Unicredit Bank

Běžné účty, spořicí vklady, termínované vklady, studentské účty, platební karty, přímé bankovnictví

Moderátor: Moderátoři FinExpert.cz

Odeslat příspěvekod esquire 10. 1. 2021 15:22

No prave. Ale aby mi to k vypovednimu datu nenapalili, jenom s tim rozdilem, ze v eurech. :)
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 10. 1. 2021 16:06

Při zrušení CZK účtu balíček U konto trvá včetně nutnosti plnit obratovou podmínku, a to až do dne zrušení posledního účtu v balíčku...
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod servpack 10. 1. 2021 16:23

Není to tak. Při zrušení CZK účtu balíček zanikne, obratová podmínka se neplní a za další účty si účtují poplatek 50 Kč měsíčně za vedení účtu mimo balíček.
servpack
Návštěvník

Odeslat příspěvekod esquire 10. 1. 2021 17:34

Ale jak tam mam prevest eura, kdyz jiny eur ucet nemam? Nebo to mam poslat v korunach a oni si to prevedou?
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod ROlda78 10. 1. 2021 17:39

nepochopil jsi, prostě zaplatíš 50,- Kč (dle toho co píše servpack)
a nejde se tomu už vyhnout
O chytré ženské je nouze. Konečně o chytré mužské zrovna tak. Jan Werich
ROlda78
Diskutér
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Delitzsch 10. 1. 2021 17:55

Jestli po zrušení CZK účtu zanikne balíček U konto, tak je to v rozporu se smluvní dokumentací, kde figurují oba účty fakticky jako rovnocenné. A protože standardně na platební kartu jsou napojeny oba účty, měla by zůstat karta funkční a účtován ještě poplatek za vedení karty. Zjevně tedy si banka dělá co chce, respektive má v tom nepořádek. Z ceníku možná vyplývá, že v rámci balíčku je cizoměnový účet, jakýsi sekundární účet k hlavnímu účtu, ale v tom, co podepisuje klient (smlouva) to takto není specifikováno.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod esquire 10. 1. 2021 20:59

Take mi prislo divne, ze se nezrusil i ten eurovy poducet, ktery byl vlastne zalozen automaticky s tim korunovym. Karta uz je zrusena a neni uz ani videt v IB. No snad to dopadne, protoze s touhle bankou je to fakt na dlouhe lokte.
esquire
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod redhaven 10. 1. 2021 22:41

Co taky čekat od Ústavu kterému před 3 roky nejméně půl roku zcela nefungovaly bankovní převody, IB, historie plateb atd. atd. atd.
Dejte si pořádný pozor na ty Šmejdy. Lžou do telefonu i osobně do očí, vlastní zkušenost.
€ účet prý nebyl založen automaticky mě tvrdili, Šmejdi. A další perly vzápětí na pobočce.
Hřeší na to, že je nikdo nepoohnal k FA, Šmejdy.
redhaven
Nadšenec

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 1. 2021 23:00

Ale on opravdu ne vždy je ten EUR účet sjednán automaticky. Já když sjednával Ukonto na pobočce, tak jsem dostal jasný dotaz zda ho chci či ne, odmítl jsem a do balíku zahrnut nebyl. Ale věřím že mnozí pobočkoví pracovníci, aby proces založení urychlili, tak mají "naučeno" se na mnohé věci neptat a nechat výchozí nastavení. Pak je to sjednané napůl automaticky, bez možnosti klienta rozhodnout, ale to by si každý měl před podpisem smlouvy všimnout a ten EUR hned odmítnout. Snad žádná banka nemá balíček postaven tak, že by nepotřebné věci z něj nešly odebrat (i v UCB lze odebrat resp. ani nesjednat kromě EUR účtu třeba i kontokorent, což opět sjednání urychlí, když se nemusejí zapojovat úvěrové registry). Nejde to ale mnohdy tak dobře parametrizovat při online sjednání, které je více automatizované a má tedy méně parametrů volby.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod Delitzsch 10. 1. 2021 23:50

Pŕi on-line sjednání nelze EUR účet odmitnout, založí se sám. I se nastaví karta sama, včetně zákazu non 3DS plateb například, není možné si to upravit. Ve smlouvě to všechno je samozřejmě, ale tu buď klient celou potvrdí, nebo celou odmítne.
Delitzsch
Diskutér

Odeslat příspěvekod minarjo 10. 1. 2021 23:52

Proto píšu že je třeba na pobočku, kde přeci jen mají v systému parametrů sjednání víc než nějaký online průvodce pro klienty :). Ostatně když jsem zakládal 2 roky zpět dnes už zrušené Ukonto já, jiná možnost než pobočka ani nebyla, online to UCB ještě neuměla. A jak vidím úskalí online sjednání (že k tomu přidají nežádoucí balast), tak i dnes je pobočka lepší.
minarjo
Diskutér

Odeslat příspěvekod hgfdsa 11. 1. 2021 04:44

To jste mně docela vystrašili, teď nevím, jestli Euro účet nemám anebo také mám? Při zakladaní účtu na pobocce se mně na něj nikdo neptal. Doufám, že by byl vidět v IB a SB, kdyby mi ho také založili? Nebo to je nějaký neviditelný podúčet, že se tu všichni divite, že ho máte a zjisťujete to až po zrušení CZK účtu?
hgfdsa
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod drkarel 11. 1. 2021 07:24

Oni to nezjišťují až po zrušení účtu, oni to vědí předem a zkoušejí vše zrušit přes mobilitu, aby nemuseli na pobočku. Samozřejmě by měl být vidět v IB. Jak bys ho jinak ovládal?
drkarel
Inventář

Odeslat příspěvekod Jhypo 11. 1. 2021 14:07

Já jsem U konto zakládal on-line, takže ke korunovému se automaticky založil i euro, oba byly vidět na webu i v aplikaci. Oba jsem rušil přes mobilitu airbank v listopadu, korunový se zrušil dřív, než byla výpovědní lhůta (29.12. zmizel z aplikace i s kartou), obratovou podmínku jsem ten poslední měsíc splnil, takže za korunový jsem již nic neplatil (zůstatek byl nulový a nikam se nepřeváděl). Euro zůstal vidět v aplikaci a 31.12. se naúčtovalo 1,98 euro do mínusu, což byl ten poplatek 50 Kč za vedení. Takže jsem tam hned poslal 2 eura, co se připsaly v pondělí 4.1. Ovšem účet měl výpovědní lhůtu 30 dní od 3.12. tj. toho 4.1. už měl být zrušený, když se nic nedělo, 6.1. jsem napsal na airbank aby to na UCB urgovali a obratem byl euro také zrušený. Ještě toho 6.1. se na výpisu objevil poplatek 6 Kč za připsání platby na euro účet, ale ten zároveň banka uhradila jako closure, takže výsledek byl čistá nula a v aplikaci už se ukazují jen reklamy bez účtů a poslední dva výpisy v dokumentech. Podobně se na korunovém při zrušení objevilo pár haléřů do plusu jako úroky a s poznámkou closure je banka zase vymazala na čistou nulu, takže malé drobné snad neřeší a je doufejme vše zrušeno. Ovšem za celou dobu jsem od UCB neobdržel jedinou zprávu (kromě toho, že mám zapnutá automatická hlášení o pohybech na účtu), vše zmizelo zcela bez reakce.
PS ty dvě eura (poplatek za vedení prosinec) jsem posílal z euro účtu airbank. Poslat je tam v korunách sice jde, ale je pak o dost větší poplatek za připsání, snad do stokoruny. Za vedení v lednu se nic neobjevilo.
Jhypo
Návštěvník

Odeslat příspěvekod alfas123 11. 1. 2021 14:30

@Jhypo: mohol si cez mobilitu zrusit najprv EUR a potom CZK, keby si to vedel. Oni to v UCB asi robia naschval, ale zas AirBank sa dusuje, ze uhradi az 500Kc, keby ich nahodou povodna banka nauctovala
https://curve.vip/BAG9K
alfas123
Nadšenec

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků