Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod Jhypo 11. 1. 2021 14:41

No pozor, ty dvě eura jsem po airbank nechtěl, že to nestojí za papírování, ale sami mi napsali, že inzerovaných 500 Kč je výhradně na náklady s přesunem účtu a poplatek za vedení do toho nespadá.
Jhypo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfas123 11. 1. 2021 14:55

Co znamena naklad s presunom uctu?
https://curve.vip/BAG9K
alfas123
Nadšenec

Odeslat příspěvekod ROlda78 11. 1. 2021 15:13

právě, mobilita je o tom, že to je (mimo jiné) bez poplatku
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jhypo 11. 1. 2021 15:20

alfas123 píše:Co znamena naklad s presunom uctu?

Nevím a nemám chuť to někde studovat. Přikládám mail airbank.
> Co se poplatků týká, poprosíme o zaslání výpisů s poplatky k proplacení
> ověřenou zprávou z internetového bankovnictvní. Předložíte nám kopii výpisu,
> na kterém je poplatek uvedený a kopii posledního výpisu z původní banky.
> Dokumenty nesmí být starší než 3 měsíce a musí na nich být patrné, že účet
> patřil Vám a že poplatky, které jsou naúčtované, jsou i zaplacené. Na
> výpisech musí být původní číslo účtu, ke kterému se mobilita vztahuje a celé
> Vaše jméno.
>
> Hodí se zmínit, že v rámci převedení účtu Vám proplatíme jen poplatky u
> původní banky vyloženě za zrušení účtu nebo jeho převedení k nám. Ostatní
> poplatky už nejsou s převedením účtu spojeny, proto je my nehradíme.
Jhypo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod sw3rty 11. 1. 2021 15:30

Taky Vam prisel tento email od tohoto Ustavu?

Cele DVA DNY pred ucinnosti zasadnich zmen poslou email s rozsahlymi instrukcemi co musi klient sam udelat? To si nejsou schopni vyresit tyhle veci u sebe v systemu aniz by obtezovali klienty? Kazda jina banka pri migraci uctu a reseni noveho prihlasovani v souvislosti s PSD2 a pod. vyresila tyhle veci sama. Tohle je naprosto neprijatelny, ucty vsechny rusim a tohle podstupovat urcite nebudu. Fakt stacilo.

Dobrý den,

abychom mohli rozšiřovat nabídku služeb, které Vám poskytujeme prostřednictvím online kanálů, upravujeme způsob přihlašování do našich aplikací. Níže zasíláme bližší informace, které Vás změnou provedou. Se změnami Vám pomůžeme také na naší Infolince nebo v našich pobočkách.

JAKÉ ZMĚNY VÁS ČEKAJÍ OD 13. 1. 2021?

Pro přihlašování a potvrzování plateb v Online Bankingu (primárně pro správu Vašich osobních účtů) budete používat Smart Klíč v aplikaci Smart Banking.
Businessnet - ikona plus - ikona Business Smart Banking - ikona
Pro přihlašování a potvrzování plateb v Business Netu (primárně pro správu Vašich podnikatelských a firemních účtů) budete používat Smart Klíč v aplikaci Business Smart Banking.


1. Pro přístup ke svým soukromým účtům budete nově zadávat před své stávající Uživatelské číslo písmeno „n“ (malé písmeno).
Důležité: S novým Uživatelským číslem se přihlašujte nejdříve od 13. 1. 2021.
Příklad:
Stávající Uživatelské číslo do Online Bankingu i do BusinessNet Professional je 123456.
Od 13. 1. 2021 budete používat do Online Bankingu a do BusinessNet Professional různá Uživatelská čísla:

- 123456 do BusinessNet Professional
- n123456 do Online Bankingu



2. Jakmile obdržíte SMS s aktivačními kódy, které Vám zašleme automaticky 13. 1. 2021, reinstalujte si mobilní aplikaci Smart Banking. Následně si aplikaci Smart Banking a Smart Klíč zaktivujte. Pro každou aktivaci Vám automaticky zašleme samostatný kód. Jak na to, krok po kroku naleznete zde.

1) Aplikaci UniCredit Smart Banking si stáhněte a nainstalujte.
2) Při její aktivaci zadáte Vaše nové Uživatelské číslo začínající malým písmenem „n“ (např. n123456).
3) Použijte aktivační kód ke Smart Bankingu, který Vám pošleme v SMS.
4) Jakmile máte aktivní Smart Banking, odhlaste se a v aplikaci následně zvolte aktivaci Smart Klíče.
5) Pro aktivace použijte aktivační kód ke Smart Klíči, který Vám pošleme ve druhé SMS.
6) Při aktivaci zadejte Vaše nové Uživatelské číslo začínající malým písmenem „n“ (např. n123456).
Důležité: Aktivaci prosím proveďte až po obdržení SMS s aktivačními kódy.

CO PRO VÁS ZŮSTÁVÁ STEJNÉ?

• Vaše přihlašovací údaje do BusinessNet Professional se nemění.
• Váš způsob zabezpečení Smart Klíč pro BusinessNet Professional se také nemění.
• Zadané trvalé příkazy, souhlasy s inkasem, čekající platby i Vámi zadané šablony budou k dispozici i po přihlášení pod novým Uživatelským číslem beze změny.


V případě jakýchkoliv dotazů se neváhejte obrátit na naše kolegy na Infolince +420 221 210 044 v čase od 7.00 do 22.00 hod. nebo na svého bankéře, kteří Vám rádi poradí.

Děkujeme.

Vaše UniCredit Bank
sw3rty
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod xls 11. 1. 2021 18:06

V téhle bance nikdy nefungovalo správně ani to nejjednodušší. A tomuhle dávám nulovou šanci.
xls
Inventář

Odeslat příspěvekod esquire 12. 1. 2021 10:37

Tragedie tato banka.
Vážený pane,

děkujeme za Váš e-mail.

Informace k procesu zrušení účtu je potřeba ověřovat přes pobočku. Naše zákaznické centrum nepracuje s procesem zrušení účtu a tak nejsme schopni sdělit, zda se poplatek ve výpovědní lhůtě účtuje či nikoliv.

Děkujeme za pochopení.


S pozdravem

Petra Šafářová
Specialista zákaznického centra
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 12. 1. 2021 11:00

:mrgreen: :tleskani :D
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hopo.hopo 12. 1. 2021 11:13

Federace autonomních poboček :)
hopo.hopo
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hgfdsa 12. 1. 2021 11:22

Chtěl jsem si dnes vytvorit novou šablonu a neprisel jsem jak na to ani v IB ani v SB. Mám jich tam uloženo 5 z minulosti ze starého IB a asi budu muset vystačit jen s nimi. To je hrůza. Snad by šel zalozit nový přijemce, ale to já nechci, chci novou šablonu.
hgfdsa
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod ROlda78 12. 1. 2021 11:50

po provedení platby, lze tuto uložit jako šablonu
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hgfdsa 12. 1. 2021 12:32

Jiná možnost není? Nechci teď platbu provádět.
hgfdsa
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod Lol Phirae 12. 1. 2021 12:58

Zkus zákaznickou linku. :D :D :D
Chcete nějaký bonus? Kódy (Twisto 150 Kč, WorldRemit 500 Kč, Curve, Revolut, TransferWise, Xendpay...) viz můj profil.
Lol Phirae
Nadšenec

Odeslat příspěvekod hgfdsa 12. 1. 2021 14:10

Nejsem masochista. :D
hgfdsa
Trvalý BAN

Odeslat příspěvekod soundman73 12. 1. 2021 16:41

Byl jsem dnes zrušit účet.

Povídám: chci vypovědět vše k 31.1.2021 na základě odmítnutí Produktových obchodních podmínek platných od 1.2.2021.

Bankéř po chvilce hledání: Obchodní podmínky neměníme, nelze.
Povídám: měníte, požaduji. Ukázal jsem na mobilu nové POP.
Bankéř: dobře, výpovědní lhůta je měsíc, účet bude ukončen 12.2.2021.
Povídám: nesouhlasím, chci vypovědět k 31.1.
Bankéř: nelze, to mi systém neumožňuje zadat, můžete si potom podat reklamaci.

Povídám: nebudu si podávat žádnou reklamaci, chci výpověď k 31.1., jak si to v bance zprocesujete je vaše věc a přečetl jsem článek, podle kterého odmítnutí POP znamená výpověď ke dni předcházejícímu dni platnosti nových POP.

Bankéř volá příteli na telefonu.
Podmínka výpovědi k 31.1. je prý okamžitá blokace účtů. To sice podle mě není v souladu s platnými Obchodními podmínkami, ale souhlasím, protože účet nepotřebuju a chci se ho zbavit.

Dostávám k podpisu papír s výpovědí. Jako důvod je uveden: nespokojenost se službami.
To je sice pravda, ale o tom nepadlo ani slovo. Doplňuji rukou: vypovídám k 31.1.2021 z důvodu odmítnutí nových Produktových obchodních podmínek platných od 1.2.2021.

To jsem tedy zvědav...
soundman73
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků