Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod tramin 1. 11. 2017 19:27

Tak v pátek jsem žádal o KK M&M a dnes volali z pobočky,že je schválená.Kdy ji doručí,je další věc.Každopádně si jdu zítra zřídit účet U konto Premium,abych za ni neplatil.Jestli to bude hlavní účet,nebo ne,tak tomu dám 2 měsíce.Pokud to nebude fungovat,tak tam budu jen otáčet těch padesát litrů...
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod jike 1. 11. 2017 21:07

jike píše:Tak jsem si myslel, že se mne výpadek skoro netýkal, ale na začátku října jsem byl v Londýně. Rezervace hotelu přes booking.com, hotel si zarezervoval příslušnou částku na mé kartě. Následně ubytování placeno v hotovostí a rezervace částky na kartě měla být zrušena. Včera jsem při kontrole zůstatku zjistil nesrovnalosti, nakonec jsem vypátral, že částka za ubytování byla zaúčtována 17.10. :mrgreen: Dnes podána reklamace na infolince a dozvěděl jsem se, že místo toho aby rezervace částky automaticky skončila 17.10., tak technickou chybou došlo k jejímu zaúčtování a tedy ke snížení mého zůstatku :tleskani


Dneska dotaz na infolince, jaký je stav reklamace, když slibovali, že se po víkendu někdo ozve a prý žádnou reklamaci neevidují :mrgreen:
jike
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod retron 1. 11. 2017 21:45

sága pokračuje, jak multikonto tak technický účet v mínusu, naúčtovali si poplatky za převod a za automatickou splátku KK, přemýšlím zda podávat další reklamaci zprávou v IB, když do teď ani na jednu nereagovali

-- 1. 11. 2017 20:59 --

tak myslím, že toto je poslední důvod dát UCB definitivně vale:

Ukončení produktu Agip MasterCard

Vážená klientko, vážený kliente,

dovolte, abychom Vás informovali, že od 1. 1. 2018 již nebudeme mít v nabídce kreditní karty Agip MasterCard. Vaše kreditní karta Agip MasterCard Vám bude tedy po tomto datu převydána v rámci standardní obnovy na nový typ kreditní karty Visa Credit Classic.

Rádi bychom Vás ujistili, že tato změna nevyžaduje žádné kroky z Vaší strany. Před skončením platnosti Vaší stávající karty zajistíme výrobu karty nové ve formě Visa Credit Classic.

Svou současnou kartu můžete používat až do skončení její platnosti beze změny. Před uplynutím platnosti Vaší stávající kreditní karty Agip MasterCard Vám bude vyrobena a zaslána doporučeně kreditní karta UniCredit Bank Visa Classic s novým designem. Nová karta bude zaslána na Vámi uvedenou adresu nebo na pobočku dle aktuálního nastavení metody zasílání karty a PIN kódu. Aktivací nové karty Visa Credit Classic automaticky přestane fungovat Vaše stávající karta Agip MasterCard.

Obnovená karta Visa Credit Classic bude mít zcela totožné nastavení, jaké bylo na Vaší původní kartě, zachovali jsme tedy výši úroku, výši úvěrového limitu a všechny cenové podmínky.

Kreditní karta UniCredit Bank Visa Classic má následující výhody:
- Mezinárodní embosovaná čipová karta vydaná kartovou asociací Visa.
- Platební karta s bezkontaktní technologií, která umožňuje rychlé a pohodlné placení u obchodníků. Při částce do 500 Kč není nutné zadávat při placení PIN kód.
- Ochrana internetových plateb pomocí technologie 3DSecure.
- Možnost zapojení do slevového programu U-šetřete a získání nabídky na míru na základě Vašich předchozích nákupů. Více informací naleznete na www.u-setrete.cz.

V případě, že budete do doby obnovy své stávající karty potřebovat kartu převydat z důvodu ztráty, krádeže nebo poškození, bude karta zrušena a bude Vám vydán nový typ karty Visa Credit Classic za podmínek souvisejících s tímto produktem dle platného Sazebníku služeb.

Dovolujeme si Vás zároveň informovat o Vašem právu odmítnout tento návrh a vypovědět příslušnou smlouvu, a to bezúplatně a s okamžitou účinností. Pokud nebude písemné oznámení výpovědi doručeno naší bance nejpozději 31. 12. 2017, budeme považovat navrhované změny za přijaté.

Máte-li jakékoliv dotazy, kontaktujte naši bezplatnou Infolinku 800 14 00 14 nebo svého osobního bankéře.

Přejeme Vám mnoho spokojenosti s Vaší novou kreditní kartou.
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 1. 11. 2017 22:20

Je úžasné, že kreditní karta UCB Visa Classic má takové výhody jako, že ji vydala asociace Visa a že má čip. Je to prostě výhra. UCB je nejlepší. Už si pro kartu běžím! :mrgreen:
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod xls 2. 11. 2017 09:04

Z tohohle ústavu se stává čistá parodie na banku. Že mají personál, který naprosto nic neví, s tím už jsem jaksi počítal. Ať se tam zeptám na cokoliv, tak na mě koukají, jako kdybych chtěl v elektře tužkouvou baterii a oni to slyšeli poprvé v životě.

Teď k tomu to IB, to předchozí bylo sice šeredné a nepřehledné, ale to nové je mnohem horší, a to i když fungovalo. Teď se v něm nedá najít už vůbec nic, přehlednost nulová, část operací to neukazuje vůbec, část blbě. Teď např. výběr v zahraničí - sice se snížil stav na EUR účtu, ale operace visí nevím proč na korunovém. Už to zas živě vidím, jak to tam s nima budu donekonečna řešit.
xls
Diskutér

Odeslat příspěvekod PatrikChrz 2. 11. 2017 09:23

Zase se nemůžu přihlásit do IB, točí se kolečko a nic :(
Nekupuji si věci, které nepotřebuji nebo které se mi nelíbí, abych udělal dojem na lidi, kteří mě stejně nemají rádi.
PatrikChrz
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod maaart 2. 11. 2017 11:10

Taky mi naúčtovali na Multikontu poplatek za inkaso KK, který doposud účtován nebyl.
To rušení KK Agip mě ale štve mnohem víc. Má ještě nějaká dostupná kreditka kromě Cetelemu kurzy asociace?
maaart
Diskutér

Odeslat příspěvekod libol 2. 11. 2017 12:31

no mám MandM od UCb - proto ji držím - a už se trochu bojím ;-)
libol
Diskutér

Odeslat příspěvekod Neuromancer 2. 11. 2017 14:57

Zavolal jsem cvičně na infolinku, že mám v IB u KK M&M pořád špatné kurzy, prý o tom vědí a mám to reklamovat, rozdíl by měli vrátit 8-D Tak asi počkám na výpis k 10.11. 8-P
Neuromancer
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod losalamos 2. 11. 2017 17:56

jike píše:
jike píše:Tak jsem si myslel, že se mne výpadek skoro netýkal, ale na začátku října jsem byl v Londýně. Rezervace hotelu přes booking.com, hotel si zarezervoval příslušnou částku na mé kartě. Následně ubytování placeno v hotovostí a rezervace částky na kartě měla být zrušena. Včera jsem při kontrole zůstatku zjistil nesrovnalosti, nakonec jsem vypátral, že částka za ubytování byla zaúčtována 17.10. :mrgreen: Dnes podána reklamace na infolince a dozvěděl jsem se, že místo toho aby rezervace částky automaticky skončila 17.10., tak technickou chybou došlo k jejímu zaúčtování a tedy ke snížení mého zůstatku :tleskani


Dneska dotaz na infolince, jaký je stav reklamace, když slibovali, že se po víkendu někdo ozve a prý žádnou reklamaci neevidují :mrgreen:


tebe stáhnou o peníze ale k smíchu by mi to moc nebylo ;-)
losalamos
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 2. 11. 2017 19:35

tak poplatek za přístupové SMS vrácen, za inkaso KK nikoliv
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 2. 11. 2017 20:52

Má někdo zkušenost se službou zavolej a zaplať.Je za to nějaký poplatek?
tramin
Diskutér

Odeslat příspěvekod fremantle 2. 11. 2017 20:58

Je to za poplatek, výši najdeš v sazebníku poplatků...
fremantle
Diskutér

Odeslat příspěvekod retron 2. 11. 2017 21:03

je to za poplatek, tuším 90 Kč, ovšem čerpání v bezúročném období úročené není
retron
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tramin 2. 11. 2017 21:35

Dík,v tom sazebníku se vyznat.V produktovém listu u KK M&M není o tom ani zmínka...
tramin
Diskutér

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků