Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod jutae 16. 10. 2017 20:24

Vkladomaty jsou funkcni? Jde u UCB splatit kreditka vkladomatem?
jutae
Návštěvník

Odeslat příspěvekod Mimonik 16. 10. 2017 20:31

Splácí se přeci na základě výpisu, není výpis, není splátka. Tohle jde celý za bankou, není potřeba se stresovat.
Mimonik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod čulibrk 16. 10. 2017 20:48

Odpověď z ČNB:
" ...... výpadek některých aplikací a služeb poskytovaných Bankou, zejména aplikace internetového bankovnictví, je ČNB znám a daným výpadkem se zabývá. ..... České národní bance není zákonem svěřena pravomoc přezkoumávat individuální nároky klientů bank, ani řešit či dokonce rozhodovat spory vzniklé na základě smluv uzavřených mezi bankami a jejich klienty v souvislosti s poskytováním služeb na finančním trhu.

Pokud se cítíte jednáním Banky zkrácen na svých právech či se domníváte, že Vám byla Bankou způsobena finanční újma (například nedostupností bankovních aplikací, neprovedením platebních transakcí, apod.) můžete se domáhat ochrany svých práv soudní cestou nebo prostřednictvím řízení před finančním arbitrem."
čulibrk
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wit.cz 16. 10. 2017 21:12

no jasně, proč by měl spotřebitelské spory řešit regulátor (jako třeba na ČTÚ), když na to máme další dvě z daní placené instituce (FA + soudy) :hm
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vasek06 16. 10. 2017 21:47

Naštestí od UCB mám pouze kreditky a o nich mám dokonalý přehled i bez jejich výpisů, ale věřím, že je celá řada lidí může mít značné komplikace.
Ale co mi nejvíce vadí je přístup banky jako celku. Z jejich strany žádná komunikace, na můj e-mail dodnes neodpověděli, dovolat se na jejich info se minulý týden nedalo - alespoň mě se to nepodařilo, na dotaz v nejbližší pobočce jenom mlží. Dnes mi na dotaz, kdy konečně pojedou karty bylo dost arogantně naznačeno, že co bych vlastně ještě chtěl, když IB jede a na ostatním se INTENZIVNĚ PRACUJE .... ku.va to je profesionální přístup banky. Co by vlastně Ti klienti ještě chtěli ....
Vasek06
Nadšenec

Odeslat příspěvekod taylor729 16. 10. 2017 22:20

KK uz v Online Card vidim, ale ty cisla v detailu vypadaji nesmyslne (popř. uplne chybi). K tomu tam jsou nektere nazvy poli ve slovenstine a pri pokusu o vypis historie od-do mi to píše ze "od" nesmi byt starsi nez 6.10.2017 a "do" nesmi byt novejsi nez 7.10.2017. :-/

Zda se ze se sice snaží, ale pořád se jim to sype pod rukama :D
taylor729
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jack111 16. 10. 2017 22:46

Vasek06 píše: Dnes mi na dotaz, kdy konečně pojedou karty.


Odpovědět mohou i slušně, ale co sakra čekáš za odpověď? Plánovaný to měli na víkend a nepovedlo se. Kdyby věděli, jak dlouho to bude trvat, snad by to napsali hned a nečekali, až se jich zeptáš.
Jack111
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 17. 10. 2017 04:40

tak novinka karty se mi zobrazuji v IB ovsem zustatek kreditky je 0 a debetky 100000 transakcni historie zadna tzn kdyby se nezobrazovaly vyjde to nastejno
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan.za 17. 10. 2017 07:43

Nefunguje to ani uvnitř banky. Včera jsem posílal splátku karty v režimu D+0, která by dnes měla být k dispozici - ale není...
jan.za
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jan.za 17. 10. 2017 08:47

jutae píše:Vkladomaty jsou funkcni? Jde u UCB splatit kreditka vkladomatem?

Na vkladomat jsem se ptal dříve a bylo mi řečeno, že na kreditku nefunguje, jen na debetní kartu...
jan.za
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mimonik 17. 10. 2017 08:52

Tak co cekas, kdyz se vsechny ty transakce zpracovavaji rucne :mrgreen:
Mimonik
Nadšenec

Odeslat příspěvekod wit.cz 17. 10. 2017 09:24

Ráno jsem v IB viděl kartu s nesprávným zůstatkem i limity. Teď už tam zase nic není. Kartu zruším, banka u mě ztratila důvěru. Mít tam jediný účet, tak ...
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Zedna1 17. 10. 2017 09:43

taylor729 píše:... a pri pokusu o vypis historie od-do mi to píše ze "od" nesmi byt starsi nez 6.10.2017 a "do" nesmi byt novejsi nez 7.10.2017. :-/


Kolega co ma Unicredit to take zkousel a dle nej to omezeni datumu od/do znamena, ze nelze zobrazit historii transakci ze stareho i noveho obdobi (pred/po novem IB) zaroven v jedinem kroku/vypisu.
Musi se to tedy zrejme zobrazit nadvakrat: Nejprve transakce ze stareho obdobi (pred novym IB) a pak zvlast transakce pouze z noveho obdobi (po novem IB).

Ta chybova hlaseni jsou tam ovsem hodne zmatecna.
Zedňa
Zedna1
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Petr.J. 17. 10. 2017 10:48

wit.cz píše:Ráno jsem v IB viděl kartu s nesprávným zůstatkem i limity. Teď už tam zase nic není. Kartu zruším, banka u mě ztratila důvěru. Mít tam jediný účet, tak ...


Souhlas. BTW zkoušel jste někdo odškodnění?
Petr.J.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod taylor729 17. 10. 2017 11:08

Zedna: jenze ta kreditka ma ucetni obdobi do 25.
Proste se jim to chova dost chaoticky ;)
taylor729
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků