Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod eL Ká 26. 10. 2017 20:01

Ale ne, není to unikát, jen mají tu smůlu, že provozují zrovna banku. Libovolně velký systém je schopen několikatýdnového kolapsu, pokud tam má technologický dluh (což v tomto případě byl nejspíš dluh jak kráva).

-- 26. 10. 2017 20:06 --

Praktická otázka: rád bych díky tomuto fiasku požádal o předčasnou refixaci hypotéky (mám hodně dobrou úrokovou sazbu). Mám tento svůj požadavek (jako kompenzaci) směřovat skrz svého bankéře (aktuálně ani nevím, kdo to je, moji domovskou pobočku zrušili) nebo existuje nějaké oddělení hypoték, kam se dá napsat?

(ano, jsem masochista, chci u nich zůstat... ale hlavní banking přesunu asi do Erste a u UCB bude jen ta hypoška)
eL Ká
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jack111 26. 10. 2017 21:32

Prej v roce 2012 měla výpadek RBS na 27 dní. Tam to tedy měli ještě horší, nechodili platby, nešlo se dostat na účet a dostali docela velkou pokutu.

Nevím, jak to vypadalo v Anglii, ale tady je nejvíc zarážející to ticho. Banka prostě drží hubu. Nikde ani čárka, že by něco nefungovalo. Asi si myslí, že si těch much jako je chybějící historie transakcí a chybějícího výpisu nikdo nevšimne.
Jack111
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod fc70 26. 10. 2017 21:43

A co když mají pravdu? Zdá se, že existuje docela početná skupina klientů, kteří hned po výplatě všechno vyberou v hotovosti, nebo s účtem pracují primárně zjišťováním zůstatku v bankomatu. (Nemám nejmenší tušení, jestli je to 1%, 10%, 30%. Ale občasné statistiky KB myslím před pár lety ukazovaly, že internetové bankovnictví využívá zhruba 60% klientů, takže buď to KB počítala divně, nebo je těch bankomatových klientů slušná část.)

Jestli fungují bankomaty a na konci měsíce bude výpis správně, pro tyto klienty jako by se nic nestalo, a když na to banka nebude upozorňovat, nepřijde o ně. Ti, co to IB potřebují, a už na ně 3 týdny čekají, se asi stejně nedají zachránit tím, že teď banka začne komunikovat. Možná ledaže by veřejně někoho vyhodila s tím, že odteď bude všechno jinak…
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod Jack111 26. 10. 2017 21:58

fc70: Jestli jsis nevšiml, tak o žádné teď nejde. Jde o celou dobu. Nedávno měli na stránkách, že je vše už ok, jen nejde: a následoval seznam skoro všeho. Teď už ani to.
Jack111
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 26. 10. 2017 22:11

UCB zavírá pobočky, všechno přesouvá na internet, případně bankomaty, pak funkční elektronická aplikace opravdu chybí. No, snad Italové skutečně českou a slovenskou UCB prodají a dostane jí někdo s jiným přístupem. Prý Moneta není ve hře, ale kromě KB mají zájem Poláci. Jakákoliv změna bude lepší než současný stav.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod fc70 27. 10. 2017 01:18

Jack111, já jsem neříkal, že to funguje (nejsem klient, a ostatně od dob jejich nového webu ani nemůžu být jejich klientem, protože tam vůbec neumím najít vlastnosti produktů); jen jsem chtěl říct, že zatloukat může být logická reakce.
fc70
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 27. 10. 2017 08:57

Nevím, co se divíte, tahle banka nefungovala dobře ani předtím: nekompetentní personál, nefunkční interní systémy. Kdyby tam nebylo pár tresinek na dortu, tak je to nepoužitelná banka.
Až to někdo koupí, tak to výhodné zruší a bude to jasné. Stejně jako to udělala RB s KK od Citi.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod drkarel 27. 10. 2017 10:20

Pokud jde o kompetentnost personálu, nevidím moc bank, kde by to fungovalo. :-)
drkarel
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 27. 10. 2017 12:26

Tak se jim to právě rozjelo,aspoň tedy na pobočce.

-- 27. 10. 2017 12:28 --

Delitzsch píše:UCB zavírá pobočky, všechno přesouvá na internet, případně bankomaty, pak funkční elektronická aplikace opravdu chybí. No, snad Italové skutečně českou a slovenskou UCB prodají a dostane jí někdo s jiným přístupem. Prý Moneta není ve hře, ale kromě KB mají zájem Poláci. Jakákoliv změna bude lepší než současný stav.


Tak jestli se to chystají teď prodat,tak zvolili tu nejlepší strategii pro co nejvyšší cenu :-)
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod jike 27. 10. 2017 19:45

Tak jsem si myslel, že se mne výpadek skoro netýkal, ale na začátku října jsem byl v Londýně. Rezervace hotelu přes booking.com, hotel si zarezervoval příslušnou částku na mé kartě. Následně ubytování placeno v hotovostí a rezervace částky na kartě měla být zrušena. Včera jsem při kontrole zůstatku zjistil nesrovnalosti, nakonec jsem vypátral, že částka za ubytování byla zaúčtována 17.10. :mrgreen: Dnes podána reklamace na infolince a dozvěděl jsem se, že místo toho aby rezervace částky automaticky skončila 17.10., tak technickou chybou došlo k jejímu zaúčtování a tedy ke snížení mého zůstatku :tleskani
jike
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wit.cz 27. 10. 2017 21:39

u mě je technickou chybou přeplatek z minulého období, od kterého se odečetla jedna, uveden jako nedoplatek... to je prostě na odchod
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tx999 27. 10. 2017 22:48

Zajimave je, ze mainstreamova media to temer neresi(la).
Jinak u me OK, ale to je tim, ze vyuzivam jen u-konto Premium pres ktery jednou mesicne prozenu 50k (coz se mi povedlo bez problemu), a pak v pripade potreby vyuzivam EUR ucet.
tx999
Diskutér

Odeslat příspěvekod wit.cz 28. 10. 2017 10:57

Tak konečně v IB u kreditky vypadá vše v pořádku, dokonce i výpis k 25. se objevil a je ok.
wit.cz
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Navstevnik123 28. 10. 2017 13:23

fremantle píše:To by byla ta příjemnější varianta... a jak to vypadá s kurzem?

Proti středu plus něco přes 5%, takže velmi špatné... v podstatě už nepoužitelné. Použiju eura co tam mám a končím.
Navstevnik123
Diskutér

Odeslat příspěvekod tramin 28. 10. 2017 15:32

Kurz čeho?Karetní asociace na KK?
tramin
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků