brri píše:Jedinou kompenzaci, kterou si dovedu predstavit vuci nam spotrebitelum, je zpetne odpusteni poplatku, coz nas, co poplatky neplatime, nemusi zajimat.
Tak ono to možná byla jen pustá fráze,kterou mají říkat klientům pro uklidnění...
Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz
brri píše:Jedinou kompenzaci, kterou si dovedu predstavit vuci nam spotrebitelum, je zpetne odpusteni poplatku, coz nas, co poplatky neplatime, nemusi zajimat.
MarKom píše:Nemá někdo zkušenost jak bezplatně vyřešit ztrátu PIN? Známý si po obdržení kreditky změnil PIN,
který si ovšem nepamatuje. Já mám zkušenost jen se zablokováním karty 3x nesprávně zadaným číslem.
Jack111 píše:Kdo tam máte kreditku, posouvají automaticky splatnost, když nejsou schopní dodat včas výpis? Ptám se proto, jestli se tam mám přihlašovat denně, jestli se jim to náhodou povedlo a nebo stačí jednou za 10 dní. Zaplatit to není problém a reklamaci s nima řešit nechci.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků