Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod mojmax 20. 2. 2020 14:18

milanBrno píše:Predesla akce byla do konce ledna a tam CB ve vylukach nebyl a normalne fungoval (brali ho jen "nenazrancum")...
Akci prodlouzili a od poloviny unora jiz CB neakceptuji.
(pozn. zacatek unora fungoval, jelikoz nepouzivaji kalendarni mesic)


Nemáš pravdu, předešlá akce byla do 15. února, kterou kolem 10. února prodloužili do konce března, takže ve výluce to bude asi od toho 15. února.
mojmax
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 20. 2. 2020 15:58

platil jsem s CB přes 500 kč 11.2. a zatím to tam nemám, tak uvidíme jestli to skutečně bylo do půlky února...
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod milanBrno 20. 2. 2020 18:58

Tak to se omlouvam...vyuzival jsem vice akci a vetsina mi koncila prave v lednu, tak jsem tam zamotal i ten Albert...pardon...
Telekomunikace: Neomezene volani a sms + 20GB za 700kc/mes.
FinTech: za vyuziti meho doporuceni nabizim odmenu (Twisto, ING, Curve , Moneta , atp.)
milanBrno
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 20. 2. 2020 19:37

Ono pravdu můžete mít oba, nabídky v programu U-šetřete jsou individuální, každý to může mít trochu jinak, jak výší v %, tak datumy. Třeba já tam navíc měl jeden pražský Albert s vyšší odměnou, jinými daty než tu základní pro všechny Alberty.

Nicméně dnes jsem na pobočce Praha-Vysočany účet U-konto úspěšně zrušil. Určitě ne kvůli tomuto omezení U-šetřete, ale protože fakt UCB má proti jiným bankám dost nevýhod, hlavně ty pomalé převody do jiných bank, tedy rok a čtvrt testování stačilo až až. A odměna za aktivitu 100 Kč měsíčně už mi skončila, dostal jsem jich dokonce 13 místo dvanácti, holt UCB zmatek :). Překvapilo mě ale, že výpověď na pobočce byla velmi rychlá, strávil jsem tam všeho všudy jen 8 minut a stačilo podepsat jediný oboustranný papír, kterým se vypověděl účet, karta i oba kanály online bankovnictví naráz. Účet navíc bude v reálu zrušen už za 10 dní, tedy 1.3.2020. Aspoň něco jde v UCB rychle a bez extra papírování :).
Naposledy upravil minarjo dne 21. 2. 2020 00:21, celkově upraveno 1
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod filas81 20. 2. 2020 23:42

děkuji za zkušenost s výpovědí. Taky už jsem dostal 13 odměn a u-setrete končí, tak se chystám vypovědět.
filas81
Diskutér

Odeslat příspěvekod servpack 21. 2. 2020 16:30

Kdy naposledy vám připsali peníze zpět z nákupů za převod úctu k UCB v rámci jejich akce s 2000 Kč? Mně vrátili 10.1. útratu za nákupy od 5.1. do 8.1. a od té doby nic.
servpack
Návštěvník

Odeslat příspěvekod evelista 21. 2. 2020 23:48

okamzita platba, kazdej povinne napiste maila na banku, twit, face a ze uz to chceme.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam kódy ING. Miluju. :)
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 22. 2. 2020 00:01

...nebo každý u nich účet z důvodu absence plateb rozumné rychlosti (ne nutně hned okamžité, ale aspoň D+0) zrušte tak jako já včera a oni to také časem pochopí :)
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod evelista 23. 2. 2020 19:35

tak to je ta spatna zpetna vazba, necilena. jak se z toho mají ponaučit když nevi kde se stala chyba.
Nejde to jinak, proto moje zájmy hledej přímo v mém profilu. Ano, uhodls, jsou tam kódy ING. Miluju. :)
evelista
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod minarjo 23. 2. 2020 19:54

Ale UCB to moc dobře ví, při výpovědi na pobočce musíš uvést důvod (jeden či více) a je to pak součástí formuláře výpovědi. I proto (kromě rychlosti) ruším nejen bankovní produkty raději takto osobně než přes Kodex mobility, u toho by věděli prd, proč odcházím. Já při rušení uvedl výhodnější konkurenční nabídku jiné banky, pomalé platby, problémy s net platbami jejich kartou, hrozné IB.
Právě jedině tento postup (když jsi nespokojený, účet zrušit a uvést důvod) myslím jako jediný může s velkou bankou pohnout, aby se zamysleli, když pak ty výpovědi zpracovávají. Jen jim psát a zůstat klientem, to je nanic, z takových může mít banka jen legraci :).
Stejný postup jsem zvolil před lety v ČSOB (přenos účtu do Poštovní spořitelny, což šlo bez změny čísla-tehdy už PS bezplatný online účet měla, ČSOB ještě ne). Také jsem na mé pobočce přímo s její vedoucí emailem nejprve řešil, zda po vzoru jejich sesterské PS (jejich tehdy Online, dnes Poštovního účtu) by mi nedali individuální cenovou nabídku, která by to vyrovnala, když je to v rámci jedné bankovní skupiny. V podstatě se mi vysmála, že PS je bokem, s nimi nemá nic společného atd... Tedy jsem přenesl do PS a ani ne půl roku nato ČSOB zavedla po vzoru PS to bezplatné Plus konto, tedy i já byl jedním z mnoha důvodů, proč tak museli udělat :). A teď bych se té vedoucí z pobočky ČSOB mohl vysmát já, protože "její" pobočka už nyní slouží jako duální pro obě produktové řady (ČSOB+PS), takže došlo na má slova, co jsem jí říkal, žádné dělení, je to jedna banka a už tehdy měla více v rámci FS ČSOB spolupracovat...
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod DrumSession 24. 2. 2020 00:23

Není stále ještě moc italská na tvůj vkus a očekávané služby (rychlé zavádění novinek, mrštnost, hbitost a přístup)?
https://www.e15.cz/byznys/finance-a-ban ... et-1363499
PENÍZE z pohledu věčnosti nemají žádnou cenu a vlastně ani smysl zatím co
LÁSKA která JE nepočítatelná, ano !
ŠTĚSTÍ spočívá v tom, vědět, na co se mám vy...
DrumSession
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klient ps 24. 2. 2020 07:01

minarjo píše:Ale UCB to moc dobře ví, při výpovědi na pobočce musíš uvést důvod (jeden či více) a je to pak součástí formuláře výpovědi. I proto (kromě rychlosti) ruším nejen bankovní produkty raději takto osobně než přes Kodex mobility, u toho by věděli prd, proč odcházím. Já při rušení uvedl výhodnější konkurenční nabídku jiné banky, pomalé platby, problémy s net platbami jejich kartou, hrozné IB.
Právě jedině tento postup (když jsi nespokojený, účet zrušit a uvést důvod) myslím jako jediný může s velkou bankou pohnout, aby se zamysleli, když pak ty výpovědi zpracovávají. Jen jim psát a zůstat klientem, to je nanic, z takových může mít banka jen legraci :).
Stejný postup jsem zvolil před lety v ČSOB (přenos účtu do Poštovní spořitelny, což šlo bez změny čísla-tehdy už PS bezplatný online účet měla, ČSOB ještě ne). Také jsem na mé pobočce přímo s její vedoucí emailem nejprve řešil, zda po vzoru jejich sesterské PS (jejich tehdy Online, dnes Poštovního účtu) by mi nedali individuální cenovou nabídku, která by to vyrovnala, když je to v rámci jedné bankovní skupiny. V podstatě se mi vysmála, že PS je bokem, s nimi nemá nic společného atd... Tedy jsem přenesl do PS a ani ne půl roku nato ČSOB zavedla po vzoru PS to bezplatné Plus konto, tedy i já byl jedním z mnoha důvodů, proč tak museli udělat :). A teď bych se té vedoucí z pobočky ČSOB mohl vysmát já, protože "její" pobočka už nyní slouží jako duální pro obě produktové řady (ČSOB+PS), takže došlo na má slova, co jsem jí říkal, žádné dělení, je to jedna banka a už tehdy měla více v rámci FS ČSOB spolupracovat...



Tvůj přispěvek působí komicky. UCB je očividně retailové bankovnictví u zadnice. Ty si můžeš do výpovědi uvádět co chceš. Přístup k retailu v UCB byl a je 5 let neměnný (tj. zcela otřesné internetové bankovnictví, a hodně zvláštním smart banking - oboje na hraně použitelnosti), ale nikdo s tím nic nedělá.

UCB živi jen a jen korporátní bankovnictví. Na retail kašlou. Kdyby mohli tak ho okamžitě prodají, ale bank je ve střední Evropě na prodej tolik, že už je nikdo nechce.

Já osobně jsem si účet zakládal v akci "dva litry" a nemohu se dočkat 30.6. až budu moct učet bezplatně zrušit. I když mi to v ušetřete hodilo za prosinec a leden 8 stovek, za to rozčilování mi fakt UCB nestoji. Je to děs a hrůza a bance je to úplně jedno. Viz shitstorm co býval na FB UCB, kvúli čemuz zrušili i vystupování na všech sociálních sítích.
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 24. 2. 2020 09:36

Ano je to možné, že jim je retail u zadnice, ale aspoň mají důvod výpovědi zadokumentován přímo v těch formulářích s výpovědí. A když by to někdo chtěl statisticky vyhodnotit, pokud by třeba výpovědí bylo nestandardně hodně, má tu možnost :). Když někdo jen napíše email že se mu nelíbí to a to, ale klientem zůstane, často mu ani neodpoví, natož aby to evidovali.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Klient ps 24. 2. 2020 09:51

Minarjo, když si mysliš, že se někdo tvým formulářem bude v UCB zabývat, tak neexistuje způsob jak ti to vyvrátit. Jedno však vím jistě. Lidí, kteří v UCB hlasují "nohama" je opravdu hodně a bance je to úplně jedno.
Klient ps
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 24. 2. 2020 11:47

Jen mou výpovědí sólo asi ne, ale když by výpověď podalo několik (desítek) tisíc lidí (řekněme aspoň jednotky % jejich retail klientů během krátké doby), už by se tím myslím zabývat skupinově museli, minimálně kvůli zdůvodnění čísel pro své akcionáře/majoritního vlastníka.
minarjo
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků