Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod eR99 14. 10. 2017 09:17

libol píše:eR99: ty utrácíš každý měsíc přesně stejně? - že máš platební údaje v šabloně?
Já nevím, zda blatby ze 7.10. byly zaúčtovány a v jakém kurzu - takže nevím kolik dlužím :-(


Platební údaje (č. ú. a variabilní symbol) mám v šabloně. Standardně splácím 60k (tolik touto KK měsíčně zaplatím).

Splátka není na KK stále připsána. Podle mě to je nefunkční. (V minulosti jsem např. posílal splátku v režimu D+0 v pátek a v sobotu byl disponibilní zůstatek KK o tuto částku navýšen.)

-- 14. 10. 2017 10:52 --

Na CZK účet se mi (podle mě chybně) zúčtovala vratka v GBP. Původní platba byla provedena DK navázanou na EUR účet (leden 2017). Tohle je nějaká nová funkcionalita nebo je to opět nějaký problém spojený s nepovedenou aktualizací systémů?
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 14. 10. 2017 11:48

Těžko říct co je chyba a co je úmyslné, každopádně se transakce kartou účtují v rozporu s platnými obchodními podmínkami banky.
Navstevnik123
Diskutér

Odeslat příspěvekod octaviampi 14. 10. 2017 19:49

Vcera neprobehla platba ve vysi cca 15 tis. Kc. Pry je nad limit. Pujdu limit zvysit tak, ze rovnou zrusim ucet. Multikonto nema absolutne nic, krome U-setrete. Ktere ve chvili nejvyssi potreby stejne nejde, takze uspora 1500Kc jednoduse stejne nebude. K nicemu.
octaviampi
Diskutér

Odeslat příspěvekod salam01 16. 10. 2017 04:56

Jestli chtěli o víkendu něco opravit, tak se jim to moc nepovedlo - karty pořád nejsou v IB dostupné.
salam01
Návštěvník
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 16. 10. 2017 06:58

takže je pondělí, nejenže karty nejsou dostupné v IB, ale platba ze čtvrtka se nepřipsala ani v D+2 anebo karta nefunguje vubec - což ovšem nemám jak zjistit
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 16. 10. 2017 08:12

Ani do AXA Clubu neposlali z Unicreditbank informace o bonusech, jak mi dnes řekli na telefonní lince AXA. To je neuvěřitelný, nic u Unicreditbank nefunguje, píšu ČNB a pokud můžete, napište taky, ať s tím už pohnou a vše zprovozní.
https://www.cnb.cz/cs/o_cnb/formular_ob ... dotaz.html
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 16. 10. 2017 09:16

Já se jich ptal dva týdny zpět na podmínky zrušení cestovního pojištění, které se sice platí měsíčně, ale sjednává na rok a také bez reakce. Dělá tam někdo vůbec?
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod eR99 16. 10. 2017 10:59

retron píše:takže je pondělí, nejenže karty nejsou dostupné v IB, ale platba ze čtvrtka se nepřipsala ani v D+2 anebo karta nefunguje vubec - což ovšem nemám jak zjistit


Mám to naprosto stejně. :( Co to může byt, když to ani za týden nevyřešili? Přežije to UCB vůbec?
eR99
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jack111 16. 10. 2017 13:08

čulibrk píše:, píšu ČNB a pokud můžete, napište taky, ať s tím už pohnou a vše zprovozní.


Určitě si tam teď dávaj kávičku a čekaj na befel z ČNB, aby to nahodili :roll:
Jack111
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod čulibrk 16. 10. 2017 13:26

Přesně tak to vypadá, že si v UCB dávají kávičku a vůbec nic nedělají a je jim to úplně jedno, že klienti mají problémy.

Diletanti, měli by starý funkční IB vrátit a s novým IB to zkusit za půl roku, až ho dodělají.
Naposledy upravil čulibrk dne 16. 10. 2017 20:51, celkově upraveno 2
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod cz01 16. 10. 2017 14:35

Musí to být doopravdy něco velkého, když se jim to pořád nedaří. Banky mají sofistikované IS a infrastrukturu a měli by být schopné obnovit provoz relativně rychle.

Nemá někdo zákulisní info?
cz01
Diskutér

Odeslat příspěvekod jutae 16. 10. 2017 15:07

Budte radi, ze nic nevite. :shock:
jutae
Návštěvník

Odeslat příspěvekod wit.cz 16. 10. 2017 15:29

Je to sabotáž? :D
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod xls 16. 10. 2017 16:53

Předpokládám, že podobný jako na PC: jednoduchá obnova z image pár desítek minut + nějaké drobné úpravy, co nejsou zachyceny. Pokud není z čeho obnovit nebo to nefunguje, tak na PC týden na uvedení do provozuschopnýho stavu.
Co jsem si všiml, takže v UCB ty systémy i normálně spíš nefungovaly než fungovaly, takže tam by na obnovu nějaké části systému ve scénáři 2 byly potřeba opravdu týdny. Sice něco zprovoznili od momentu t, ale teď to ještě zprovoznit celé a sehrát z těchto 2 časových úseků data. To bych teda dělat nechtěl.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod Peťo6 16. 10. 2017 20:20

Trápne je, že už dávno mali byť výpisy kreditiek a oni sa ani len neunúvajú dať nejaké prehlásenie, že napr. bude kvoli problémom posunutý dátum splatnosti, nebudú sa účtovať úroky alebo niečo podobné, nejaké inštrukcie pre ludí. Ale oni sú ticho. Nechápem tú ich nekomunikáciu. Keď mi neposkytnú výpis a nestihnem splatiť a oni napriek tomu naúčtujú úroky, tak je to na arbitra, že?
Peťo6
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků