Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tramin 24. 10. 2017 12:13

brri píše:Jedinou kompenzaci, kterou si dovedu predstavit vuci nam spotrebitelum, je zpetne odpusteni poplatku, coz nas, co poplatky neplatime, nemusi zajimat.

Tak ono to možná byla jen pustá fráze,kterou mají říkat klientům pro uklidnění...
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod Prologer 25. 10. 2017 10:54

Kreditky se v IB stále chovají stále velmi zvláštně.

Na main screenu mám "Ke splacení: -12.000Kč"
Na detailu karty mám "Zůstatek kreditní karty: 42.000Kč"
a "Úvěrový limit: 65.000Kč"
Tak to by mě zajímalo, kolik tam ve skutečnosti mám peněz :D

Zároveň je zajímavé, že jsem provedl platbu a obratem se všechna čísla změnila. Tak by to mohlo znamenat i to, že platby se teď budou reflektovat okamžitě do zůstatku. Ale bohužel se změnily tak nějak náhodně, tak to moc nepomohlo :D
Taky mi přijde, že vždy když kartu splatím, tak se mi zůstatek na kartě sníží :D
Prologer
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fremantle 25. 10. 2017 11:09

U kreditky jsem se díval na přehled jen ve smartbankingu a po transakci se mi "zůstatek" aktualizoval (snížil) hned, takže možná časem dojde i na zobrazování blokací...

Ale u splátky to je jiná pohádka, tam se navýšení zůstatku projeví až se zpožděním někdy v průběhu následujícího dne (není to ani hned ráno či někdy po půlnoci, jak to bylo u toho starého systému) - a taky se zpožděním se zobrazí i příslušná transakce v historii (v popisu již ani není "úhrada splátky" ale nějaký alfanumerický kód "WS xxxxx") - kupodivu to zpoždění, zdá se, že nemá vliv ale na to, kdy lze transakci provést, protože zůstatek na kartě lze zjevně použít již dříve, než dojde k zobrazení (možná i ten stejný den, kdy došlo ke splacení, ale to jsem nezkoušel - byla by to ale docela příjemná změna). V takovém případě to ale každopádně bude zobrazovat blbosti.
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 25. 10. 2017 11:46

Vy už máte v IB transakce kartou? U mě stále nejsou dostupné transakce z historie plateb (mám jen kreditku, bez dalšího účtu), zůstatek, který byl asi o 1500 Kč v přeplatku, je o podobnou částku ponížen od hodnoty kreditního rámce. Celé období jsem neprovedl žádnou transakci, mělo by se tedy jen odečíst cestovní pojištění (btw. nevíte o lepším ke kartě?) a výpis stále nikde.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 25. 10. 2017 20:02

ja už mám transakce v IB i appce, sice s blbým kurzem ale jsou tam, i výpis za září
potvrzuji nesrovnalosti se zůstatkem, v IB zobrazuje "ke splacení" uplnou blbost (karta je přebitá), po rozklinutí karty to snad správný zůstatek zobrazuje. paradoxně je snad přesnější přehled v appce, kde se nově opravdu objevuje on-line stav, transakce se ovšem opravdu objevují nějak náhodně, ale vzhledem k časovému posunu nevím kdy. Automatická splátka z multikonta jak píše fremantle s kódem WS ..... proběhla v pořádku i platba přímo na účet karty během odstávky, ovšem to vidím pouze dle výše zústatku. Kurz se objevuje ve formátu 0,85 za dolar a podobné haluze.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod brri 25. 10. 2017 20:28

Ja mam v IB vse OK.
brri
Návštěvník

Odeslat příspěvekod MarKom 26. 10. 2017 12:51

Nemá někdo zkušenost jak bezplatně vyřešit ztrátu PIN? Známý si po obdržení kreditky změnil PIN,
který si ovšem nepamatuje. Já mám zkušenost jen se zablokováním karty 3x nesprávně zadaným číslem.
MarKom
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jack111 26. 10. 2017 13:38

Kdo tam máte kreditku, posouvají automaticky splatnost, když nejsou schopní dodat včas výpis? Ptám se proto, jestli se tam mám přihlašovat denně, jestli se jim to náhodou povedlo a nebo stačí jednou za 10 dní. Zaplatit to není problém a reklamaci s nima řešit nechci.
Jack111
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 26. 10. 2017 13:48

MarKom píše:Nemá někdo zkušenost jak bezplatně vyřešit ztrátu PIN? Známý si po obdržení kreditky změnil PIN,
který si ovšem nepamatuje. Já mám zkušenost jen se zablokováním karty 3x nesprávně zadaným číslem.

Není u některých tarifů vydání nové karty (včetně PINu) po ztrátě zdarma? Pak by bylo řešením blokace karty a vydání nové.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod retron 26. 10. 2017 14:00

Jack111 píše:Kdo tam máte kreditku, posouvají automaticky splatnost, když nejsou schopní dodat včas výpis? Ptám se proto, jestli se tam mám přihlašovat denně, jestli se jim to náhodou povedlo a nebo stačí jednou za 10 dní. Zaplatit to není problém a reklamaci s nima řešit nechci.


neposouvají, když jsem se dostal k výpisu, byl již po splatnosti, naštěstí snad byla karta dorovnaná, předpokládám ale, že pud sebezáchovy jim nedovolí v tomto případě účtovat sankční úroky
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 26. 10. 2017 14:10

V úterý jsem si zažádal o vydání KK.Bylo mi řečeno,že potřebují nějaké další podklady a abych se nezdržoval,tak mi je připraví a zavolají.Dnes jsem šel kolem,tak jsem si říkal,asi na mě zapomněli a ejhle.Slečna se omlouvá,protože systém není stále funkčí.Prý technická odstávka...
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 26. 10. 2017 14:23

Tohle snad není možné aby bylo náhodou nebo nějakým lajdáctvím, to už musí být sabotáž, to jinak není možné.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 26. 10. 2017 18:24

je vidět, že máš pramalé zkušenosti s italskými soudruhy :mrgreen:
losalamos
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 26. 10. 2017 18:26

Není to sabotáž, jenom neschopnost. Banka předvedla, jak "zodpovědně" přistupuje k financím, které spravuje. Bylo to zjevné dlouhá léta, teď se ta bída ale odhalila v plné parádě. Aby neschopnost byla vidět ještě víc, banka zvolila cestu mlčení místo komunikace, případně přesvědčování, že nefunkční systémy vlastně bezproblémově fungují. Je to i v mezinárodním kontextu unikátní selhání na mnoha různých úrovních včetně lidí na nejvyšším vrcholu.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod treborit 26. 10. 2017 18:46

Takova neschopnost v radu tydnu je naprosty unikat.
treborit
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků