Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
jike píše:Tak jsem si myslel, že se mne výpadek skoro netýkal, ale na začátku října jsem byl v Londýně. Rezervace hotelu přes booking.com, hotel si zarezervoval příslušnou částku na mé kartě. Následně ubytování placeno v hotovostí a rezervace částky na kartě měla být zrušena. Včera jsem při kontrole zůstatku zjistil nesrovnalosti, nakonec jsem vypátral, že částka za ubytování byla zaúčtována 17.10. Dnes podána reklamace na infolince a dozvěděl jsem se, že místo toho aby rezervace částky automaticky skončila 17.10., tak technickou chybou došlo k jejímu zaúčtování a tedy ke snížení mého zůstatku
jike píše:jike píše:Tak jsem si myslel, že se mne výpadek skoro netýkal, ale na začátku října jsem byl v Londýně. Rezervace hotelu přes booking.com, hotel si zarezervoval příslušnou částku na mé kartě. Následně ubytování placeno v hotovostí a rezervace částky na kartě měla být zrušena. Včera jsem při kontrole zůstatku zjistil nesrovnalosti, nakonec jsem vypátral, že částka za ubytování byla zaúčtována 17.10. Dnes podána reklamace na infolince a dozvěděl jsem se, že místo toho aby rezervace částky automaticky skončila 17.10., tak technickou chybou došlo k jejímu zaúčtování a tedy ke snížení mého zůstatku
Dneska dotaz na infolince, jaký je stav reklamace, když slibovali, že se po víkendu někdo ozve a prý žádnou reklamaci neevidují
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků