takového existuje. Když jsem odmítl odejít na centrálu, tak asi po cca 5 telefonátech a přivolání vedoucí to nakonec dala dohromady a omlouvala se, že jsem musel tak dlouho čekat :-)
Ondrasz
Nadšenec
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod libol 22. 12. 2008 16:13

<ot>S tím zaškolováním: Nejlepší hardcore bylo v české spořitelně - investování. paní byla mimo, paní, kterou zavolala byla mimo a mi se nechtělo podruhé čekat 30 minut (třeba na někoho podobného). Tak jsem ji diktoval co tam má napsat a ona poctivě psala - jenže tam jsem fakt nevědel jak to má být - tak jsem si dal hlavně pozor ať mám všechny potvrzení já.</ot>
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod Pepik 25. 12. 2008 18:31

Mame ucet u mBank, lepe receno mKonto i eMax. Ale uvazujeme jeste nad druhym uctem, karta od druhe banky, mensi riziko, mozna nekdy vetsi uroceni,... Takze bych se rad zeptal na par nejasnych veci u Postzira Zadarmo + Cerveneho konta a muzete klidne pripsat i dalsi zalezitosti, ktere by me mohly jako klienta mBank (z kdysi Ceske sporitelny) prekvapit. Omlouvam se za stupidni dotazy, ale s touto bankou nemam zadnou zkusenost, tak prosim o trpelivost ;-)

1) Pri zakladani Postzira s disponentem muzu mit od disponenta jen obcanku nebo musi prijit se mnou?
2) Jakym zpusobem se dorucuji platebni karty? PIN si nastavim sam nebo je zvolen bankou a az pak si ho muzu za poplatek zmenit?
3) Kolik stoji karta pro disponenta?
4) Je maxkarta embossovana?
5) Daji se limity karet menit pres internet?
6) K Postziru i Cervenemu kontu je jeden nebo dva ucty v internetovem bankovnictvi?
7) Je prevod mezi temito dvema ucty okamzity jako v mBank?
8 ) Je dobijeni mobilu zdarma nebo placene jako u Ceske sporitelny?
Naposledy upravil PatrikChrz dne 25. 12. 2008 18:54, celkově upraveno 1
Důvod: některé smajlíky nejsou zrovna dobře vymyšlené "osmička a závorka" :D - opraveno, aby to dávalo smysl
Pepik
Návštěvník

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků